Pięknie Ci to wyszło! A jak z konserwacją takich felg? Pewnie trzeba ostro dbać żeby tak non stop wyglądały...
Pięknie Ci to wyszło! A jak z konserwacją takich felg? Pewnie trzeba ostro dbać żeby tak non stop wyglądały...
Fiat Tipo 2020 - Alfa Romeo 916 Spider 1996 - Ducati Multistrada 1100 2007 - Fiat Ducato Autolaweta 2002 - Nissan Leaf 2013
Mam chorobę zwaną ITALIA
akurat to nie moja robota tylko przykład dałem, że można taniejno ale niestety felga zimą out i żeby tak cały czas wyglądały to szmatką bawełnianą trzeba przetrzeć ze 2x w tyg i co 2 tyg przepolerować pastą lekką ogólnie tragedii z utrzymaniem nie ma
![]()
Ze 164 trudno się wyleczyć
prosze nie wiedziałem ze można tak ładnie wypolerować felge..
lecz.. czy jest to do końca bezpieczne dla felgi..
rozumiem ze po zerwaniu warstwy ochronnej poleruje sie ja na wysoki połysk..
z tego co wiem ze szkoły aluminium jest metalem który utlenia się
w taki samsposób jak miedz
wiadomo ze alu jest wytrzymałym lecz kruchym metalem
bez warstwy ochronnej jest narażony na czynili które jeszcze bardziej osłabiają alu
nie wspominając o zimie i tonach soli na drogach..
pomysł ciekawy ale..
częstotliwość powtarzania polerki straszna
chrom przepłukasz woda szczotka i czysty
a alu jak zajdzie znowu trzeba szorować;/
strasznie duużo ludzi tak robi, ja osobiście jeżdżę latem i nie narzekam. Oczywiście zimą nie da rady na tym jeździć bo sól będzie źle działać na aluminium a co do utrzymania, to chrom i alu trzeba podobnie pielęgnować bo i to i to beznadziejnie wygląda jak jest brudne![]()
Ze 164 trudno się wyleczyć
a no oczywiście nie podlega żadnej dyskusji felga mam być czysta i basta.
a jakich sprzetów używasz do wypolerowania tak felgi
jakiś papier wodny wiertarka diaksa ?
Ostatnio edytowane przez Aroniaa ; 12-01-2012 o 22:18
na początku farbę usuwałem scansolem i jakąś plastikową szpachelką, potem musisz patrzeć jaki jest stan felgi (czy nie ma wżerów, rys itp) ja zaczynałem od zwykłej 320 bodajże i dalej wodne (tylko musisz pamiętać, spora ilość wody żeby papier zostawiał jak najmniejsze rysy no i po każdym papierze dobrze wyczyścić felgę, zanim przejdziesz do nast. papieru) 400, 600, 800, 100, 1200, 1500, 2500 i dalej to jak masz w miarę prostą we wzorze felgę to filc na wiertarkę, pasta i niezbyt wysokie obroty (przy wysokich przypalisz alu i trzeba będzie schodzić do papieru min. 600) a dalej miękka bawełniana szmatka i polerowanie ręczne pastą. Z past możesz użyć automax (łatwo dostępna) ale jeśli ma być naprawdę lux idealnie to najpierw pasta autosol metal polish (jest jeszcze aluminium polish ale jest do tego gorsza nie wiem czemu) a na koniec kostką do srebra i będziesz miał jak chromtylko to żmudna praca i wymaga sporo cierpliwości
EDIT: ta felga co masz w pierwszym poście wyglądałaby super po polerce![]()
Ostatnio edytowane przez krycho91 ; 12-01-2012 o 22:32
Ze 164 trudno się wyleczyć
oooo syzyfowa praca
myślałem ze ktoś już wpadł na pomysł nałożenia chromu na felgi do alfy..
myslaleł ze ktoś pokaże fotkę jak to wygląda...
bo wiesz nie kwestia zapłącic czy troche popracowac ..
lecz chodzi o efekt...
a jak później okaże się ze takie felgi w chromie nie pasują do alfy;/,,,,..
no nic poczekamy może ktoś jednak ma takie oryginalne felgi na chromie ale jeszcze nie widział posta(nadzieje umiera ostatnia)
http://prelude3web.com/forum/projekt...-t9060-50.html
w tym temacie masz wypolerowane felgi, znajdziesz post bo zdj nie mogę coś wkleić;p myślę że jest git
EDIT: z tym że gość tu chciał pokazać jak szybko można, gdyby się dłużej pobawił wyszłoby lepiej![]()
Ze 164 trudno się wyleczyć
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Efekt super! Do 166 idealne koła.. Czyli lecisz kolego po nitro w żelu do sklepu i papierki i polerka![]()
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG