Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Nierówna praca silnika na luzie

  1. #1
    empo
    Gość

    Domyślnie Nierówna praca silnika na luzie

    Witam,

    Od niedawna jestem posiadaczem Alfy 1,8 TS SW
    Mam problem z nierówną pracą silnika na luzie. Odpala za pierwszym razem i na początku silnik pracuje równo, dopiero po rozgrzaniu i wrzuceniu na luz silnik zaczyna nierówno pracować (czasem czuje się jak bym w traktorze siedział). Szukałem informacji na forum, wymieniłem świece na platynowe, 2 cewki trochę się unormowało jednak nadal to jest nie to. Dodam jeszcze, że zamontowany jest gaz, na liczniku 210000 km. Nierówna praca występuje na gazie jak i benzynie. Może ktoś z Was miał podobny problem i udało się go rozwiązać.

    Dodam jeszcze przepływomierz i przepustnica zostały wyczyszczone.
    Ostatnio edytowane przez empo ; 19-01-2012 o 14:54

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prism
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8TS 99r+LPI
    Postów
    39

    Domyślnie

    Jaka instalacja LPG ? Ja tak miałem ,tylko że po dopaleniu od razu chodził nierówno. Problem tkwił w emulatorze. Wystarczyło kilka razy wypiąć z niego wtyczkę
    żeby styki ruszyć.

  3. #3
    empo
    Gość

    Domyślnie

    Instalacja gazowa BRC.

    Odkąd wymieniłem świece i cewki to przeważnie jeździłem na benzynie i nastąpiła lekka poprawa, spróbowałem również kilkanaście kilometrów na gazie, to samo się dzieje co na benzynie, czyli na luzie silnik ma nierówne obroty.

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Młody 25
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Gostyń wlkp.
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 - 155 KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    Kolego ja mam identycznie ten sam problem bylem pod kompem dwa razy i nic poprostu zero bledow i mialem robiona adaptacje przepustnicy i wymienilem przewody wysokiego napiecia i sprawdzalem swiece i sa dobre. Samochod po zejsciu z wysokich obrotow ( kiedy jest zimny) i schodzi na swoje 900-950 obr/min silnik caly drzy tak ze odczowalne jest to w kierownicy i przy otwartych drzwiach. Reakcje silnika mozna przyrownac do pracy silnika ktory nie pali na ktorys cylinder poniewaz slych"popierdywanie" z tlumika ( co jest bardzo denerwujace. A najgorsze jest to ze zaden mechanik nie wwie co to mozebyc za przyczyna takiego zachowywania sie silnika i kazdy rozklada rece a ja powoli tez poniewaz pisalem juz nie raz na forum o moim przypadku i kazdy z forumowiczow ( wiem ze kazdy chce dobrze podpowiedziec i dzieki wielkie za dobre rady) doradza i pisze wszystkie mozliwosci ale gdybym mial wymienic to wszystko co czytalem to najlepiej jakbym wymienil caly silnik haha bo koszt bym mial ten sam chyba. Ja podejrzewam ze problem tkwi w elektryce ( tylko jeszcze nie wiem co dokladnie) bo jest teraz w okresie zimowym wilgotno i moze gdzies cos zawilzalo. Bo kiedy bylo cieplo to takiego zachowania silnika nie zauwazylem.

  5. #5
    empo
    Gość

    Domyślnie

    Na dniach postaram się wpaść do gazownika, niech obada instalacje, może z nią coś jest nie tak. Przez te drgania zero przyjemności z jazdy :/

    ---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 21:56 ----------

    Zapomniałem jeszcze dodać, że dzisiaj podłączyłem pod kompa i wyskakują mi 2 błędy:

    1176
    1178

    Może ktoś miał podobny problem?

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bbbbb29
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Janowiec Wlkp. kuj-pom
    Auto
    Alfa 156 2.5V6 2002r
    Postów
    52

    Domyślnie

    Drży tylko na gazie czy jak przełączycie na paliwo też?

  7. #7
    empo
    Gość

    Domyślnie

    U mnie gaz i paliwo, ale to tylko wyłącznie na rozgrzanym silniku, na zimny wszystko jest ok, co najlepsze wskazówka obrotomierza nie faluje.

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Młody 25
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Gostyń wlkp.
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 - 155 KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    Cytat Napisał bbbbb29 Zobacz post
    Drży tylko na gazie czy jak przełączycie na paliwo też?
    Ja kolego nie mam gazu zalozonego przy swojej AR wiec tylko na benzinie drzy i nie wiem co to moze byc za przyczyna

  9. #9
    Użytkownik Ogier Avatar HuskyDogs
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8 TS Sportwagon 2003 ,- AR GT 1.9 JTD 04. ,- Lancia Delta II 1.9TD
    Postów
    191

    Domyślnie

    Sprawdzaj czy jakies lewe powietrze leci, podmień wkład od przepływki, sprawdź całe kable które leca do cewek moze gdzieś pocięte.
    Też miałem ten problem bardzo wkur.. problem oddawałem na wymiane zawieszenia do pabla i cos pomajsterkowali w kablach narazie wydaje sie być dobrze.

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar johny
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    156-V6-24V-192hp-Q-System-
    Postów
    83

    Domyślnie

    Witam. Wydaje mi się że to któraś z poduszek jest zerwana i silnik wpada w takie drgania skoro wyeliminowaliśmy wszystkie inne przyczyny. Lub przepływomierz nie został dobrze sprawdzony.

Podobne wątki

  1. [146] Nierówna praca silnika.
    Utworzone przez mario333 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-06-2014, 20:59
  2. nierówna praca silnika
    Utworzone przez franus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2011, 20:23
  3. nierówna praca silnika
    Utworzone przez bartstep w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-06-2010, 16:07
  4. [166] nierówna praca silnika
    Utworzone przez doktorek w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-10-2008, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory