Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Jak rozruszać zapieczone łopatki???

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Panie Maćku, a czy to normalne ze moje autko kreci tylko do 4,5 K obrotow, do 5 K nie ma szans zeby doszly ,odcina...dodam ze mam posadzony zawor overboost ,bo mialem jego blad przy MCSF i doradzil mi Pan jego wymiane ,moze to miec wplyw na to czy tak ma byc po prostu ze odcina przy 4.5 K ?
    Ostatnio edytowane przez peenbe ; 27-08-2010 o 17:31

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Do 5000obr/min każdy JTD dobije na II biegu - w tych silnikach nie ma odcinki tylko ograniczenie obrotów własnie przy 5000obr/min. Posadzony overboost to znaczy uszkodzony? - jeśli tak to to jest przyczyna twoich problemów
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Slupsk
    Auto
    Alfa Romeo GT 2005 2.0 165 KM DISTINCTIVE
    Postów
    96

    Domyślnie

    szybkie pytanie, przyspieszajac na 3/4 biegu, wiadomo silnik na pol sek. sie odcina, marchewa na chwile mrugnie i gasnie, wyskakuje blad przeladowania na kompie, ale jak auto tak kilka razy przegonie to nie mam juz problemu, czyli wystarczy przegonic dobrze silnik na rozgrzanym silniku i problem moze zniknac? czytalem ze problem moze byc jak ktos non stop w miescie jezdzi to musi czesem przegonic autko wlasnie z tego powodu? bo nie wiem czy wystarczy przegonic porzadnie autko w granicach 4000-4500 obr i nie myslec o tym, czy wyczyszscic turbine porzadnie, czy ja kompletnie zregenerowac. 3 opcje ktora wybrac?

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Raczej EGR i czujnik ciśnienia doładowania wyczyść porządnie.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Slupsk
    Auto
    Alfa Romeo GT 2005 2.0 165 KM DISTINCTIVE
    Postów
    96

    Domyślnie

    EGR mam zaslepione, ale moze i wystarczy sam czujnik wyczyscic

Podobne wątki

  1. [159] Łopatki zmiany biegów do q-tronic
    Utworzone przez boobas00 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-10-2015, 15:55
  2. Łopatki selespeed - wymiana
    Utworzone przez woyopol w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-10-2013, 19:24
  3. [159] Łopatki kolektora
    Utworzone przez ryki67 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 01-05-2013, 20:44
  4. [MiTo] Mito z TCT czy każda ma łopatki
    Utworzone przez alfajet w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-09-2012, 09:01
  5. zapieczone pierścienie? 2.0 TS
    Utworzone przez Krisu w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-07-2010, 15:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory