Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 69

Temat: testy 156 2 l 16V z 2000 roku

  1. #51
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    zwłaszcza ze samochód po wyzerowaniu chodzi poprawnie w całym zakresie obrotów.
    Po czasie zaczyna przymulać.
    załączam schemat blokowy ECU na M1.5.5 może ktoś się na tym zna.

    -
    Kod:
    block 11 - calculates a full injection time Te from engine load Tl and factor Fges. Inputs from engine speed, load, temperature and air temperature
    block 12 - receives inputs from battery voltage signal.
    block 13 - PI -controller with proportional and integral terms and producing an output factor Fr.
    block 14 - long time low-pass filter providing an output representing average fuel richness.
    I, II, III - are the selected ranges for the adaptive pilot control.
    block 15 - adaptive correction for air caused by leakage in the intake manifold, produce a parametr TRA , stored in the CMOS RAM
                     N is engine speed and NO is a reference engine speed value, for example , 850 rpm.
    block 16 - adaptive correction for the injection valve and produces an output TDTV, stored in the RAM
    block 17 - integrator for the adaptive correction for the altitude error and for the correction for the fuel quality, provides an output FRA, stored in RAM
    block 21 - limiter device, limits integrator 17, The range of the output of integrator 17 for petrol is 0.8 to 1.2 but range is required 0.8 to 2.0
    block 22 - if FRa reaches the upper limit , block 22 multiplies  FMCOR by the value of FRA and FRA is then reset. If max. is reached, FRA is reset to 
                    1 and FMCOR new is equal to 1.2 times FMCOR old. FMCOR is stored in RAM.
    block 23 - multiplier device, lambda sensor or an oxygen sensor, working in closed loop control comprises a lambda sensor and a PI-controler.
    block 30 - The corrected fuel injection time signal Te mofified by outputs TRA, TDVT and TVUB, is supplied as an actual signal to Ti to engine 30.
    The RAM is a part of the control unit and the engine CPU uses it as a non volatile memory , so power must always be supplied.
    After the engine is switched off and is subsequently started again, the adaptive content is immediately available.
    The theoretical value of FMCOR is 1.728 ( 1.2 to 3 up ) but FMCOR is limited to 2. The remaining control deviation is corrected by FRA.
    In this FRA = 1.157. In downwards procedure ( FMCOR = 1 ). In cases FRA can be used for corrections in a range about +/-  20%, 
    when FMCOR has been adapted
    -

  2. #52
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    Z ta pompa paliwa to bywa roznie
    Ostatnio koledze w 33 tez padla
    Oznaki byly nastepujace auto nie moglo odpalic ani na rozrusznik ani na pych ale jak juz zalapalo to chodzilo ok
    Winna okazala sie zacierajaca sie pompa paliwa
    To jest to oczym wspominałem słabe cisnienie to kłopot z rozruchem

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #53
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    puk, puk, czy coś poszło do przodu ?

    - bo u mnie znowu przymulił, P1173, FRA poniżej progu.

    - na innym forum czytałem że należy pomierzyć czasy wtrysku ale w układzie otwartym, czyli bez sondy lambda.
    - ale pytanie jakie powinny być max. te czasy w obwodzie otwartym, czyli bez regulacji.

    :arrow:

  4. #54
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321
    puk, puk, czy coś poszło do przodu ?

    - bo u mnie znowu przymulił, P1173, FRA poniżej progu.

    - na innym forum czytałem że należy pomierzyć czasy wtrysku ale w układzie otwartym, czyli bez sondy lambda.
    - ale pytanie jakie powinny być max. te czasy w obwodzie otwartym, czyli bez regulacji.

    :arrow:
    Byłem umówiony z Siwym 155 na telefon ale on ma to chyba w dupie bo się nie odezwał od ostatniego spotkania

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #55
    lechtak
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Praca jeszcze nieskończona jutro cdn.
    Proponuje wymienić napinacz...! jest jak by lekko wytarty..

  6. #56
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Auto pojechało do ASO podłączono je pod komuter wykonano pare jazd próbnych i na koniec staneło na chamowni

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #57
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Czy ja tam widze 93,8 KW ??
    To tylko 125.79 KM nie wiele zostalo z tych fabrycznych 155 KM
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  8. #58
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    Czy ja tam widze 93,8 KW ??
    To tylko 125.79 KM nie wiele zostalo z tych fabrycznych 155 KM
    No właśnie czekałem na taką reakcję Problemem okazał sie przepływomierz ( którego ASO nie ma :shock: ) Wymontowano przepływkę z Alfy 147 założono do mojej i co się okazało:

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #59
    damian3619
    Gość

    Domyślnie

    po wymianie przeplywomierza moc wzrosla lecz nie jest to co powinno byc chyba ;//

  10. #60
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Powtarzam , że zamieniony przepływomierz był z używanego auta więc też nie wiadomo czy do końca był sprawny . Jazda z podmienionym przepływomierzem znacznie poprawiła pracę silnika ( zduszenie silnika podzczas przyśpieszania )

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. [159] Czy zaciski z 2009 roku pasują do 159 z 2007 roku?
    Utworzone przez Alfalover w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post / autor: 09-07-2015, 15:02
  2. Co myślicie o takich lampach? 156 1.9 JTD 105 Km z 2000 roku
    Utworzone przez dawidoo2375 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-07-2013, 16:00
  3. [145] Testy 145
    Utworzone przez Magnett0 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 18-09-2012, 20:47
  4. [166] Układ chłodzenia - silnik 2,5 24V z 2000 roku
    Utworzone przez Tadeusz BELIWAR w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-03-2008, 17:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory