Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: [1.8 TS] Źle schodzi z obrotów, zacina na 1000-1100 potem OK

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    tam sie nie ma co popsuc ,tan jest tylko sprezynka i grzybek , rozbierz i wyczysc

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał Barus91 Zobacz post
    ... przed przepływomierzem ^ ^
    Akurat rura ta jest za przepływomierzem.
    Liczy się kierunek przepływu powietrza zasysanego przez silnik, bo patrzyć to można z różnych kierunków.

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    Teoretycznie popsuć nie ma co... Czyściłem to dwukrotnie spirytusem i nic nie dało, zaworek przepuszcza w obie strony, a na pracującym silniku syczy...
    No chyba ze tak ma być... Niech mi to ktoś wyjaśni...?

    ---------- Post added at 16:47 ---------- Previous post was at 16:10 ----------

    Czy na tym "grzybku" jest jakaś uszczelka...?
    Ostatnio edytowane przez ziulek61 ; 05-01-2012 o 16:13

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    na samym grzybku nic nie ma ,oring jest na łaczeniu obu czesci zaworka po to zeby ciasno siedzial

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Ja myślę że kolegę można zaprosić do wątku "falowanie przy toczeniu do świateł" i "Falowanie w TS-ach"
    Powodzenia

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    haha tez o tym myślałem

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Akurat rura ta jest za przepływomierzem.
    Liczy się kierunek przepływu powietrza zasysanego przez silnik, bo patrzyć to można z różnych kierunków.
    Ale pisałeś o przepustnicy

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    Jeszcze raz dzięki panowie za pomoc, pomogliście wiele i oszczędziliście moich nerwów.

    Na 99% mój problem leżał po stronie tego zakichanego zaworka... (Falowanie obrotów przerabiałem wczesniej odrazu padło na przepływke... Dziś mam nową Bosch-a i jest ok) Jedyny problem stanowił feralny zaworek...

    Mam jeszcze dwa pytania do was :
    1. Czy przez ten zaworek auto mogło więcej palić ? W cyklu mieszanym 50/50 trasa-miasto spalał mi 9,5-10l benzyny przy średnio spokojnej jeździe.
    2. Jaki to ustrojstwo ma numer ? W eperze znalazłem dwa rodzaje, jeden za 11zł a drugi za 15zł.wg. Numeru VIN pasuje mi zaworek bez tej uszczeleczki a w moim aucie jest ten z uszczeleczką...? (No chyba że to jest tam tylko tak przedstawione)

    P.S w prawdzie nie jestem w stanie określić dokładnie spalania bo moja Włoszka cierpi jeszcze na falowanie ale wskazówki paliwa z czym zamierzam powalczyć w następnej kolejności bo na to jeszcze chyba nikt z forum nie znalazł odpowiedzi...

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez ziulek61 ; 05-01-2012 o 23:40

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    co ty chcesz od tego spalania ,jest nie złe
    skoro różnią sie tylko oringiem to w czym problem ( przełóż )

Podobne wątki

  1. [156] Zacina się 4 bieg
    Utworzone przez dzumka w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-08-2022, 20:17
  2. AR 166 2.4 JTD 150 KM Muli 1000 do 1500 obrotów
    Utworzone przez Bladyy w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-07-2014, 22:33
  3. [159] Chiptuning- 1.9 jtd 120 na 150 , turbo od 1100 obr ????
    Utworzone przez tomasz_walczak w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-03-2014, 13:27
  4. Wolno schodzi z obrotów 2.0 TS
    Utworzone przez albert51 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-05-2013, 20:54
  5. Alfa Romeo 156 2.0 ts wolno schodzi z obrotów.
    Utworzone przez Maxy w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 19-09-2012, 12:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory