Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Obudowa filtra powietrza jtd

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar NightDay
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Zgorzelec/Gunzburg DE
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 119kw ROSSO
    Postów
    514

    Domyślnie

    Wielkie dzięki za tego linka a jeszcze jak w temacie jesteśmy nie wiem czy też tak macie ale kupowałem filtr taki jaki ma byc do tego modelu i po włożeniu jakby wyższy jest ledwo prawie na siłę domykałem obudowę filtra czy to normalne?Czy gość mi sprzedał zły filtr?Z zewnątrz identico jak stary chociaż stary też był jakiś lekko przygnieciony na wysokości <myśli>

  2. #12
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    też miałem kiedyś w 156 "za wysoki" filtr o jakieś 5mm








  3. #13
    Wujek_Staszek
    Gość

    Domyślnie

    Kup UFI i nie będzie problemu z zamykaniem.

  4. #14
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie

    Od razu zalejcie betonem żeby był spokój ja pęknięcie zakleiłem sylikonem i mam spokój narazie - a co do zerwanych śrub to chyba nie kupiłem jeszcze żadnej alfy która by je miała wszystkie dobre...

  5. #15
    mar_1981
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał NightDay Zobacz post
    Wielkie dzięki za tego linka a jeszcze jak w temacie jesteśmy nie wiem czy też tak macie ale kupowałem filtr taki jaki ma byc do tego modelu i po włożeniu jakby wyższy jest ledwo prawie na siłę domykałem obudowę filtra czy to normalne?Czy gość mi sprzedał zły filtr?Z zewnątrz identico jak stary chociaż stary też był jakiś lekko przygnieciony na wysokości <myśli>
    Niestety Filtron tak ma. Rownież taki kupiłem i miałem problem. Poprzedni Mann (czy jak to się pisze) był jeszcze zakładany przez Holendra i po wyjęciu nie miał żadnych uszkodzeń i wyglądał jakby idealnie był dopasowany.

  6. #16
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał KamilloV8 Zobacz post
    a co do zerwanych śrub to chyba nie kupiłem jeszcze żadnej alfy która by je miała wszystkie dobre...
    to dobrze - łatwo naprawić a zawsze jest pozycja dla kupca do obrywania ceny zakupu :-)








  7. #17
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    to dobrze - łatwo naprawić a zawsze jest pozycja dla kupca do obrywania ceny zakupu :-)

    tak ale to jest strasznie drażniące gdy szybko chcesz wymienić filtr a tu nagle głupie śrubki 10-tki Ci zaczynają strajkować i udowadniać swoją siłę. Tak w nawiasie to nawet przy małej szczelince gdy ciągnie lewe powietrze czuć już minimalny spadek mocy...

    ---------- Post added at 15:43 ---------- Previous post was at 15:43 ----------

    Ale raczej mało kto bierze się przy zakupie auta i oględzinach za odkręcanie filtra powietrza

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar NightDay
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Zgorzelec/Gunzburg DE
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 119kw ROSSO
    Postów
    514

    Domyślnie

    Dobra a napiszcie które filtry tzn jakiego producenta będą odpowiedniej wysokości prócz UFI bo szczerze powiedziawszy 1 raz słyszę o tej firmie.

  9. #19
    mar_1981
    Gość

    Domyślnie

    Pisałem że u mnie Mann wyglądał że pasuje idealnie.

    Tutaj sobie sprawdź pod swój silnik:

    https://www.mann-hummel.com/mf_prodk...tlg_01_fzart=1

  10. #20
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał KamilloV8 Zobacz post
    Tak w nawiasie to nawet przy małej szczelince gdy ciągnie lewe powietrze czuć już minimalny spadek mocy...
    Spadek mocy to będzie, jak będzie nieszczelnosć za przepływką, a nie przed, obudowa filtra może być połamana i żadnego spadku mocy nie będzie, co najwyżej przepływka szybko zakończy swój żywot.

Podobne wątki

  1. [155] Obudowa rozrządu, obudowa filtra powietrza RÓŻNICE
    Utworzone przez omron8 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-05-2012, 19:45
  2. Obudowa filtra powietrza 2.4 jtd
    Utworzone przez Sparco123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 00:14
  3. Obudowa filtra powietrza.
    Utworzone przez matys641991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 16-03-2011, 14:02
  4. [156 2.0TS] Obudowa filtra powietrza
    Utworzone przez Alfamaniak156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 13:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory