Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: obrócona panewka 1.8 ts

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    Tu znalazłem takie słupki :http://www.tuncar.eu/it/20-alfa-romeo-156.html, moze uda mi sie znaleźć zegary

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Na chociażby allegro tez trafilem co nieco ale i tak wyjdzie kilka stowek wszystko razem 3 zegary,slupek i adapter
    lepszego pomyslu nie mam

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    No fajny zegar kosztuje około 130 zł x 3 + słupek + adapter to lekko 600 zł
    Tu przykład zegara: http://allegro.pl/wskaznik-voltomier...038674071.html

    ---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:29 ----------

    No fajny zegar kosztuje około 130 zł x 3 + słupek + adapter to lekko 600 zł
    Tu przykład zegara: http://allegro.pl/wskaznik-voltomier...038674071.html

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Jak znajde cos fajnego to sie podziele ale 600zl stanowczo odpada.Sprobuje od jakiegos innego auta cos spasowac z uzywanych czesci.
    W zasadzie obok filtra oleju mamy wymiennik ciepla gdzie olej jest chlodzony plynem chlodniczym czyli czysto teoretycznie wskaznik temp plynu odpowiada po czesci za temp.oleju ale to nie to samo...
    Cisnienie to taka podstawa a reszta juz bardziej dla efektu wizualnego.Czas mnie nie goni i pewnie cos fajnego znajde

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał radzik Zobacz post
    tłumacze sobie ze przycierała sie podczas jazdy jechałem do pracy troche dostała po obrotach, zatrzymałem sie pracowała na wolnych z 2 minuty i zaczeła stukac, zapaliła sie kontrolka od oleju i zgasiłem. Po rozebraniu okazało sie ze prztarta na 1 cylindrze a reszta korb lata na boki wał do szlifu jeszcze go nie wyjałem ale nie chce z ciagac głowicy szlif plus panewki 350 zł wiadomo olej filtr uszczelka miski w taki sposób zamkne naprawe w ok 500 zł + kratka piwa moja alfa ma tylko 140 tys przebiegu, pewnego przebiegu serwisowana w fiacie od nowosci, głowica cicha nie kopciła nie ma co ruszac reszty auta zobaczymy co z tego wyjdzie
    od naciskania na gaz nie padaja panewki moze warto by sprawdzic pompe oleju jakie daje cisnienie zwlaszcza ze nie masz wskaznika i tak naprawde nie wiesz co sie dzieje gdy auto chodzi na wysokich obrotach a to wazne przy tym silniku ,remont ktory chcesz zrobic bez sciagania glowicy to lepiej sie nie zabieraj bo nic z tego nie bedzie
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #16
    radzik
    Gość

    Domyślnie

    jednak uprę się przy swoim silnik wyjęty jutro wyciągam wał i korbę oczywisie bez zdejmowania głowy, odkryłem jednak cos co nie daje mi spokoju po zdjęciu pokrywy silnika okazało sie ze cewka na 2 cylindrze była odłaczona i luzno latał pojedynczy przewód który wychodzi z wiązki na wysokosci cewki pierwszego cylindra ktos pomoze z jakiego powodu ktos odpia cewke i do czego jest ten przewód?

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    Zrób zdjecie i wrzuć ty będzie wiadomo od czego ten kabelek.

  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał radzik Zobacz post
    jednak uprę się przy swoim silnik wyjęty jutro wyciągam wał i korbę oczywisie bez zdejmowania głowy, odkryłem jednak cos co nie daje mi spokoju po zdjęciu pokrywy silnika okazało sie ze cewka na 2 cylindrze była odłaczona i luzno latał pojedynczy przewód który wychodzi z wiązki na wysokosci cewki pierwszego cylindra ktos pomoze z jakiego powodu ktos odpia cewke i do czego jest ten przewód?
    Zapowiada się na rzeźbę...
    Jeżeli chcesz mieć z tego Twin Sparka pociechę, a nie jeździć z duszą na ramieniu, to rozbierz cały silnik. Blok (jeśli gładzie cylindrowe są ładne) razem z wałem do OSIOWANIA i do szlifu. Bez tego może się okazać, że zrobisz szlif wału, wymienisz panewki, po czym silnik zmieli panewkę po parunastu minutach pracy. I wtedy będziesz miał najprawdopodobniej wał do wyrzucenia. Głowica do sprawdzenia szczelności, planowanie i montaż. Obowiązkowo nowy pasek rozrządu.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  9. #19
    radzik
    Gość

    Domyślnie

    kolego ja pisze o uszkodzonej panewce, a Ty mi piszesz ze mam w dobrej głowicy szukac dziury..... jesli ktos wam kiedys powie ze w T.S tłok wychodzi dołem to znaczy ze zmysla, nie wychodzi jutro zrobie foto...

  10. #20
    maxwell20
    Gość

    Domyślnie

    kolego, nie wiem czy wiesz ale alfa nie lubi pół środków takich jakich Ty chcesz wykonać przy naprawie po obróconych panewkach. Miałem taką samą nie przyjemność jak Ty, obrócone panewki, w takim przypadku należy wyciągnąć całe tłoki, zrobić szlify, następnie wymienić pierścienie, nową uszczelkę pod głowice etc... a przede wszystkim wymienić pompę oleju bo zapewne jest zapchana odrobinami metalu i przy okazji dobrze wypłukać i wydmuchać chłodnicę oleju. Po takim zabiegu będziesz się cieszył alfą... pozdrawiam

Podobne wątki

  1. 1.8 TS obrócona panewka - pytanie o numery silnika
    Utworzone przez pietrek1993 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 20-07-2013, 13:38
  2. Obrócona panewka Wymina silnika .
    Utworzone przez Simens208 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-06-2013, 23:06
  3. Obrócona, przytarta, wyrobiona panewka? 2.0 TS
    Utworzone przez Hoster w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 31-01-2012, 22:36
  4. Obrócona panewka V6 TB
    Utworzone przez Szeldo w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-07-2011, 20:16
  5. obrócona panewka 1.8ts
    Utworzone przez lukka w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-11-2009, 23:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory