Strona 53 z 135 PierwszyPierwszy ... 3434445464748495051525354555657585960616263103 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 521 do 530 z 1344

Temat: Usterki po 10 tys.( i wiecej) km

  1. #521
    Miss Alfaholicy 2011 Romeo Avatar Lutraki
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Mito Distinctive 1.4 MPI MultiAir 16v 105 KM
    Postów
    547

    Domyślnie

    Cytat Napisał mikolajpn Zobacz post
    Wydaje mi się że tak jest przy zakupie auta które to dopiero co weszło na rynek. Wersja z 2013 będzie już poprawiona i dopracowana.
    Tyle to nie mogę czekać, gwarancja kończy mi się niedługo

  2. #522
    adadzio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Właśnie pękło 13 tyś. kilometrów i oto lista moich "rzeczy":

    - wygięta plastikowa obudowa oświetlenia kabinowego z przodu. Jak mnie to irytuje, auto za prawie 100 tyś złotych a wygina się plastikowa obudowa, pewnie od ciepła żarówek? Miał ktoś z Was coś podobnego?
    - "rozpasowało" się łączenie materiałów z przodu w rogu, przy przedniej szybie, pewnie też od ciepłego nawiewu? Strach pomyśleć jak się zrobi zimniej i będę mocniej grzał...
    - jedynka wchodzi coraz ciężej.
    - hill holder nie do ogarnięcia - działa kiedy mu się zachce, jeśli zaobserwowałem jakąś regułę to może taką że działa przy mniejszych wzniesieniach, przy większych nie.

    czyli dwie rzeczy kosmetyczne, ale jakże irytujące i dwie techniczne.
    Mam przejechane około 11k km
    kontra post:
    - nie było problemu ze światełkiem
    -łączenie OK
    -skrzynia biegów chodzi perfekcyjnie! nigdy nie było problemu z 1-ką
    -hill holder MUSI działać. U mnie działa! Po prostu jak masz wzniesienie o dużym kącie to: wciśnij mocno, dość szybko (do oporu) pedał hamulca i puść aby ruszyć - HH aktywuje się na kilka sekund i pozwala ruszyć pod każdą górkę (i pozwala na bezpieczny zjazd). testowałem specjalnie HH w terenie górzystym aby sprawdzić jak to działa!

    -co mi sie zepsuło to:
    -przepaliła mi się żarówka z przodu w podsufitówce po stronie pasażera
    -klamka tylna lewa była źle spasowana, delikatnie odchylała się uszczelka klamki - wymieniona na nową

    Pozdrawiam

  3. #523
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    MA TCT
    Postów
    88

    Domyślnie

    Dokladnie w instrukcji jest opisanie dzialanie hill holdera. Spadek 5% i jak wcisnie sie mocniej hamulec to sie uruchamia i po puszczeniu hamulca utrzymuje cisnienie w ukladzie przez okolo 2s. Sprawdzalem dziala nawet przy zjezdzie z chodnika na szose.
    Ostatnio edytowane przez teon ; 02-01-2012 o 21:24

  4. #524
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    U mnie autko już po wymianie oleju przy 10k.
    Przy okazji wymieniona gałeczka skrzyni i usunięty świerszcz z prawych drzwi. Poza tym zero jakichkolwiek innych problemów, zawieszenie nie skrzypi, skrzynia chodzi jak złoto. Nie mogę się tylko przyzwyczaić do jej elastyczności, wyprzedzam na szóstce, a potem odruchowo chcą ją wrzucić jeszcze raz, zakładając, że przecież do wyprzedzania musiałem zredukować

    Pytałem o kilka innych nurtujących mnie spraw:
    - menu po polsku - nadal nie ma
    - idiotyczne działanie klimatronika w trybie auto jak silnik jest jeszcze zimny (szumi ma maxa od razu, zamiast poczekać do ugrzania się silnika) - tak to wymyślono, pozostaje czekać na nowy soft
    - dziwna słyszalność na Blue&Me z iPhone (opóźnienie plus nie mogą mówić dwie osoby na raz, bo się nie słyszą czasami) - ponoć wymyślono to tak, bo w wersji "normalnej" mikrofon się z głośnikiem sprzęgał, pozostaje czekać ew. na nowy soft.

  5. #525
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    - idiotyczne działanie klimatronika w trybie auto jak silnik jest jeszcze zimny (szumi ma maxa od razu, zamiast poczekać do ugrzania się silnika) - tak to wymyślono, pozostaje czekać na nowy soft
    u mnie fajnie działa gdy biore max defrosta wtedy stopniowo zwiększa siłe nawiew, a climatronika nie próbowalem jeszcze. po porstu sam ustawiam 32 stopnie i nawiew na 1-na czy 2. kreski i jest git póki się nie nagrzeje a potem to już max jedna kreska wystarcza. Ale żeby nie było tak różowo to gdy da się 32 stopnie to S&S nie chce się załączyć
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  6. #526
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    U mnie jest przez cały rok ustawione 22C i chodzi tak, jak powinno zarówno przy +30C, jak i -5C (bo mniej chyba jeszcze w tym roku nie było. Dmuchawa zaczyna dmuchać po kilku minutach, nie kiedy temp. cieczy chłodzącej jest równa 90C, tylko kiedy do środka wpada już w miarę ciepłe powietrze. Wolę tak niż czekać 10 minut, aż się silnik zagrzeje w ujemnej temperaturze. Do -10C w 147 wsiadałem bez kurtki, płaszcza i nagrzewała się wystarczająco szybko.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  7. #527
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Cytat Napisał adadzio Zobacz post
    Mam przejechane około 11k km
    kontra post:
    - nie było problemu ze światełkiem
    -łączenie OK
    -skrzynia biegów chodzi perfekcyjnie! nigdy nie było problemu z 1-ką
    -hill holder MUSI działać. U mnie działa! Po prostu jak masz wzniesienie o dużym kącie to: wciśnij mocno, dość szybko (do oporu) pedał hamulca i puść aby ruszyć - HH aktywuje się na kilka sekund i pozwala ruszyć pod każdą górkę (i pozwala na bezpieczny zjazd). testowałem specjalnie HH w terenie górzystym aby sprawdzić jak to działa!

    -co mi sie zepsuło to:
    -przepaliła mi się żarówka z przodu w podsufitówce po stronie pasażera
    -klamka tylna lewa była źle spasowana, delikatnie odchylała się uszczelka klamki - wymieniona na nową

    Pozdrawiam
    No właśnie musi a nie działa ten cholerny Hill Holder. Wiem jaka jest zasada jego działania, temat już poruszałem na forum. Po prostu kiedy puszczam hamulec trzymając sprzęgło wciśnięta max, auto momentalnie zjeżdża.
    Testowałem dziesiątki razy, teraz po prostu ruszam jakby go nie było i tyle.
    Po prostu zgłoszę to w ASO i tyle, w końcu auto na gwarancji...

    ---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:40 ----------

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    - dziwna słyszalność na Blue&Me z iPhone (opóźnienie plus nie mogą mówić dwie osoby na raz, bo się nie słyszą czasami) - ponoć wymyślono to tak, bo w wersji "normalnej" mikrofon się z głośnikiem sprzęgał, pozostaje czekać ew. na nowy soft.
    To jest moim zdaniem ograniczenie technologii bluetooth. Mam Samsung Wave i też jest to opóźnienie, generalnie gada się trochę jak przez Walkie - Talkie
    BT ma bardzo krótki zasięg, wystarczy że masz telefon w kieszeni, albo w schowku i już są lagi...

  8. #528
    Drag-On
    Gość

    Domyślnie

    Co Wy macie z tym BT. Ja mam Nokie N8 i praktycznie zawsze telefon mam w kieszeni kurtki albo w podłokietniku i żadnych opóźnień nie ma. Co do HH też nie mam z nim problemów. Jeszcze mi się chyba nie zdarzyło, żeby zaniemógł

  9. #529
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał Drag-On Zobacz post
    Co Wy macie z tym BT. Ja mam Nokie N8 i praktycznie zawsze telefon mam w kieszeni kurtki albo w podłokietniku i żadnych opóźnień nie ma. Co do HH też nie mam z nim problemów. Jeszcze mi się chyba nie zdarzyło, żeby zaniemógł
    ja tak samo trzymam właśnie telefon i lagów nie ma jedynym problemem jest wg rozmówcy słaba jakość rozmowy, podejrzewam, że to kwestia mikrofonu słabego.
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  10. #530
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Giulietta 1.4 TB Multiair
    Postów
    102

    Domyślnie

    mam dopiero 9k, ale myślę, że moge coś na ten temat też napisać. Nie mam absolutnie żadnych problemów z Julką. Skrzynia biegów super, gałka do zmiany biegów nie odpadła, wszystkie zarówki funkcjonują.

    Zgadzam się co do BT, troche słabo podobno słychać. W Toyocie nie jest inaczej, jak dzwoni kolega to wiem, że dzwoni z samochodu. Na nierównościach (kostka brukowa) troche słychać jakiś plastik po prawej stronie. Ale nie jest to jakoś bardzo denerwujące. Ostatnio przejechałem się Passatem CC po tej samej kostce brukowej (przebieg ok 35k), to było znacznie gorzej.

    Zgadzam się też, że dmuchawa szybko na prawie 100% dmucha. Nie przeszkadza mi to, po chwili jest spokój. W 156 i w GT było zupełnie na odwrót. Tam średnio po 7 minutach coś się działo, troche pózno.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 100 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 20:03
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory