Tu znalazłem takie słupki :http://www.tuncar.eu/it/20-alfa-romeo-156.html, moze uda mi sie znaleźć zegary![]()
Tu znalazłem takie słupki :http://www.tuncar.eu/it/20-alfa-romeo-156.html, moze uda mi sie znaleźć zegary![]()
Na chociażby allegro tez trafilem co nieco ale i tak wyjdzie kilka stowek wszystko razem 3 zegary,slupek i adapter
lepszego pomyslu nie mam
No fajny zegar kosztuje około 130 zł x 3 + słupek + adapter to lekko 600 zł
Tu przykład zegara: http://allegro.pl/wskaznik-voltomier...038674071.html
---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:29 ----------
No fajny zegar kosztuje około 130 zł x 3 + słupek + adapter to lekko 600 zł
Tu przykład zegara: http://allegro.pl/wskaznik-voltomier...038674071.html
Jak znajde cos fajnego to sie podziele ale 600zl stanowczo odpada.Sprobuje od jakiegos innego auta cos spasowac z uzywanych czesci.
W zasadzie obok filtra oleju mamy wymiennik ciepla gdzie olej jest chlodzony plynem chlodniczym czyli czysto teoretycznie wskaznik temp plynu odpowiada po czesci za temp.oleju ale to nie to samo...
Cisnienie to taka podstawa a reszta juz bardziej dla efektu wizualnego.Czas mnie nie goni i pewnie cos fajnego znajde
od naciskania na gaz nie padaja panewki moze warto by sprawdzic pompe oleju jakie daje cisnienie zwlaszcza ze nie masz wskaznika i tak naprawde nie wiesz co sie dzieje gdy auto chodzi na wysokich obrotach a to wazne przy tym silniku ,remont ktory chcesz zrobic bez sciagania glowicy to lepiej sie nie zabieraj bo nic z tego nie bedzie
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
jednak uprę się przy swoim silnik wyjęty jutro wyciągam wał i korbę oczywisie bez zdejmowania głowy, odkryłem jednak cos co nie daje mi spokoju po zdjęciu pokrywy silnika okazało sie ze cewka na 2 cylindrze była odłaczona i luzno latał pojedynczy przewód który wychodzi z wiązki na wysokosci cewki pierwszego cylindra ktos pomoze z jakiego powodu ktos odpia cewke i do czego jest ten przewód?
Zrób zdjecie i wrzuć ty będzie wiadomo od czego ten kabelek.
Zapowiada się na rzeźbę...
Jeżeli chcesz mieć z tego Twin Sparka pociechę, a nie jeździć z duszą na ramieniu, to rozbierz cały silnik. Blok (jeśli gładzie cylindrowe są ładne) razem z wałem do OSIOWANIA i do szlifu. Bez tego może się okazać, że zrobisz szlif wału, wymienisz panewki, po czym silnik zmieli panewkę po parunastu minutach pracy. I wtedy będziesz miał najprawdopodobniej wał do wyrzucenia. Głowica do sprawdzenia szczelności, planowanie i montaż. Obowiązkowo nowy pasek rozrządu.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
kolego ja pisze o uszkodzonej panewce, a Ty mi piszesz ze mam w dobrej głowicy szukac dziury..... jesli ktos wam kiedys powie ze w T.S tłok wychodzi dołem to znaczy ze zmysla, nie wychodzi jutro zrobie foto...
kolego, nie wiem czy wiesz ale alfa nie lubi pół środków takich jakich Ty chcesz wykonać przy naprawie po obróconych panewkach. Miałem taką samą nie przyjemność jak Ty, obrócone panewki, w takim przypadku należy wyciągnąć całe tłoki, zrobić szlify, następnie wymienić pierścienie, nową uszczelkę pod głowice etc... a przede wszystkim wymienić pompę oleju bo zapewne jest zapchana odrobinami metalu i przy okazji dobrze wypłukać i wydmuchać chłodnicę oleju. Po takim zabiegu będziesz się cieszył alfą... pozdrawiam