Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 75

Temat: Q2 kto ma niech zagląda i pisze ;]

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar proh
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    szukam V6/JTS/JTDm
    Postów
    116

    Domyślnie

    To trzymaj to jedno koło
    Ci ludzie jeżdżą jak szaleni! Ledwo ich wyprzedzam!
    Uzależnienia można leczyć... Ale po co, kiedy są przyjemne?

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    Grzesiek z twojego opisu faktycznie wychodzi na to, że może tam siedzieć Q2.
    Sam pewnie dokładnie wiesz, jak zachowuje się ciężkie v6 w alfie z otwartym dyfrem
    U mnie działa to w podobny sposób - Q2 stara się zaciskać zakręty na mokrym. Czuć na kierownicy jak lekko ściąga do wewnątrz. Nie jest to mocne szarpnięcie, ale wyraźnie wyczuwalne.
    Oczywiście jak się przesadzi z gazem to nawet Q2 nie pomaga. Wynika to chyba z bardziej cywilnego charakteru tego mechanizmu.
    Ale suma sumarum Q2 znacznie poprawie trakcję w FWD z ciężkim silnikiem pod maską.

    Bez rozbierania dyfra możesz dźwignąć auto do góry i pokręcić jednym kołem.
    Podobno jak jest otwarty dyfer drugie koło powinno obracać się w przeciwną strone.
    Natomiast jak jest Q2 obydwa koła będą obracać się w tym samym kierunku.

    A w ogóle pytanie dla osób z Q2.
    Wyłączacie ASR ?
    Bo się zastanawiam czy ASR czasem nie dławi działania Q2.
    Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Pierwsze co robie jak wsiadam w GT to ASR OFF ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #14
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    A ja tego nie robię, bo nie mam

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Henrykow Urocze
    Auto
    Alfa Romeo GT 3.2 V6
    Postów
    39

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Tak to nie działa, to Torsen nie szpera płytkowa, Torsen bez momentu odniesienia nie przepnie na drugą stronę momentu, koło tracące przeczepność musi cokolwiek przenosić momentu aby przeniósł na bardziej przyczepne.
    Tak właśnie działa jedno koło na śliskie drugie nie jak ruszasz oba kręcą się praktycznie jednocześnie. Sprawdzałem kilka razy.
    Miałem GT z Q2 teraz 166 . GT to inna bajka 166 mimo Q2 i kontroli trakcji jeździ gdzie chce.
    GT jeździła zawsze jak po szynach nawet przed zamontowaniem Q2.
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    A jakieś TS'y miały Q2??

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    A jakieś TS'y miały Q2??
    Nie miały.Podobno da sie to łatwo zamontowac dopiero od 156/147.Czyli do skrzyń z "podciaganym" wstecznym.
    Jak sobie zamontuję 2.5 24v to dorzucę sobie takie q2

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    W 155V6 po ljfcie też jest podciagany wsteczny, ja mam

    ---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 21:00 ----------

    W Spiderze 1996 też jest podciagany

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    156 SW Q2 2.5v6, 164 2.0 Turbo
    Postów
    60

    Domyślnie

    Q2 pasuje tylko do 6 biegów skrzyń z podciąganym wstecznym.

  10. #20
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Słyszałem że do piatek też pasuje

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. A czy z Polic jeszcze ktoś tu zagląda??
    Utworzone przez Wlodzmin w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 92
    Ostatni post / autor: 07-07-2016, 18:31
  2. Cześć Alfaholicy :) Stary user w końcu pisze pierwszego posta :)
    Utworzone przez devious w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-04-2015, 14:58
  3. Niech Giulietta WYGRA!
    Utworzone przez bartstep w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 07-02-2011, 19:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory