Strona 8 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 140

Temat: Tylna klapa sama sie podnosi

  1. #71
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    szewi ubiegłeś mnie...ale ja już tam nie pojadę w takim razie, szkoda bo myślałem, że będzie działać.
    Born to be wild.

  2. #72
    Użytkownik Rowerzysta Avatar berez
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    SMI
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V 2008r. (Mod: 180KM, 400Nm)
    Postów
    308

    Domyślnie

    podejrzewam, że różnica w działaniu spowodowana jest mocą siłowników. Steever ma o ~10% mocniejsze siłowniki . Szewi 640N, Steever 700N. O zamykaniu Steever nic nie pisał, więc pewnie u niego jeszcze ciężej się opuszcza...

  3. #73
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał berez Zobacz post
    O zamykaniu Steever nic nie pisał, więc pewnie u niego jeszcze ciężej się opuszcza...
    albo do tej pory nie może jej zamknąć
    Sorry, nie mogłem się powstrzymać...
    Mam nadzieję, że Steever powie coś więcej na temat jego patentu.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  4. #74
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    myślę że to też może być kwestia odbojników...jak mocniej (wyżej) podbiją klapę po zwolnieniu zamka to łatwiej będzie siłownikom wykonać resztę roboty
    Born to be wild.

  5. #75
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    przeciez pisal ,ze niema roznicy

  6. #76
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    wieksza sila o 60N niewiele tu da, musialby byc inny skok niz fabryczny, bo silownik dziala dopiero jak klapa jest uniesiona o jakies 5 cm do gory. Zamkniecie bagaznika przy 700 niutonach to juz mini silownia - nie ma cudow zeby nie bylo roznicy w zamykaniu, przetestowalem na wlasnej skorze wczoraj zamkniecie wchodzilo w gre tylko przy mocnym nacisku na klape od gory - jesli silownik z duza sila otwiera to z podobna sila trzeba go wcisnac do tloka.

    Tak jak napisalem nie uwierze dopoki nie zobacze
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 24-01-2012 o 11:57

  7. #77
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    niewierny szewi.Ja mysle ze jak szewi to testowal i wyrazil swoje zdanie to trzeba mu wierzyc i dac sobie spokoj z kombinowaniem i zostawic sobie serie ewentualnie pomyslec nad tymi elektrycznymi(z silniczkami) ale mysle ze duzo z tym roboty no i nie male koszty.Pozdrawiam

  8. #78
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Różne Alfy... i nie tylko :)
    Postów
    122

    Domyślnie

    Cześć,

    tak sobie czytam co piszecie i nasuwa mi się jedna myśl - pomijacie najważniejszą rzecz, czyli odbojniki. Bez nich moim skromnym zdaniem nie ma to szansy zadziałać. Ten pierwszy ruch, nazwijmy go wzbudzającym trzeba wykonać albo odbojnikiem, albo jakimś elektrycznym silniczkiem. Pierwsze w teorii łatwiejsze - trzeba tylko znaleźć odbojnik o odpowiednim skoku i sile, który nie tylko odrzuci klapę przy próbie otwarcia, ale równiez potem pozwoli ją zamknąć bez skakania na bagażnik na przykład Drugi system bardziej skomplikowany i moim zdaniem sensowne wydaje się jedynie zaadoptowanie układu od innego producenta (VW, BMW, Citroen, czy cokolwiek innego, co da się u nas założyć). Napewno droższy, ale najpewniej w tym przypadku udało by się zrobić zarówno automatyczne otwieranie jak i zamykanie klapy z kluczyka. Tak mi się przynajmniej wydaje

    Ja chętnie przetestowałbym pierwsze rozwiązanie, czyli odbojniki + odpowiednio mocne sprężyny. Tylko, czy ktoś ma pomysł, gdzie takie odbojniki można kupić, może jakiś producent, albo dystrybutor, który miałby większy wybór i u którego można było by to przetestować? Wszelkie sugestie mile widziane
    Pozdrawiam Camil

  9. #79
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Wynalazlem taki oto kit do otwierania tylnej klapy-
    http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-15...item2c624aa804

  10. #80
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    2,093

    Domyślnie

    To jest do SW ?
    Będziesz to kupował ?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-09-2020, 09:47
  2. [159] Tylna szyba się nie podnosi. Prawe lusterko nie reaguje na przycisk i inne
    Utworzone przez olekkus w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 17-05-2014, 22:13
  3. Tylna klapa AR 156 SW
    Utworzone przez SAJKOR w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-08-2013, 21:49
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 14:12
  5. czy lampa tylna w błotniku jest taka sama w 156 sedan i SW?
    Utworzone przez gucio w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-01-2010, 23:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory