Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 75

Temat: LPG vs JTD - ktora bardziej ekonomiczna

  1. #51
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Uważam, że obciach to był w dobie gazu z instalkami starszych generacji, które rozwalały kolektory ssące i zużywały po 17 l LPG. Współczesne systemy w niczym nie ustępują benzynie i coraz więcej producentów decyduje się na wyposażanie swoich produktów właśnie w instalacje LPG lub CNG. Czyli gaz nie taki straszny jakim go malują

    ---------- Post added at 00:36 ---------- Previous post was at 00:29 ----------

    Podejrzewam, że miałeś złe doświadczenia i to wszystko tłumaczy. Zapewniam Cię, że w moim przypadku a ni Alfa ani Volvo na gazie nie straciły mocy, a wręcz odnoszę wrażenie, że na LPG spisują się dzielniej. Warunkiem tego jest dobrze dopasowana instalacja, którą musi zamontować ktoś znający się na rzeczy. Instalacja nie może być też tania.

    ---------- Post added at 00:36 ---------- Previous post was at 00:36 ----------


  2. #52
    Użytkownik Świeżak Avatar DeadinhollywooD
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT
    Postów
    157

    Domyślnie

    Powołując się na przykład wcześniej wspomnianego BMW nie było mowy o starszych instalacjach. To był nowy temat sprzed około półtora roku. Nie Chodzi o większe spalanie tylko zabieranie tego co oferuje silnik na benzynie. I nie dziwię się, że producenci montują instalacje, nie dziwię się też, że ludzie montują gaz. Na tym się jeździ taniej bo do tego został stworzony. Samochód otrzymałem w opiekę od kolegi, który wyjechał do Anglii jak wiele osób szukających lepszego życia. Inwestował w samochód pokaźne sumy, był mocno zakręcony na jego punkcie. Jednak różnica była odczuwalna, nawet bez profesjonalnych pomiarów. Ja się ze wszystkim z Tobą zgadzam poza elementem czerpania przyjemności z silników oferujących więcej poza samym przemieszczaniem się, które dla ekonomii ktoś zasila LPG
    Ostatnio edytowane przez DeadinhollywooD ; 21-01-2012 o 00:46

  3. #53
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Możesz mi wierzyć albo nie, że mój TS na LPG nic nie stracił. Myślę, że to kwestia dobrze ustawionego gazu i może zapachu za autem Poprzedniu miałem Honde Type R z silnikiem 2,0 i 200 KM, który zasilany był gazem i też było idealnie, a konie i moment czuło się wyśmienicie. Insatlka była firmy Stag a listwa Matrix. Taki zestaw mam też w VOolvo i żyją tam 140 KM, w które zaopatrzył je producent.

  4. #54
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał DeadinhollywooD Zobacz post
    190 na gazie to taki silnik nigdy nie będzie miał
    Zobacz mój wykres z v6 156 w lpg.
    Bo gadasz i sam nie wiesz o czym
    Cytat Napisał DeadinhollywooD Zobacz post
    Koreczek na zderzaku to jakiś żart.
    I tu się z Tobą zgadzam, to wiocha jakich mało.
    Cytat Napisał bugaj_90 Zobacz post
    przy PB mamy świece które jakoś co rok się wymienia kable
    W czym tak co roku wymieniasz? W V6 świece są na 100000km w ts 2.0 tak samo ,w obydwu silnikach są cewki i nie ma kabli
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #55
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Może gdybym miał Porsche albo Ferari to oszczędniejsze zasilanie nie przyszłoby mi do głowy, ale to już inna bajka...Zyczę dobrej nocy i do usłyszenia

  6. #56
    Użytkownik Świeżak Avatar DeadinhollywooD
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT
    Postów
    157

    Domyślnie

    Masz jakieś pomiary wykonane? Chociażby takim zwyczajnym g-techem? Może szaleństwa nie ma, ale już coś pokaże. Niezłe Ot naskrobaliśmy tutaj. Dobra już może przestaniemy bo temat miał być co taniej w eksploatacji a my się tutaj licytujemy na temat tego jak dobre teraz są instalaje LPG i czy coś zabiorą. Wzajemnie bo śpiący już jestem tak, że zaraz padnę na klawiaturę.

  7. #57
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Święte słowa Piotriix

  8. #58
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #59
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    To może ja wypowiem się na temat. Tak się składa, że użytkuję dwa zagazowane benzynowce i jednego diesla. Na dzień dzisiejszy Astra z 75 konnym silniczkiem jest najbardziej ekonomiczna i puki co dojeżdżam nią do pracy. Dla przyjemności używam benzyny z LPG i zapewniam, że jazda jest przyjemna. Po prostu jeżdżę benzyniakiem. Ciężko jest porównywać, który silnik jest bardziej ekonomiczny, bo ekonomia dla samochodziarza to nie wszystko.

  10. #60
    Użytkownik Świeżak Avatar DeadinhollywooD
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT
    Postów
    157

    Domyślnie

    A dużo masz do czynienia z firmą AGMA z Torunia? Bo akurat wyniki od nich nie należą do super celnych. Być może łapią się jakimś tam ogólnym odczuciu mocy silnika. Nawet robi to na mnie wrażenie. Poważnie trochę jestem zaskoczony. Co nie zmienia faktu, że AGMA lubi jeździć swoją hamownią w różne miejsca. Ta hamownia to też pokazuje ile pokazuje. Mazda mx-6 silnik 2.0. Seryjnie 114 KM. Przebieg silnika ponad 200 tysięcy kilometrów. Żadnych modyfikacji. Wynik na hamowni AGMY? 122KM. Pomiar dokonywany we wrześniu w ciepłym miesiącu przy znacznych temperaturach za oknem 2010 roku. Cudowny przyrost mocy. 8KM to może nie jest duża różnica w tym przedziale ale może być większa przy mocach rzędu 200KM. Przepraszam, że jestem takim niedowiarkiem choć i tak ten Twój wykres robi wrażenie, w jakim miesiącu został wykonany?.

    Wykres Mazdy:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...0a974ce5f.html

Podobne wątki

  1. Alfa 147 LPG & Disel , wersja ekonomiczna.
    Utworzone przez grabarz_tg w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-08-2012, 23:03
  2. Ekonomiczna jazda
    Utworzone przez misiek718 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 14:07
  3. [156] Ekonomiczna jazda JTD'kiem
    Utworzone przez norbiwolow w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-04-2008, 16:13
  4. Ekonomiczna jazda ;)
    Utworzone przez mj3 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 105
    Ostatni post / autor: 29-04-2007, 21:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory