Czy w 156 jest miejsce na podwojny wydech? Jesli tak, ladnie zagadalaby, gdyby na wysokosci Y-pipe lub zmodyfikowanej (trzebaby zrobic pomiary) wspawac X-pipe lub H-pipe i dalej za nimi znow dwie rury do konca.
Czy w 156 jest miejsce na podwojny wydech? Jesli tak, ladnie zagadalaby, gdyby na wysokosci Y-pipe lub zmodyfikowanej (trzebaby zrobic pomiary) wspawac X-pipe lub H-pipe i dalej za nimi znow dwie rury do konca.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
Patrzyłem za tym. Pewnie GrzesiekK dałby radę tak to pociągnąć, ale pytanie kosztem czego? Słabo z miejscem jest pod podłogą, do tyłu tylko tunelem środkowym a zaraz dalej masz bak paliwa przesunięty na prawą część auta - tam nie ma przelotu na nic. Pod bakiem? Nie ma miejsca, chyba żeby o połowę go zmniejszyć (dla jadących na LPG nawet lepiej). Jedyne co jakoś się daje robić bez rzeźby wielkiej to dwa tłumiki z tyłu. Ostatnio takie coś ustrzeliłem na drodze - wieś tańczy i śpiewa, mugeny i skrzydło z tupolewa, ale jakby były to dwie ładne końcówki to zdecydowanie dodaje charakteru.
Generalnie dla mnie takie motki typu X-pipe, h-pipe lub kombinacje mają sens przy 8 cylindrach - wtedy pojawia się ten rasowy dźwięk. A tak to przy wyższych obrotach brzmi i tak podobnie![]()
Da się polecieć z podwójnym wydechem do samego końca.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Cała sztuka polega na tym, że na wysokości nóg pasażerów z tyłu, trzeba przełożyć układ rur z poziomego na prawie pionowy, wtedy zmieścisz się we wnęce na wydech przed zbiornikiem, później na wysokości linki od ręcznego obok zbiornika trzeba przekręcić układ rur ponownie na poziomu i już do tyłu bez komplikacji. Dla ułatwienia zobrazowania sobie jak ma to wyglądać, popatrz jak robi to ASSO z ich wydechem Hypersound dedykowanym do GTA. Wszystko się da tylko trochę cierpliwości trzeba ;]
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Kumam kumam, o co Ci chodzi. Ale na zbiornik jakąś oslonę termiczną chyba z drugiej strony dajesz potem? Koniec końcem, ale też się grzeje nieźle.
jak patrzę i czytam, to masz kolego głowę na karku
zjawiska falowe w układzie wydechowym robią swoje i ich opanowanie prowadzi tylko do sukcesu, a spawanie całkiem całkiem![]()
verdebiancorosso