Strona 55 z 135 PierwszyPierwszy ... 5454647484950515253545556575859606162636465105 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 541 do 550 z 1344

Temat: Usterki po 10 tys.( i wiecej) km

  1. #541
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Woda z solą mogła spowodować zwarę tego kabelka od klocków do masy a komputer zinterpretował to po swojemu

  2. #542
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arekkk Zobacz post
    Dzis zapaliła mi sie lampka od hamulcy i wyswietla mi sie przy odpalaniu info na desce CHECK BRAKE PADS.
    Wiadomo, ze chodzi o klocki hamulcowe, ale czy ktos mial to u siebie juz... czy napewno to oznacza ze sie koncza klocki???
    Bo slyszalem ze np w Fordach niektorych jest opcja ze gdzies na stykach przy klockach pojawi sie wilogoc albo np lod i nie do konca dobrze wowczas moze wysylac info komputer o rzeczywistej sytuacji tych klocków...

    Mial ktos cos takiego u siebie???
    @metan ma rację, że to może być fałszywy alarm.

    U mnie jednak tak było, że jak komp pokazał klocki, to należało je wymienić. To było, kiedy miałam ok. 26 000. A jaki masz teraz przebieg w swojej Piękności?

  3. #543
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    119

    Domyślnie

    22 tys km mam... Wiec tak dosc szybko by sie zdarly

  4. #544
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arekkk Zobacz post
    22 tys km mam... Wiec tak dosc szybko by sie zdarly
    Teoretycznie to jest możliwe, szczególnie jak ostro jeździsz, a tym Twoim cudem trudno jeździć inaczej W Suzuki klocki zminiałam po 8 tys. Ale masz przecież auto na gwarancji, to podjedź, niech Ci zerkną na te klocki

  5. #545
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Wymień te klocki i tarcze na EBC. Tarcza czarna, nacinana, klocek żółty, mam i jest znacznie lepiej niż na seryjnych.
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 31-01-2012 o 20:21

  6. #546
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    119

    Domyślnie

    No ale nie piszcza Ci jak sa zimne te EBC???
    Mialem kiedys taki zestaw tarcz nacinanych i klocki EBC GREENSTAFF w 180KM Stilo Schumacher i poki sie dobrze nie rozgrzaly to przy spokojnej jezdzie dzwiek byl jakby IKARUS hamowal :/

    Fakt hamowały znacznie lepiej i nawet po wielu hamowaniach skutecznosc nie spadala, ale dzwiek nierozgrzanych byl denerwujacy na codzien... dodatkowo przez nacinane tarcze klocek szybciej schodzi...

    Napisz jak u Ciebie to wyglada...




  7. #547
    silme
    Gość

    Domyślnie

    Witam Alfistów : )

    Na liczniku juz prawie 20k, generalnie OK, ale jest kilka rzeczy, które od dłuższego czasu budzą we mnie coraz głębsze pokłady irytacji.
    i tak:

    1. Bezlitośnie piszczące hamulce - macie na to jakiś "patent"? Mocne hamowanie niestety pomaga na bardzo krótko, gdzie leży przyczyna?
    2. Kiedy auto toczy sie bardzo powoli na jedynce \ biegu jałowym, wydobywa sie z niego nieprzyjemny pisk - doświadczyliście czegoś podobnego u siebie? Czyżby łożyska?
    3. Od czasu do czasu, zwłaszcza na lekkim pochyleniu, przy ruszaniu (przód/tył) podczas puszczania sprzęgła pojawia sie "buczenie" z okolic silnika - czyżby to była słynna dwumasa?
    4. Z ostatniego czasu, podczas silnych mrozów, kiedy dociskam pedał gazu przy rozgrzanym silniku słyszę donośniejsza pracę turbiny - coś na kształt głośniejszego (niż zwykle) szumu, "oddychania", nie jest to świst.

    Dziękuję za wszelkie sugestie.

    Silme

  8. #548
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    119

    Domyślnie

    Jednak sie okazuje ze klocki sie powoli koncza :] W sumie czunik jest z duzym zapasem zrobiony, bo wew klocki maja jeszcze 3-3,5mm, a zew 4,5-5mm, takze chwile mozna jeszcze jezdzic...

    Wymienial ktos w ASO klocki w QV albo w wersji z wiekszymi tarczami??? Ile to moze kosztowac z wymiana???

  9. #549
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arekkk Zobacz post
    Jednak sie okazuje ze klocki sie powoli koncza :] W sumie czunik jest z duzym zapasem zrobiony, bo wew klocki maja jeszcze 3-3,5mm, a zew 4,5-5mm, takze chwile mozna jeszcze jezdzic...

    Wymienial ktos w ASO klocki w QV albo w wersji z wiekszymi tarczami??? Ile to moze kosztowac z wymiana???
    Arek, czyli jednak Ci przepowiedziałam. Nie radzę już zbyt długo przeciągać jazdy, bo szkoda tarcz... Jak wymieniałam w Mito (a tarcze też mam spore), to w ASO w zeszłym roku zapłaciłam ok. 450 zł. U Ciebie myslę, że trzeba się liczyć z większym wydatkiem...

  10. #550
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    z tymi hamulcami to jest tak, że jak się ciśnie na "D" to wkońcu hamulce o wiele szybciej łapią i podobno to one są elementem tej elektronicznej szpery, a co za tym idzie szybciej się ścierają
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 100 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 20:03
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory