Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 102

Temat: Przewody WN i pierścień

  1. #91
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    Czyli koledze nie pozostaje nic, jak odkupić od kogoś po taniemu 155 8v ze zdrowym sercem i je przeszczepić.. Potem odsprzedać kilka pierdół na części, z 16v sprzedać skrzynię jak dobra, kompa etc. i można wyjść całkiem dobrze. Tylko pytanie, skąd wziąć tanio 155 ze zdrowym sercem 8v?
    Tylko weź teraz kobietę przekonaj do takiej operacji Tym bardziej, że z finansami krucho.
    Te silniki w 155/145/146 mają już po kilkanaście lat. Jeżeli auto nie ma znanej wiarygodnej historii, to bóg jeden wie co się z nim wcześniej działo, jak było używane, jakie części, naprawy, płyny czy oleje były wlewane i kiedy wymieniane. Przez to przy zakupie niestety łatwo się wpieprzyć w minę

  2. #92
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Ale 8V wybacza milion razy więcej błędów niż 16V, dlatego nawet jak jest trochę zaniedbany to jeszcze długo posłuży.

  3. #93
    Użytkownik Romeo Avatar krycho91
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radzyń Podlaski
    Auto
    164 T.S
    Postów
    620

    Domyślnie

    szczerze to nigdy nie widziałem zajechanego 8v. No chyba że ktoś bez oleju jeździł to inna sprawa;p
    Ze 164 trudno się wyleczyć

  4. #94
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Bo to jest zasadnicza różnica:
    8'ka zajechana będzie chodzić do dupy, będzie szarpać, strzelać, nierówno pracować, nie mieć mocy - ale będzie jeździć. Natomiast w przypadku 16'tki jakaś awaria to zazwyczaj silnik do remontu biorąc pod uwagę przebiegi.
    Poza tym więcej nie będę się rozpisywał bo ten temat był już poruszany nie raz. Ja zawsze będę twardo obstawał przy opcji swapa na 8V jeśli 16 trzeba będzie remontować.
    Przypominam też historię kolegi z forum (nie pamiętam nicka ale jest aktywny nadal) który na porządny remont razem z wymianą tulei w 8V dał 3500,- i ten silnik zrobi mu 500kkm, natomiast za 16V wydasz więcej a nie masz gwarancji ile pojeździ, mało to razy zdarzały się padaki po remoncie.

  5. #95
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Szybkie pytanie: mam u siebie w okolicach rozbitą 166 ze zdrowym 2.0. Właściciel ma warunki do zrobienia swapa więc odpadają koszta lawety bo to raptem 1,5 km i można na lince zaciągnąć. Motor też mogę tanio (powiedzmy, że około 1000 zł) i na raty (po sąsiedzku) kupić. Sama operacja - przy moim czynnym udziale - za przysłowiową flaszkę.
    Tylko pozostaje zasadnicza kwestia: podejdzie czy sobie odpuścić?
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  6. #96
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Jak masz graty i okablowanie w swojej to podejdzie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #97
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Marek, a zaglądałeś już do tej??

  8. #98
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Nie zaglądałem. Na razie nie mam takiej możliwości: kwestie organizacyjne w garażu ;-)

    -

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Jak masz graty i okablowanie w swojej to podejdzie
    Graty w sensie osprzęt? Ale który: od mojej czy od 166? No i to samo z okablowaniem: czy "nowy" silnik po prostu podpinam do starej wiązki czy też potrzebne będą jakieś kombinacje?
    Ostatnio edytowane przez bikermarek ; 26-01-2012 o 22:12
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  9. #99
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Będą potrzebne małe kombinacie jeśli chodzi o elektronikę bo się jednak różni

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #100
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    OK, dzięki. Czyli jest szansa przywrócenia jej do życia w jakimś realnym terminie (np. do końca lutego).
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

Podobne wątki

  1. Pierścień mocujący żarówkę w światłach mijania
    Utworzone przez pch3lka w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 19:10
  2. [GTV] pierścień uszczelniający do dolotu
    Utworzone przez Futrzak w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-08-2013, 13:50
  3. [155] Rolka zwrotna i pierścień na niej
    Utworzone przez Wujek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-11-2011, 09:29
  4. [146] Łożyska, piasty, pierścień ABS i zapalona kontrolka.
    Utworzone przez sn00p w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-04-2010, 06:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory