Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Pompa wspomagania. Jak wymienić??

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Słupsk,Wrzeście
    Auto
    156 2,4 JTD 136KM, AR159 SW 1,9 JTDm 150KM był DRIWTOWÓZ 1,6 GSI
    Postów
    458

    Domyślnie

    W tym roku wymieniłem już dwa nowe napinacze,chyba już wystarczy. Na tym pasku mam już tylko starą pompe wspomagania.

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tuliszków-turek
    Auto
    156 1,8 TS 144KM
    Postów
    30

    Domyślnie

    ja pompe też wymieniałem ale niepotrzebnie, chodziło o rolke, jak co to moge sprzedać bo po co ma leżeć

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Orientuje się ktos czy pompy w JTD i w TSach są takie same?? Na zdjęciach wyglądaja tak samo ale po sprawdzeniu numerów w intercarsie różnią się.
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Słupsk,Wrzeście
    Auto
    156 2,4 JTD 136KM, AR159 SW 1,9 JTDm 150KM był DRIWTOWÓZ 1,6 GSI
    Postów
    458

    Domyślnie

    Tez chciałbym wiedzieć?

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Co do diesla to nie pompogę bo nie wiem.
    W TSie nie trzebA WYCIĄGAĆ KOLEKTORA, Trochę zabawy ale możliwe.
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  6. #16
    WIKAR-części
    Gość

    Domyślnie

    Napewno te stosowane w 1.9 i 2.4 JTD pasują zamiennie do 1.6 1.8 i 2.0 TS. W zasadzie są 2 rodzaje, jedne z ciśnieniem roboczym 85 bar a drugie 95 bar. Te na 85 bar były w TS i JTD a te na 95 bar były stosowane tylko w TS. Mocowania, węże i koło pasowe będą pasować bez problemu. Jedynie 2.5 V6 i 3.2 GTA miały inne pompy.


    WIKAR - części do twojego samochodu

    www.wikar.na.allegro.pl

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Kolego czym te pompy się różniły z v6?

  8. #18
    WIKAR-części
    Gość

    Domyślnie

    W V6 jest całkiem inna pompa jak w rzędowych silnikach, duża, kwadratowa jak ze starego BMW z początku lat 90.


    WIKAR - części do twojego samochodu

    www.wikar.na.allegro.pl

Podobne wątki

  1. Płyn do wspomagania - wymienić?
    Utworzone przez SEBEK w dziale 156
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 20-08-2018, 08:46
  2. Jak wymienić pompę wspomagania?
    Utworzone przez medork w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-09-2013, 16:01
  3. [146] Pompa Oleju i Pompa Wspomagania
    Utworzone przez TheRomanist w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-02-2013, 15:49
  4. [155] pompa wody jak wymienić AR 155 1.8 8v pilnie prośba o pomoc
    Utworzone przez rafal70185 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-11-2011, 08:03
  5. [GTV] Jak wymienić pasek wspomagania?
    Utworzone przez olis_22 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-09-2010, 19:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory