Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 46 z 46

Temat: [156] T.S. - usunięcie katalizatora

  1. #41
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    http://allegro.pl/nowy-katalizator-u...988676849.html

    Ja mam coś takiego zamiast środkowego. i działa ok. spaliny ok i parametry sondy też. no i mocy chyba nie ubyło jak pisałem wcześniej. Lepiej coś takiego niż jakieś wynalazki. Tylko srednice dobrac do układu.

    Nie znam się za dobrze, ale gdzieś słyszłem ze katalizator jest ważny bo to pierwszy element rezonansu spalin i jego wyrzucenie itp powoduje pogorszenie tego założonego i obliczonego przez konstruktorów efektu Czyli jednym słowem lepiej nie poprawiac fabryki jak się nie bardzo wie o co chodzi
    Ostatnio edytowane przez Kacper_agh ; 08-01-2012 o 00:30
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  2. #42
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar hitman047
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Bella 156 2.0 TS Niebieska piękność :) - kiedyś. Obecnie -> Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 KM
    Postów
    830

    Domyślnie

    Ja nie mam zamiaru poprawiać fabryki, tylko zaoszczędzić Bo czeka mnie do roboty trochę rzeczy jeszcze przy tym aucie, a jestem niestety tylko studentem ( i to dziennym ) więc zbyt dużo nie zarabiam w te dni co nie studiuje
    Ale do rzeczy - podobno bardzo dużo ludzi od nas z forum poleca tego gościa którego aukcje podesłałem bo zna się on na rzeczy. Tłumik oferowany przez niego jest podobno wyliczony pojemnościowo i parametry daje takie same jak katalizator, a jednocześnie nie ma większego hałasu przez to. Co do wynalazków typu strumiennica to akurat wiem że to głupota i nie zamierzałbym się w to bawić Wiadomo - pozostaje tylko większe zanieczyszczenie środowiska, ale to jakoś mnie nie rusza

    ---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:14 ----------

    Hmm.. a ten katalizator który podesłałeś Kacper, to aż podejrzanie tani... Nie wiem czemu tak Bo używki ludzie skupują za ok. 300zł z naszych aut, dla pozyskania materiałów, a tutaj nówka sztuka za 200zł . Nie wiem co teraz zrobić

  3. #43
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Ja mam taki i analize przechodzi bez problemu. Pewnie są lepsze kat o małym oporze przepływu jakies sportowe czy cos. Ale ten chyba jest ciekawą alternatywą. Poprzedni właściel mojej alfy wstawił jakies stumienico niewiadomo co zamiast srodkowego i po zastąpieniu tego tym katem auto chodzi nawet lepiej troche. ale gwarancji nie daje na pewno lepsze to niż sam przelot, a tańsze niż inne rozwiązania. Katalizator uniwersalny wieć tani, a bosal chyba byle badziewia nie sprzedaje? tylko dobrać srednice trzeba. Ja kupowałem za 300 zł w sklepie, i nie wiem czy na allegro takie marże, czy to jakies podróbki.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  4. #44
    franz
    Gość

    Domyślnie

    bosal jest ok, przy takich cenach nie ma co sie zastanawiać

  5. #45
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Ja u siebie - z racji sposobu działania katalizatora jako komora rozprężna i wytwornik przeciwciśnienia, a jednocześnie znacznych strat na przepływie na siatce katalizatora - chcę wstawić identyczny w wyglądzie tłumik przelotowy. Oczywiście nic na pałę, tłumik tani, to zaoszczędzone pieniądze pójdą na hamownie Dobrym wyjściem wydają się być również wcześniej wspomniane katy metalowe o 4x i 2x mniejszej liczbie oczek, pod warunkiem dobrania takiej samej lub możliwie zbliżonej do oryginała pojemności.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  6. #46
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Szczepan
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź, Polska
    Auto
    była: Alfa Romeo 147 jest: BMW 740i
    Postów
    975

    Domyślnie

    Widzę, że temat stary, ale może jeszcze ktoś mi podpowie.. Mój katalizator jest zapchany.. Mam silnik 1.9 JTD 115 KM 8v. Co będzie najlepszym rozwiązaniem? Jak to u mnie wygląda z tymi sondami itd.. nie znam się na tym i nie wiem, czy wycięcie kata nie poskutkuje jakimiś problemami z silnikiem... Chłopaki podpowiedzcie

    Pozdrawiam


    Moje maleństwo - kliknij na zdjęcie!

    Pomogłem? - kliknij PODZIĘKUJ ZA POST!

Podobne wątki

  1. usunięcie katalizatora
    Utworzone przez marcinsw w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-01-2016, 17:05
  2. usunięcie dpf-a
    Utworzone przez Fryta118 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-08-2015, 08:37
  3. Usunięcie DPF 159
    Utworzone przez Savak w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-03-2015, 19:34
  4. Usunięcie EGR-a
    Utworzone przez Dżuno w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-12-2014, 09:59
  5. Usunięcie katalizatora w AR 147 1.9 16v
    Utworzone przez DamianoLdz w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-07-2014, 18:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory