Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: Usuniecie katalizatora AR 156 1.8 16v ts 98r.

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    To narazie sprubuje przeczyscik kata a jak bedzie potrzeba to kupie nowego kata ale jakis zamiennik ewentualnie lub wywale srodek kata ....Te strumiennice czy tlumiki przelotowe daruje sobie Dzieki za pomoc

  2. #22
    Użytkownik Świeżak Avatar DeadinhollywooD
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT
    Postów
    157

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    A są takie samochody, co mają jedną sondę tylko za katalizatorem?
    Są takie, które mają przed i za ale czy tylko za to nie wiem. Natomiast napisałem tak ponieważ nie wiem co jest w takiej 156 z TS'em bo się na nich nie znam i nie miałem z nimi żadnej styczności. Wracając do tamatu ja katalizatora u siebie nie mam. Tak jakoś wyszło ;-) Spalanie nie wzrosło.
    Ostatnio edytowane przez DeadinhollywooD ; 20-01-2012 o 22:02

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    A ja tak ja pisalem w innym wątku mam wstawiony uniwersalny katalizator Bosala a dalej przelot do koncowego. Auto chodzi bez zmian a nawet troche lepiej, no ale to subiektywne wrażenie. Ze wzgledu na rezonanse i spadki ciśnień myślę ze całkowicie pozbycie się katalizatora to zły pomysł. Trzeba wiedzieć ze spaliny nie przechodzą przez układ tak poprostu, tylko rezonują i lecą kilka razy w tą i w tamtą .

    Ja musiałem tak zrobić, bo w starszych rocznika jest połaczony tłumnik srodkowy z katalizatorem i to nie jest do kupienia teraz. A uniwersalny katalizator kosztuje w granicach 200 zł. Analiza spalin jest taka jest trzeba.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    no wiadomo jak katalizator nie był by potrzebny to nikt by go tam nie montował każda cześć samochodu spełnia określone czynności jedne są bardzo ważne inne mniej jedne wpływaja na prace bezpośrednio inne pośrednio lecz wszystko jest potrzebne,. i ma swoje miejsce

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    To zaczne od przeczyszczenia kata,moze to cos pomoze....

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    to napewno dobra decyzja daj znać jak będzie już po zabiegu

Podobne wątki

  1. Klapy wirowe - usuniecie / ŚlSk
    Utworzone przez Jedrzejsr w dziale GT
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 17-11-2016, 22:30
  2. [159] usuniecie emblematow z tylu samochodu
    Utworzone przez karp1u w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 11-01-2013, 18:41
  3. Usuniecie wałka balansujacego, ( wyważającego )
    Utworzone przez Omarek86 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-09-2011, 10:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory