Zgadza sie,gestosc to jedno a baza to drugie.Szkoda powielac tutaj wszystkiego co w wyzej wymienionym temacie
Zgadza sie,gestosc to jedno a baza to drugie.Szkoda powielac tutaj wszystkiego co w wyzej wymienionym temacie
Warto powiedzieć za to jedno: zlej jak najszybciej ten mineral, kup filtr. Wymień filtr i - jak nie masz kasy na olej - zalej nawet orlenem czerwonym 10W40 półsyntetyk. Olej jakości Gulfa robiony na tej samej bazie, autu nie zaszkodzi a pomoże bardziej niż ten mineral.
tak sobie myślę - TS nie do oszczędności - wasze odpowiedzi w tej chwili pewnie; ale filtr muszę też wymieniać ?? nie mogę np wypłukać gorącą wodą ? czy to naprawdę głupi pomysł ? zleje to i zaleje półsyntetyk, co prawda na motula czy valvoline sie już nie szarpnę ale ten czerwony orlen być może będzie alternatywnym rozwiązaniem ? tylko czemu jeśli ten minerał taki zły to dlaczego teraz wariator ciszej pracuje po wymianie oleju ? czy tamtego mogło być za mało porostu i góra była niedosmarowana stąd klekotanie ? choć syntetyk to rzadki olej więc powinien wszędzie penetrować z łatwością ( nie widziałem ile go zlali ale gdyby było okropnie mało przecież paliła by się kontrolka lub nigdzie bym nie pojechał... ) wycieków nie było tylko rurka jak pisałem od bagnetu podeszła trochę w górę i bagnet nie wchodził do końca przez co nie wiedziałem ile jest oleju. stąd decyzja wymiany. a dolałem przed wymianą litr czerwonego orlena właśnie oleju syntetycznego to na chwile była cisza z wariatorem na kilkanaście minut bo polało wałek ?
Ostatnio edytowane przez Matikskw ; 15-01-2012 o 15:08
A zalej choćby i kujawski.
Byleby później nie było lamentu na forum...
15 zł to chyba z sędziszowa filter. ja bym raczej manfilter założył np.
---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:10 ----------
nienabijajcie sobie postów prośba, i nie nabijajcie sie ze mnie - wszak na wizytówce forum pisze "fachowa pomoc, fachowe dorady " ...
więc nie bezcześćcie tego Panowie, nie wyrwałem się z zenitu wiem jaki mam samochód i jaką w nim jednostkę napędową i nie lamentuje ze TS to bubel. Pytam i czekam na fachowe podpowiedzi nie szyderę. ok ?
nie mozna mieszac p syntetyku z mineralnym,lotos minerlny z ,mineralem innego producenta jak najbardziej
kup filtr oleju nowy i jakis 10W40 jaki ci pasuje i tyle.Jak masz ochote to jedz gdzies niech ci w warsztacie sprawdza cisnie oleju twojego silnika i bedziesz wiedzial wiecej o jego stanie
wariator skoro juz klepie to bedzie klepal nawet jak syntetyk dostanie,mniej nawet klepie na zimno niz na rozgrzanym odrobine oleju.Mineralny by moze go bardziej uciszyl ale i tak do naprawy/wymiany i tak.Nie chcesz remontu panewek sprawdz stan cisnienia i wlej dobry olej poki nie jest za pozno bo bedziesz szukal walu albo szlfierza na pewno
dlaczego jaja ? Ja pier. pozrywam zaraz forumowe naklejki i zawieszki bo prze niesympatyczni ludzie jesteście . Co wami kieruje ? jakiś letarg że wam samochody hulają bo macie farta chyba to już trzeba cisnąc po kimś ?
---------- Post added at 15:30 ---------- Previous post was at 15:27 ----------
Dzięki tak też zrobię, filtr kupie bo lepiej nie zadawać pytań bo goście Ci nie napiszą że "e głupio pomyślałeś, wymień ten filtr bo jak to płukać, co to, daj se spokój na prawdę szczerze radzę" tylko jazda z wyrobem szydzą "FACHOWCY"
---------- Post added at 15:32 ---------- Previous post was at 15:30 ----------
Dzięki tak też zrobię, filtr kupie bo lepiej nie zadawać pytań bo goście Ci nie napiszą że "e głupio pomyślałeś, wymień ten filtr bo jak to płukać, co to, daj se spokój na prawdę szczerze radzę" tylko jazda z wyrobem szydzą "FACHOWCY"