Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: 1.9 JTD 16V zmula i kopci :/

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Na pompie CR są krótkie wężyki które lubią z czasem się zlasować i puszczać ropę,jak będą puszczać to układ może się zapowietrzać i wtedy zamulać na moment. Jak już pisałem wyżej. Gresus,jak sie nie myle pompe widać kawałkiem chyba własnie na tej fotce przy bagnecie zaraz

  2. #12
    Gresus
    Gość

    Domyślnie

    Niestety nie mam tam jak zalorzyc opaski bo rurka wchodzi w taki kolnierz, ktory mozna podciagnac ale po wsadzeniu rurki ona wogole sie nie trzyma moze ze cos zle robie
    Jesli chodzi o pompe cr to rzeczywiscie jak sprawdzalem ta cieknaca rurke to wyskoczyla mi szybko zlaczka na cr tak jak by luzna byla. Wcisnelem zobaczymy jak bedzie.
    W przeplywke dzisiaj popsikam wd i odtluszczaczem moze.
    Musze ogarnac tego Fes to moze te parametry zczytam.

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gresus Zobacz post
    W przeplywke dzisiaj popsikam wd i odtluszczaczem moze.
    W przepływkę czy w kostkę / złączkę od przepływki? A co do wyrzucania z programu FES zmieniałeś kolego parametr w Menadżerze urządzeń, odczyt(nie jestem pewien czy tak to się nazywa) ale napewno trzeba zmienić wartość z 16msek na 1 msek?

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gresus Zobacz post
    W przeplywke dzisiaj popsikam wd i odtluszczaczem moze.
    Musze ogarnac tego Fes to moze te parametry zczytam.
    tylko nie psikaj wd40 po wnętrzu przepływki , tylko wypnij kostkę , i ją popryskaj ;

    jak nie pomoże to koniecznie zrobić odczyt parametrów przepływki , w sumie tak czy siak to trzeba zrobić , najlepiej pod obciążeniem
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  5. #15
    Gresus
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał PRE2ES Zobacz post
    W przepływkę czy w kostkę / złączkę od przepływki? A co do wyrzucania z programu FES zmieniałeś kolego parametr w Menadżerze urządzeń, odczyt(nie jestem pewien czy tak to się nazywa) ale napewno trzeba zmienić wartość z 16msek na 1 msek?
    Spokojnie tak mi się napisało oczywiscie że chodzi o poprawe kontaktu na wtyczce wkońcu z wyk elektronik jestem heheh Niestety dzisiaj żonka auto zabrała i kicha z roboty ale wracając z pracy nic się nei działo.
    Jeśli chodzi o FES to oczywiście parametry kabla mam poustawiane.

Podobne wątki

  1. 2.0 ts KOPCI !!!
    Utworzone przez CINEKX81 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-09-2012, 15:56
  2. Kopci 2,4 jtd sw
    Utworzone przez adrespatryka w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-09-2012, 17:50
  3. 1.9 jtd kopci
    Utworzone przez łukaszw256 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 22-10-2011, 17:17
  4. Kopci....??
    Utworzone przez matber1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-01-2010, 15:38
  5. [145] Muli po nocy - parę metrów rano OK i zmula, po 300m
    Utworzone przez J@rek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 11-09-2008, 21:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory