W tym roku wymieniłem już dwa nowe napinacze,chyba już wystarczy. Na tym pasku mam już tylko starą pompe wspomagania.
W tym roku wymieniłem już dwa nowe napinacze,chyba już wystarczy. Na tym pasku mam już tylko starą pompe wspomagania.
ja pompe też wymieniałem ale niepotrzebnie, chodziło o rolke, jak co to moge sprzedać bo po co ma leżeć
Orientuje się ktos czy pompy w JTD i w TSach są takie same?? Na zdjęciach wyglądaja tak samo ale po sprawdzeniu numerów w intercarsie różnią się.
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo
Tez chciałbym wiedzieć?
Co do diesla to nie pompogę bo nie wiem.
W TSie nie trzebA WYCIĄGAĆ KOLEKTORA, Trochę zabawy ale możliwe.
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo
Napewno te stosowane w 1.9 i 2.4 JTD pasują zamiennie do 1.6 1.8 i 2.0 TS. W zasadzie są 2 rodzaje, jedne z ciśnieniem roboczym 85 bar a drugie 95 bar. Te na 85 bar były w TS i JTD a te na 95 bar były stosowane tylko w TS. Mocowania, węże i koło pasowe będą pasować bez problemu. Jedynie 2.5 V6 i 3.2 GTA miały inne pompy.
WIKAR - części do twojego samochodu
www.wikar.na.allegro.pl
Kolego czym te pompy się różniły z v6?
W V6 jest całkiem inna pompa jak w rzędowych silnikach, duża, kwadratowa jak ze starego BMW z początku lat 90.
WIKAR - części do twojego samochodu
www.wikar.na.allegro.pl