Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Temat: Dziwne trzaski w zawieszeniu

  1. #31
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Rafał zawleczka w tym miejscu co piszesz to w ogóle nie miała by sensu.Z tego co ja rozumuję to trzeba by było rozebrać przegub żeby po wsunięciu w niego półośki następnie ją zabezpieczyć i ponownie go złożyć.Nie tak być nie może.Na stówę coś źle zrozumiałem hehe.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukasz A. Zobacz post
    Rafał zawleczka w tym miejscu co piszesz to w ogóle nie miała by sensu.Z tego co ja rozumuję to trzeba by było rozebrać przegub żeby po wsunięciu w niego półośki następnie ją zabezpieczyć i ponownie go złożyć.Nie tak być nie może.Na stówę coś źle zrozumiałem hehe.
    w 8v jest to samo tylko jest na końcu półośki na wbicie,a w 16 v,jest na oring wciskany
    jak znajdę foto to wam pokaże ,gdzie jest w 16v.
    Ostatnio edytowane przez sikor155 ; 06-01-2012 o 14:01
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Do mojej kupiłem oryginalny włoski przegub do 155/Marei i zawleczka była poprzedni przegub też miał.. Zawleczka jest jakieś 0,5 cm od początku wieloklina na ośce, która wchodzi do przegubu - jest tam dla niej wycięcie. Czyli jak mamy całą półoś bez gumy przegubu to na samym początku przegubu od strony osi jest wsadzona zawleczka, którą trzeba rozchylić, żeby wyjąć przegub zewnętrzny. Dziaru mówił mi wczoraj, że u niego jest na nią wycięcie na osi ale widocznie mechanik przy wymianie przegubu jej nie zakładał, pewnie się naklął przy wymianie a i tak przegub się trzyma zwrotnicy etc..

    Zaraz wrzucę foto bo chyba wczoraj zrobiłem przy wymianie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120105063.jpg
Wyświetleń:	55
Rozmiar:	101.3 KB
ID:	43596
    Ostatnio edytowane przez GrzesiuŻar ; 06-01-2012 o 14:13
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    Zawleczka jest jakieś 0,5 cm od początku wieloklina na ośce, która wchodzi do przegubu - jest tam dla niej wycięcie. Czyli jak mamy całą półoś bez gumy przegubu to na samym początku przegubu od strony osi jest wsadzona zawleczka, którą trzeba rozchylić, żeby wyjąć przegub zewnętrzny. Dziaru mówił mi wczoraj, że u niego jest na nią wycięcie na osi ale widocznie mechanik przy wymianie przegubu jej nie zakładał, pewnie się naklął przy wymianie a i tak przegub się trzyma zwrotnicy etc..
    no i mówimy o tym samym ,żeby ją wyciągnąć najlepiej to zrobić ,szczypcami.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	16v.jpg
Wyświetleń:	61
Rozmiar:	35.7 KB
ID:	43597takie coś mamy w 16v
    Ostatnio edytowane przez sikor155 ; 06-01-2012 o 14:18
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  5. #35
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Dobra już kumam.W 8v jest zabezpieczenie na końcu półoski.Źle zrozumiałem.Myślałem że chodziło o sam przegub i mocowanie go do zwrotnicy.Sprawdzę w manualu jak to wygląda w 16v.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Dorzuciłem foto powyżej
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    powiem Tylko ze z pół osi jakie kupiłem na zapas do 16V , 2,0 nie ma żadnego zabezpieczania tylko wpakowane jest na chama
    !
    Wiem , bo dzięki Grzesiowi musiał dobrą pół oś rozwalać w mak

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-05-2014, 17:29
  2. 2.4 JTD - dziwne trzaski po odpaleniu
    Utworzone przez robert_t18 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 20-09-2013, 13:55
  3. Dziwne stuki w zawieszeniu
    Utworzone przez peenbe w dziale 156
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 20-12-2010, 22:05
  4. [145] dziwne trzaski w tylnym zawieszeniu
    Utworzone przez sulluk w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-04-2009, 07:25
  5. dziwne odgłosy w zawieszeniu
    Utworzone przez Andrzej155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-06-2007, 07:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory