czyli odłączyć klemy i co?
---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:45 ----------
tu piszą o odłączeniu aku wcześniej ale nie mówią gdzie to jest.... ta złączka za bezpiecznikami?
czyli odłączyć klemy i co?
---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:45 ----------
tu piszą o odłączeniu aku wcześniej ale nie mówią gdzie to jest.... ta złączka za bezpiecznikami?
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
odłączyłem aku- nie mam prostownika więc go nie naładuję ale moim zdaniem problem tkwi w kluczyku... to jest jedyne przy czym było grzebane...
czy da się jakoś to zrobić żeby nie wydawać 400 zł na kodowanie?
---------- Post added at 20:15 ---------- Previous post was at 20:14 ----------
przeczytałem te posty i nic mi one nie pomogły... szarą wtyczkę widzę - taką dużo i tyle czy to ma być taka od tego cienkiego kabelka jak na zdjęciu?
---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 20:15 ----------
ok chyba mam jakąś nadzieję - w obudowie jest takie czarna kosteczka- pewnie jakąs elektronika- nie zmieniłem jej jak przekładałem obudowę....bo jej nie zauważyłem
jutro wezmę z roboty pozostałości po starej obudowie i zobaczę czy będzie działać - trzymajcie kciuki
bo jak jest antenka to znaczy,że nie musi to być na płytce żeby sygnał szedł przez kluczyk..... dedukcja))))))))
Ostatnio edytowane przez Pangien ; 27-01-2012 o 20:27
ta mala czarna kosteczka to wlasnie immo i jak nie przelozysz ze starego kluczyka to nie odpalisz
ehh- wsadziłem i działa
ale sobie narobiłem stracha
dziękuję wszystkim za pomoc