Strona 5 z 37 PierwszyPierwszy 123456789101112131415 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 361

Temat: Tłumiki sportowe - petycja do firmy PROEX

  1. #41
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    http://allegro.pl/tlumik-sportowy-wm...056472231.html
    dlatego często stosuje się takie obejmy jak na jednym z zdjęć. Do obejmy potem spawacz dospawa pręt i gotowe.

  2. #42
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Na Ultera to i ja bym się zapisał, maja teraz niby dedykowany do mojej za 496 plus wysyłka, ale jakby się końcówkę z tego dało urwać było by świetnie

  3. #43
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Na Ultera to i ja bym się zapisał, maja teraz niby dedykowany do mojej za 496 plus wysyłka, ale jakby się końcówkę z tego dało urwać było by świetnie
    y
    Jeśli większa grupa chętnych by się znalazła to i rabacik konkretny byście zapewne dostali.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  4. #44
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    rozmawiałem dzisiaj z p. Maciejem z Proexa odnośnie nierdzewki
    1. oczywiście że wykonują pasywację spawów - na zewnątrz sa tylko dwa punkty spawalnicze , wewnątrz są również dwa i wszystkie przechodzą pasywację jakimś żelem nazwy nie pamiętam
    2. podtrzymuje on swoją ofertę odnośnie wyceny dla osób które mają realne zastrzeżenia co do wyrobów - tzn kupiły i coś nie spełniło oczekiwań

    majster a co sądzisz o tych spawach?
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dscn4793kopia.jpg
Wyświetleń:	1063
Rozmiar:	32.9 KB
ID:	45254
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dscn4792kopia.jpg
Wyświetleń:	2150
Rozmiar:	37.4 KB
ID:	45255

    chyba też obrotnicy nie mają - bo o takie urządzenie tobie chodziło, no i widać jak na dłoni urok spawanych denek. Co sądzisz o tym co ja przesłałem a tym co jest tutaj? Inni oczywiście się też mogą wypowiadać.

    Aha to jest zdjęcie wyrobu który dostaje klient a nie zdjęcia ofertowego jakich pełno na allegro które są obrabiane (w przypadku tej firmy najczęściej ściemniane żeby nie było tego widać)

  5. #45
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    mnie by śmiechem zabili za takie spawy w pracy Naprawde wygląda to lekko mówiąc "amatorsko" Ja mam kontrole spawu, tylko że ja spawam rurociągi ciśnieniowe aktualnie, ale to mnie przyzwyczaiło i nauczyło, żeby nawet łopate jak trzeba połatac to sie do tego przykładam. Przez to takie a nie inne moje zdanie szczelne to może i bedzie (gdyż szybciej sie tłumik rozpadnie niż laga), co nie zmienia mego zdania i twierdze, że jest to raczej "przyklejone" niż przyspawane.

    Te drugie zdjęcie jest z firmy Ulter? Bo jakoscią spawu nie powala...

  6. #46
    ZdzisławD.
    Gość

    Domyślnie

    Nie chcę być brany za przysłowiowego adwokata diabła, ale co do uważam, że powinienem się podzielić opinią na temat tłumików Proex. Mam takowy zamontowany już jakiś czas. Prawa jest taka, że pierwszy, który otrzymałem był troszkę felerny. Po prostu puszczał. Złożyłem reklamację mailem, dogadałem się dosyć szybko (mail zwrotny chyba po 2 dniach). Tłumik odesłany i przysłany nowy, z którym było już wszystko idealnie-zresztą ten służy mi do dzisiaj idealnie. Tak więc nie mogę zgodzić się z twierdzeniem, że Proex, po sprzedaży ma klienta, gdzieś...Co do tłumika to tak jak napisałem jestem zadowolony i jak będę miał wymienić to również na przez nich robiony. Dodatkowo pragnę wspomnieć o tym, że na tłumiku tej firmy ponad dwa lata jeździ mój kuzyn golfem i jego opinia jest podobna do mojej (zresztą jest on dosyć aktywny na forum związanym z tą marką) i nie ukrywam, że do założenia tego tłumika on mnie namówił. Ponadto wiem, że istnieje coś takiego jak kontrola jakości, ale w dużo większych firmach zdarzają się wpadki, przykładowo ostatnio chyba było głośno o silnikach 2.0 w Passatach, gdzie jest tam jakaś wada fabryczna jakie tam są środki przeznaczane na kontrole jakości, a jakie możliwości ma mniejsza firma? To pytanie zostawiam otwarte.....Ja tak napisałem na początku, nie mam ani uwag pod adresem tego producenta, jak również pod adresem jakości. przyznam otwarcie, że jedynym mankamentem, który mnie denerwował jeszcze jakiś czas temu to brak strony www, gdzie mam zdanie taki, że każdy szanujący sie producent w dzisiejszych czasach powinien dbać o wizerunek i mieć własną stronkę-nawet licząc tylko możliwość lepszego kontaktu z klientem oraz prezentacji produktów. Z tego co wiem ten "problem jest już wyeliminowany"

  7. #47
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    mnie by śmiechem zabili za takie spawy w pracy Naprawde wygląda to lekko mówiąc "amatorsko" Ja mam kontrole spawu, tylko że ja spawam rurociągi ciśnieniowe aktualnie, ale to mnie przyzwyczaiło i nauczyło, żeby nawet łopate jak trzeba połatac to sie do tego przykładam. Przez to takie a nie inne moje zdanie szczelne to może i bedzie (gdyż szybciej sie tłumik rozpadnie niż laga), co nie zmienia mego zdania i twierdze, że jest to raczej "przyklejone" niż przyspawane.

    Te drugie zdjęcie jest z firmy Ulter? Bo jakoscią spawu nie powala...
    wygrałeś tak to jest ulter a teraz wg tego co pokazałem - które spawy są lepsze? aktualny stan proexa czy ulter?
    Widzicie, jechac po kimś jest bardzo łatwo.
    kolejne fotki ultera dla pasjonatów
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dscn4791kopia.jpg
Wyświetleń:	1444
Rozmiar:	28.6 KB
ID:	45281
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dscn4788kopia.jpg
Wyświetleń:	2245
Rozmiar:	58.4 KB
ID:	45282

    chcecie jeszcze?

  8. #48
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Mnie tego nawet nie pokazuje, gdyż na tych fotka tylko z daleka widac, że spawy mają pory, sa poprostu do d***y. Normalnie by to nie przeszło kontroli jakosci. Jak bym miał brac już coś z tych dwóch to tak na to patrząc obiektywnie okiem zwykłego użytkownik weź lepiej ten "proex" czy jak to tam sie nazywa.
    Kiedyś miałem zwykłą nakładke na końcówke tłumika firmy własnie Ulter. jakoś po roku ją wywaliłem, gdyż zaczeła... rdzewiec i brzydko to wyglądało.

    Mnie wiecej fotek nie pokazuj, gdyż az mnie serce boli jak można tak kaleczyc spawy - "lagi" spawając stal nierdzewną migomagiem... rozumiem elektrodą, ale migiem? No panie litości, to musiał robic jakiś amator.
    Ostatnio edytowane przez majster ; 26-01-2012 o 19:42

  9. #49
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    możesz napisać które wg ciebie są lepsze?

  10. #50
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    wygrałeś tak to jest ulter a teraz wg tego co pokazałem - które spawy są lepsze? aktualny stan proexa czy ulter?
    Widzicie, jechac po kimś jest bardzo łatwo.
    kolejne fotki ultera dla pasjonatów
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dscn4791kopia.jpg
Wyświetleń:	1444
Rozmiar:	28.6 KB
ID:	45281
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dscn4788kopia.jpg
Wyświetleń:	2245
Rozmiar:	58.4 KB
ID:	45282

    chcecie jeszcze?
    Ultera są lepsze,ale nie powalają taka firam z renomą a taki szajs wypuszczać bo na pierwszym foto to jest "posmarkane " bo nie można tego nazwać spawem.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory