Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 102

Temat: Przewody WN i pierścień

  1. #11
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Trzeba mieć pecha

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #12
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    dzwon do sikora bierz pakiet do przerzucenia 8v albo przywiez auto on Ci to zrobi po kosztach.
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar krycho91
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radzyń Podlaski
    Auto
    164 T.S
    Postów
    620

    Domyślnie

    dokładnie z 8v będziesz miał mniej niespodzianek w dalszej eksploatacji.
    Ze 164 trudno się wyleczyć

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    zdrowe 8v i można się cieszyć bezawaryjnością.
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Cytat Napisał bikermarek Zobacz post
    Mam doła i zaczynam wierzyć w stereotyp o ponadprzeciętnej awaryjności AR. Druga 155 z rzędu zaliczyła poważną wpadkę. Podtrzymajcie mnie na duchu bo jak nie to kupię coś "made in Germany"
    Jak kupiłeś 2.0 to sprawdzałeś stan silnika dokładnie, kompresję itp? Bo wiesz, raz przejechałem się również na niewiedzy i silniku 2.0 16v ale między innymi dzięki pomocy użytkowników forum wiedziałem, na co trzeba zwracać uwagę, żeby nie narzekać potem na 16v..

    Wrzuć to zdjęcie z tego kolektora i wycieku. Będziesz sam rozbierał silnik, żeby diagnozować?
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    Jak kupiłeś 2.0 to sprawdzałeś stan silnika dokładnie, kompresję itp? Wrzuć to zdjęcie z tego kolektora i wycieku. Będziesz sam rozbierał silnik, żeby diagnozować?
    Dwa tygodnie po zakupie pojechała do Pabla na zrobienie rozrządu itd. i jego ocena była pozytywna.
    Ze zdjęciem będzie ciężka sprawa, przed chwilą byłem w garażu i nie ma jak podejść z aparatem, tak żeby to dobrze pokazać.

    Sam nie będę rozbierał, pozostaje laweta i trzeba ją zawieźć. Myślę, że uda się to w miarę szybko zrobić.
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Cytat Napisał bikermarek Zobacz post
    Dwa tygodnie po zakupie pojechała do Pabla na zrobienie rozrządu itd. i jego ocena była pozytywna.
    Ze zdjęciem będzie ciężka sprawa, przed chwilą byłem w garażu i nie ma jak podejść z aparatem, tak żeby to dobrze pokazać.

    Sam nie będę rozbierał, pozostaje laweta i trzeba ją zawieźć. Myślę, że uda się to w miarę szybko zrobić.
    Jeszcze trochę i już nikt nie kupi 2.0 16V!!przykra sprawa,napisz tylko co się faktycznie stało,bo jak słucham tego to Masakra!!jadę za tydzień do rodziców,i jak nie będzie dużego mrozu to przepalę moją Diablicę,mam nadzieję bez niespodzianek będzie.od grudnia pod kołderką!
    Ogarniaj Marku Alfinę,sezon się zbliża!

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Jak tylko trafi do Pabla i silnik będzie rozebrany to na pewno dam znać co się dokładnie stało i co było przyczyną.
    Ogarnąć ją chcę, bo:
    1 - 155 to niezwykły samochód
    2 - jak naprawię ten silnik to będę miał 100% pewności, że nieprędko padnie
    3 - remont może kosztować mniej więcej tyle po ile chodzą 155 a kupno kolejnej wiąże się z kolejnymi niewiadomymi

    Jedynym problemem w tej chwili jest kasa
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Najważniejsza jest diagnoza, bo może to być dość niedrogie a może być pół silnika do wywalenia, nie ma co gdybać tylko niech Pablo sprawdzi... Tym bardziej, że robił przy niej, więc jakby nie było jest to również w jego interesie i jego renomy Powodzenia i szybkiego powrotu do zdrowia dla Twojej 155 życzę!!
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Ja trzymam kciuki!oby ci się wszystko poukładało!
    Kiedy ją do Pabla będziesz targał?
    1.155 jest wspaniała!
    2.jak zrobisz to będzie śmigał długo i bezawaryjnie!często zmieniaj olej.
    3.kolejna 155 bez znanej historii,bez sensu!nie potrzebne koszta.
    Na pewno warto ją ratować,i trzeba to zrobić!

Podobne wątki

  1. Pierścień mocujący żarówkę w światłach mijania
    Utworzone przez pch3lka w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 19:10
  2. [GTV] pierścień uszczelniający do dolotu
    Utworzone przez Futrzak w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-08-2013, 13:50
  3. [155] Rolka zwrotna i pierścień na niej
    Utworzone przez Wujek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-11-2011, 09:29
  4. [146] Łożyska, piasty, pierścień ABS i zapalona kontrolka.
    Utworzone przez sn00p w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-04-2010, 06:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory