Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Temat: Kolektor 3.2 do 2.5 ?

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ExO
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 2.5 V6
    Postów
    415

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Co prawda nie posiadam wykresów z hamowni, ale moja "dupo-hamownia" mi wystarczy
    A co mówi twoja "dupo-hamownia"? ;p coś się polepszyło według Ciebie? Bo szczerze ja u siebie zauważyłem może tylko delikatną zmianę, której i tak nie jestem pewny.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Nielat
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 ts 2002r
    Postów
    70

    Domyślnie

    Według mnie "dupo hamownia" nie jest obiektywnym pomiarem xD siła autosugestii)

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar johny
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    156-V6-24V-192hp-Q-System-
    Postów
    83

    Domyślnie

    Witam. Jak już się bawić to w kompresor ze 192hp uzyskasz 260hp bez szkody dla silnika i co ważne taka zmianę na pewno odczujesz. A silniki 2.5 i 3.0 wspaniale do tego się nadają.

  4. #14
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Cytat Napisał ExO Zobacz post
    A co mówi twoja "dupo-hamownia"?
    Dupo-hamownia mówi, że jest lepiej z dołu. Mnie to zupełnie wystarczy.

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Dupo-hamownia mówi, że jest lepiej z dołu. Mnie to zupełnie wystarczy.
    To Ci dobrze mówi ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał johny Zobacz post
    Witam. Jak już się bawić to w kompresor ze 192hp uzyskasz 260hp bez szkody dla silnika i co ważne taka zmianę na pewno odczujesz. A silniki 2.5 i 3.0 wspaniale do tego się nadają.
    porownaj koszty...
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar johny
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    156-V6-24V-192hp-Q-System-
    Postów
    83

    Domyślnie

    No właśnie koszt 3 tys za kolektor wraz z baranami i ustawieniem mapy i przyrost mocy tylko 20km i to jeszcze nic pewnego ze będzie to taki przyrost a koszt kompresora 6 tyś ale osiągi zdumiewające w granicach 6s do 100km/h i to w całym zakresie obrotów aż robi się gęsia skórka Nie da się za 300pln zrobić 20hp więcej, za każda modernizacją idzie kolejna czyli dolot , filtry , świece a nawet paliwo dla mnie to taka ezoteryczna poprawa mocy z tym kolektorem i baranami od gta, niby gdzieś ona tam jest ale nikt do końca nie wie czy na pewno, owszem idąc do maksymalnych osiągów można by takie coś zastosować i na pewno by to nie pogorszyło wręcz przeciwnie polepszyło osiągi.

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ExO
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 2.5 V6
    Postów
    415

    Domyślnie

    6 tysi za kompresor???? No to mnie teraz rozbawiłeś....w dodatku 70 km więcej samym kompresorem....
    Kolego zastanów się co mówisz...:]

    W dodatku, jak większość ludzi, którzy się na tym znają powiedzą Ci, że konie nie są tak ważne jak moment obrotowy i w jakim zakresie go uzyskujesz....

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    moze i by uzyskal te 260 na 0,5 bara ale napewno nie za 6k no chyba ze kupi uzywane graty gdzies po znajomosci 6 sekund do 100 to ma 3.0 w 156
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kivi89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    159 1.9 8v
    Postów
    445

    Domyślnie

    koledzy a da rade wsadzic kolektor od 3.2 gta do 2.5 v6 ? bo mam taki z baranami za 100 zl do kupienia...na oko niby podobny ale ? aha i jeszcze pytanko.. jak sciagne kolektor to tam pod nim jest jakas uszczelka na jakas paste czy cos ? jak to wyglada bo zdjac go tak czy siak musze

Podobne wątki

  1. Kolektor 3.2
    Utworzone przez SebaM w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-09-2015, 00:14
  2. [159] Zarzygany kolektor
    Utworzone przez Czarny_28 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-05-2012, 10:51
  3. [145] Kolektor 4-2-1
    Utworzone przez kuba18nh w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-11-2010, 15:35
  4. Kolektor 0 280 600 005 i 280 611 018
    Utworzone przez MarcinTM w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-08-2010, 21:21
  5. [146] Kolektor
    Utworzone przez grzesiekalf w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-02-2010, 22:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory