Strona 12 z 14 PierwszyPierwszy ... 234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 135

Temat: GT 1,9 JTD 150KM - Tracę moc

  1. #111
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    jesli jest zgodne z prawda to co pisze kolega Zender, to egr powinien sprawdzic na samym poczatku, bylo o tym wspominne, zatkany kat?? oczywiscie mozna sprawdzic, włóz 2 nakretji pomiedzy szpilki przed katem i sie przejedz, mialem tak kiedys w Doblo JTD, kat dosłownie zakwitł, ma wiosne.

  2. #112
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ZENDER
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    laski
    Auto
    SAAB 9-3 AERO CABRIO , ALFA 75 TS Recaro
    Postów
    277

    Domyślnie

    pisalem wczesniej ze zrobilem to na samym poczatku i dolozylem zaslepke orginalna z 4 dziurkami , bardzo roznicy po czyszczeniu i zalepieniu nie mam , cewka sprawna , zawor zamyka i puszcza .

  3. #113
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    to dla sprawdzenia, zaslep go calkowicie, pojawi sie marchewa, ale jesli to wina egr auto powinno jechac poprawnie.

  4. #114
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał ZENDER Zobacz post
    pisalem wczesniej ze zrobilem to na samym poczatku i dolozylem zaslepke orginalna z 4 dziurkami , bardzo roznicy po czyszczeniu i zalepieniu nie mam , cewka sprawna , zawor zamyka i puszcza .
    Masz go całkowicie zaślepić. Blaszką bez dziur.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  5. #115
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ZENDER
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    laski
    Auto
    SAAB 9-3 AERO CABRIO , ALFA 75 TS Recaro
    Postów
    277

    Domyślnie

    zrobie to w weekend , a mozna zaslepic tam od dolu ? tam gdzie taka jajowata uszczelka od rurki wlotowej do egr ?

  6. #116
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    zaslep go tam gdzie Ci wygodnie, byle całkowicie.

  7. #117
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ZENDER
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    laski
    Auto
    SAAB 9-3 AERO CABRIO , ALFA 75 TS Recaro
    Postów
    277

    Domyślnie

    jutro rano go zaslepie bo dzis deszcz padal , przejade zobacze jaka bedzie roznica . A jak go wyciac calkowicie z programu ? komputerem serwisowym da rade ? czy trzeba cos kabinowac z softem ?

  8. #118
    Użytkownik Rowerzysta Avatar milek_22
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Witkowice/ k. Oświęcim
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 140KM 2002r
    Postów
    286

    Domyślnie

    kolego zender, przyznaje się bez bicia, że nie przeczytałem całego wątku ale, Robiłeś logi ?? Przydały by się dane z przepływki, doładowania i może jeszcze ciśnienia paliwa... to ta zanim zaczniesz cos rozbierać Odnośnie kierownic, to mnie też się wydawało że nie wymagają czyszczenia i zainteresowania do momętu kiedy nie odkręciłem gruszki z uchwytu. Po odkręceniu dwuch nakrętek złapałem za gruszke i ruszałem kierownicami bez ingerencji sprężyny która jest w gruszce. Okazało się że kierownice lekkkkkkoooo się przycinają. Do samego końca nie wierzyłem że tak delikatne "haczenie" się kierownic moze sprawić jakiekolwiek problemy a tu popatrz

    Najlepiej było by wogule odpiąć sztangę od turbiny i sprawdzić czy kierownice chodzą bez jakiegokolwiek oporu, ale założenie pierścienia bez demontażu turbiny może być problematyczne...
    Ostatnio edytowane przez milek_22 ; 11-01-2012 o 00:34

  9. #119
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał milek_22 Zobacz post
    kolego zender, przyznaje się bez bicia, że nie przeczytałem całego wątku ale, Robiłeś logi ?? Przydały by się dane z przepływki, doładowania i może jeszcze ciśnienia paliwa... to ta zanim zaczniesz cos rozbierać Odnośnie kierownic, to mnie też się wydawało że nie wymagają czyszczenia i zainteresowania do momętu kiedy nie odkręciłem gruszki z uchwytu. Po odkręceniu dwuch nakrętek złapałem za gruszke i ruszałem kierownicami bez ingerencji sprężyny która jest w gruszce. Okazało się że kierownice lekkkkkkoooo się przycinają. Do samego końca nie wierzyłem że tak delikatne "haczenie" się kierownic moze sprawić jakiekolwiek problemy a tu popatrz
    Nie mieszaj mu na razie
    Niech sprawdzi EGR i katalizator. To prosta i niskokosztowa diagnostyka. Jeżeli się okaże, że EGR jest ok i katalizator nie jest zapchany - to wtedy obowiązkowe rozbieranie turbiny i czyszczenie kierownic. Ale to już będzie kosztowało - wiec na razie trzeba wyeliminować w prosty i tani sposób dwie pozostałe rzeczy, które mogą mieć wpływ na rozwijaną moc.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  10. #120
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ZENDER
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    laski
    Auto
    SAAB 9-3 AERO CABRIO , ALFA 75 TS Recaro
    Postów
    277

    Domyślnie

    Tak jak pisalem wyzej . pierwsze co bylo zrobione w tym aucie to czyszczenie turbo , byla wyjeta turbina sprawdzona pod wzgledem szczelonosci i wydajnosci , wszsytko z nia bylo ok .
    Dzis zaslepilem calkowicie egr w trzej miejscach , pierwsze to tradycyjna blaszka na 4 dziury ,drugie to rurka wlotowa do egr ( ta mala rurka pod egr na 2 srubki m8 ) zaslepilem calkowicie i trzecia to rurka przy kolektorze wydechowym obok turbo co idzie pozniej nad skrzynia i trafia do egr . Roznica jest spora moc jest od 2200 obr , moge juz normalnie przy 100km/h wrzucic 6 bieg i przyspieszac , tak jakby spalanie spadlo w miescie , i co ciekawe nie swieci sie zadna marchewa . Powalcze z nia jeszcze troche zeby odzyskac 100% mocy ale mam juz dosc tego auta jestem bardzo rozczarowany tym silnikiem , mam sluzbowego turana i jezdze nim 3 lata i nigdy sie nic nie dzialo a ma nalatane juz 220 tys km a alfa 120 , mialem 156fl diesel 8v 115km i tam zupelnie nic sie nie dzialo a tutaj same zasadzki .

Podobne wątki

  1. [GTV] Manszeta półosi. Tracę zmysły, przykładam spluwę do skroni.
    Utworzone przez alfaromeorosso w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-10-2013, 16:32
  2. [159] silnik 1.9 jtd 150KM Afa i 1.9 jtd 150KM fiat jest różnica?
    Utworzone przez fleszu2 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-03-2013, 11:38
  3. Normalnie tracę już powoli cierpliwość do tego auta...
    Utworzone przez QBUS w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-10-2007, 17:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory