Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 44

Temat: z syntetyku na mineralny ..?

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Zgadza sie,gestosc to jedno a baza to drugie.Szkoda powielac tutaj wszystkiego co w wyzej wymienionym temacie

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Warto powiedzieć za to jedno: zlej jak najszybciej ten mineral, kup filtr. Wymień filtr i - jak nie masz kasy na olej - zalej nawet orlenem czerwonym 10W40 półsyntetyk. Olej jakości Gulfa robiony na tej samej bazie, autu nie zaszkodzi a pomoże bardziej niż ten mineral.

  3. #23
    Matikskw
    Gość

    Domyślnie

    tak sobie myślę - TS nie do oszczędności - wasze odpowiedzi w tej chwili pewnie; ale filtr muszę też wymieniać ?? nie mogę np wypłukać gorącą wodą ? czy to naprawdę głupi pomysł ? zleje to i zaleje półsyntetyk, co prawda na motula czy valvoline sie już nie szarpnę ale ten czerwony orlen być może będzie alternatywnym rozwiązaniem ? tylko czemu jeśli ten minerał taki zły to dlaczego teraz wariator ciszej pracuje po wymianie oleju ? czy tamtego mogło być za mało porostu i góra była niedosmarowana stąd klekotanie ? choć syntetyk to rzadki olej więc powinien wszędzie penetrować z łatwością ( nie widziałem ile go zlali ale gdyby było okropnie mało przecież paliła by się kontrolka lub nigdzie bym nie pojechał... ) wycieków nie było tylko rurka jak pisałem od bagnetu podeszła trochę w górę i bagnet nie wchodził do końca przez co nie wiedziałem ile jest oleju. stąd decyzja wymiany. a dolałem przed wymianą litr czerwonego orlena właśnie oleju syntetycznego to na chwile była cisza z wariatorem na kilkanaście minut bo polało wałek ?
    Ostatnio edytowane przez Matikskw ; 15-01-2012 o 15:08

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    A zalej choćby i kujawski.

    Byleby później nie było lamentu na forum...

  5. #25
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matikskw Zobacz post
    tak sobie myśle - ts nie do oszczędności - wasze odpowiedzi w tej chwili ale filtr musze też wymieniać ?? niemoge np wypłukaćgorącą wodą ? cczy to naprawde głupi pomysł ? zleje to i zaleje półsyntetyk, coprawda na motula sie już nieszarpne czy valvoline ale ten czerwony orlen być może będzie alternatywnym rozwiązaniem ?
    Nie pije już dzisiaj, bo chyba mi sie przewidziało? Jakoś nie wróże temu wozidle dłuższej przyszłości. Nie moge normalnie, ile taki nowy filtr oleju kosztuje 15zł???

  6. #26
    Matikskw
    Gość

    Domyślnie

    15 zł to chyba z sędziszowa filter. ja bym raczej manfilter założył np.

    ---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:10 ----------

    nienabijajcie sobie postów prośba, i nie nabijajcie sie ze mnie - wszak na wizytówce forum pisze "fachowa pomoc, fachowe dorady " ...

  7. #27
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matikskw Zobacz post
    Domyślnie

    tak sobie myślę - TS nie do oszczędności - wasze odpowiedzi w tej chwili pewnie; ale filtr muszę też wymieniać ?? nie mogę np wypłukać gorącą wodą ? czy to naprawdę głupi pomysł ? zleje to i zaleje półsyntetyk, co prawda na motula czy valvoline sie już nie szarpnę ale ten czerwony orlen być może będzie alternatywnym rozwiązaniem ? tylko czemu jeśli ten minerał taki zły to dlaczego teraz wariator ciszej pracuje po wymianie oleju ? czy tamtego mogło być za mało porostu i góra była niedosmarowana stąd klekotanie ? choć syntetyk to rzadki olej więc powinien wszędzie penetrować z łatwością ( nie widziałem ile go zlali ale gdyby było okropnie mało przecież paliła by się kontrolka lub nigdzie bym nie pojechał... ) wycieków nie było tylko rurka jak pisałem od bagnetu podeszła trochę w górę i bagnet nie wchodził do końca przez co nie wiedziałem ile jest oleju. stąd decyzja wymiany. a dolałem przed wymianą litr czerwonego orlena właśnie oleju syntetycznego to na chwile była cisza z wariatorem na kilkanaście minut bo polało
    Teraz to już sobie jaja robisz.
    Moja Bella

  8. #28
    Matikskw
    Gość

    Domyślnie

    więc nie bezcześćcie tego Panowie, nie wyrwałem się z zenitu wiem jaki mam samochód i jaką w nim jednostkę napędową i nie lamentuje ze TS to bubel. Pytam i czekam na fachowe podpowiedzi nie szyderę. ok ?

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    nie mozna mieszac p syntetyku z mineralnym,lotos minerlny z ,mineralem innego producenta jak najbardziej
    kup filtr oleju nowy i jakis 10W40 jaki ci pasuje i tyle.Jak masz ochote to jedz gdzies niech ci w warsztacie sprawdza cisnie oleju twojego silnika i bedziesz wiedzial wiecej o jego stanie
    wariator skoro juz klepie to bedzie klepal nawet jak syntetyk dostanie,mniej nawet klepie na zimno niz na rozgrzanym odrobine oleju.Mineralny by moze go bardziej uciszyl ale i tak do naprawy/wymiany i tak.Nie chcesz remontu panewek sprawdz stan cisnienia i wlej dobry olej poki nie jest za pozno bo bedziesz szukal walu albo szlfierza na pewno

  10. #30
    Matikskw
    Gość

    Domyślnie

    dlaczego jaja ? Ja pier. pozrywam zaraz forumowe naklejki i zawieszki bo prze niesympatyczni ludzie jesteście . Co wami kieruje ? jakiś letarg że wam samochody hulają bo macie farta chyba to już trzeba cisnąc po kimś ?

    ---------- Post added at 15:30 ---------- Previous post was at 15:27 ----------

    Dzięki tak też zrobię, filtr kupie bo lepiej nie zadawać pytań bo goście Ci nie napiszą że "e głupio pomyślałeś, wymień ten filtr bo jak to płukać, co to, daj se spokój na prawdę szczerze radzę" tylko jazda z wyrobem szydzą "FACHOWCY"

    ---------- Post added at 15:32 ---------- Previous post was at 15:30 ----------

    Dzięki tak też zrobię, filtr kupie bo lepiej nie zadawać pytań bo goście Ci nie napiszą że "e głupio pomyślałeś, wymień ten filtr bo jak to płukać, co to, daj se spokój na prawdę szczerze radzę" tylko jazda z wyrobem szydzą "FACHOWCY"

Podobne wątki

  1. olej mineralny na półsyntetyk??
    Utworzone przez dududs w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 17-09-2009, 14:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory