Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 40

Temat: [156] Problem z immo lub kluczykiem.

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - trzymam kciuki aby to było to.
    - a tylko 400 zł za kodowanie i kartę immo, na pewno dzwoniłes do ASO, bo to prawie nie możliwe takie niskie ceny, chyba jakaś promocja.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #32
    black1233
    Gość

    Domyślnie

    mam nadzieje ze to jest to. na obydwu kluczykach to samo się dzieje i wtyczka nie ma nic do tego. a co do ceny to zgadza się 400 zł , w warszawie na ursynowie, mam do tego aso 3 km od siebie. plus do tego jeszcze czeka mnie wymiana wahaczy, hamulców i chłodnicy i będzie git...

    ---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:19 ----------

    a w przyszłość wywale ten immobilajzer i zostawie tylko centralny zamek

    ---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:27 ----------

    kolego bubu jest jeszcze taka sprajełwa bo widzę że akumulator mam bardzo słabiutki, wyjąłem go teraz żeby na noc na prostownik wrzucić. Czy to może być wina tego akumulator ? ponieważ z rana jak próbowałem odpalać to kontrolka od immobilajzera dwa razy zgasła tylko że nie miał siły rozrzusznik zakręcić. teraz wieczorem też mi raz zgasła tylko że też nie miał siły zakręcić

  3. #33
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    no i znowu dowiadujemy sie tego na samym koncu ,masz kiepski aku i dla tego takie jaja sie dzieja,oj chlopie

  4. #34
    black1233
    Gość

    Domyślnie

    te twoje spostrzeżenia to są bezcenne. jeszcze trochę a zacznę je lubić.

    Poza tym skąd możesz wiedzieć że akumulator , miałaś kiedyś taki przypadek ? rano był w pełni naładowany i kręcił normalnie a kontrolka i tak się paliła, dziwisz się że po całym dniu kręcenia się rozładował. naładuje go przez noc i zobacze co będzie jutro jak ruszy to znaczy że wina akumulatora a jak nie to kodowania klucza

  5. #35
    black1233
    Gość

    Domyślnie

    faktycznie słaby akumulator, naładowałem dziś i jest ok

  6. #36
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    Cytat Napisał black1233 Zobacz post
    te twoje spostrzeżenia to są bezcenne. jeszcze trochę a zacznę je lubić.

    Poza tym skąd możesz wiedzieć że akumulator , miałaś kiedyś taki przypadek ? rano był w pełni naładowany i kręcił normalnie a kontrolka i tak się paliła, dziwisz się że po całym dniu kręcenia się rozładował. naładuje go przez noc i zobacze co będzie jutro jak ruszy to znaczy że wina akumulatora a jak nie to kodowania klucza
    no widzisz ,poczytal bys wiecej postów na odpowiednie tematy, a nie napadal na ludzi ,to nie musial bys mnie tak lubić

  7. #37
    black1233
    Gość

    Domyślnie

    nic nie napadał nie przesadzaj, poza tyżm każde spostrzeżenie jest dobre, będzie dla przyszłych użytkowników . chociaż z drugiej strony nie przyszłoby mi do głowy że to akumulator, to dopiero wyszło na samym końcu , kładłem się tam pod tą kierownice czyściłem te kostki ,psiukałem specyfikami a tu akumulator

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Hehe i po raz kolejny okazało się że najprostsze rozwiązania są najtrudniejsze do wymyślenia.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  9. #39
    black1233
    Gość

    Domyślnie

    no niestety, nowy akumulator centry 64 AH 300 zł a ten co mam jest 54 AH więc i tak za mały

    ---------- Post added at 09:43 ---------- Previous post was at 09:42 ----------

    dzisiaj po całonocnym mrozie chciałem odpalić i znowu to samo , czyli code

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    sokólsko lubuskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 SCENIC
    Postów
    51

    Domyślnie

    może coś Co prąd pobiera i przez to aku słabe?

Podobne wątki

  1. [146] Problem z kluczykiem (centalny)
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2014, 19:19
  2. Alfa 147 Problem z Kluczykiem
    Utworzone przez Jang0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-10-2013, 13:58
  3. [MiTo] Problem z kluczykiem
    Utworzone przez szpilberg w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-07-2011, 10:23
  4. Problem z kluczykiem :)
    Utworzone przez 1radar1 w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-08-2010, 16:02
  5. Problem z kluczykiem
    Utworzone przez 1radar1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-08-2010, 10:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory