Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 62

Temat: Problem z odpalaniem na zimnym silniku

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    tyle ze Ty masz 2.4 a te silniki z tego co czytalem pala nieco lepiej niz 1.9.Nic sprobuje jutro tak jak mowisz

  2. #22
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    A ja nie bede podgrzewal dwukrotnie tylko policze do 15,coprawda mam alfe w garazu ale temp i tak wyniosla dzis rano -10,(blaszany)
    zobacze jutro,

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    Jesli chcecie to sprawdzic bez rozbierania przekaźnika to proponuje żeby ktoś wam pomógł.Jedna osoba wsiada do samochodu włącza zapłon a druga przystawia ucho do sterownika świec(czarne pudełko na scianie grodziowej obok filtra paliwa).Moment w którym sterownik załącza świece jest słyszalny tak samo jak moment w którym przestaje podgrzewać świece.

    ---------- Post added 03-02-2012 at 00:08 ---------- Previous post was 02-02-2012 at 23:47 ----------

    A to że 2,4 pali lepiej niż1,9 to może i prawda bo u mnie przy dwóch obrotach wału cykli pracy jest 5 a u Ciebie 4.Jednak to tylko teoria.Mróz,sprawność akumulatora,jakość paliwa,jakość oleju robi swoje.Najlepsze rozwiązanie to ciepły garaż albo zabieranie akumulatora do domu.Znajomy dwa dni temu zostawił u mnie Jaguara v8 benzyna i na nastepny dzień jak go zabierał to od strzała nie odpalił pomimo że benzyniak i gaków ma 8.

  4. #24
    ViP Maniak resoraków Avatar Mariusz AutoDS
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Mińsk Maz.
    Auto
    147 1.9 , 159 SW 2.4, Fiat x1/9
    Postów
    884

    Domyślnie

    No ja mam -26 na termometrze.. aku zwinąłem do domu.. nie po to go wczoraj w nocy doładowywałem impulsówką, żeby mi teraz mróz go zjadał.. ...mam zamiar rano odpalić paździocha
    pozdrawiam, Mariusz / AutoDS Team Poland / Alfa 147 1,9 JTD GTA-look, Alfa 159 SW 2,4 JTDm, Fiat X1/9

  5. #25
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    -10,5 policzone do 15 (sam sie zdziwilem) zapalila od strzala,chwilka buczenia i ok,ale z zewnatrz prawdziwy traktor

  6. #26
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    Cieszę sie że mogłem pomóc.

  7. #27
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    kto wie gdyby stala pod chmurka,ale w tych 15 sekundach moze cos bycdzieki

  8. #28
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    Jest,-i to na bank-pisałem już jak możesz sobie to sprawdzić na słuch.Przerabiałem niedawno temat świec bo pojawiał mi sie komunikat o błednym grzaniu świec lub coś podobnego pomimo że świece miałem dobre.

    ---------- Post added at 11:39 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

    a to że chodzi przez chwilkę jak traktor to normalne bo niestety nie ma takiego silnika ,tymbardziej diesla. któremu by niskie temperatury nie przeszkadzały w odpaleniu.

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    ja dzis koledzy kaplica.Z rana mialem -24 o godz.7:30 w nocy ponad -30*.Krecic krecil ale ni hu hu zeby zaskoczyl.Przyjechali z pracy z prostownikiem i podpielismy rozruchowy i ni chu...Zostawilem auto,wzialem aku do domu na prostownik,zalozylem stary podladowany zeby jakos auto otworzyc i zamknac(bo jakbym sie dostal do srodka bez aku jak maske bym zamknal??).Teraz po pracy poszedlem sprobowac na tym starym zakrecic bo z rana jak go zalozylem krecil lepiej niz nowy i co??Kaplica-zaczela sie swiecic kontrolka zaplonu i niezapietych pasow i pod maska takie cichutkie piszczenie z okolic podszybia(filtra paliwa i tego czarnego chyba przekaznika od swiec po prawej stronie filtra paliwa).Dzialalo tylko otwieranie z pilota,zamykanie juz nie,a wiec odpialem kleme - i podpialem spowrotem.Zamknalem auto i wrocilem do domu.Mysle ze gdzies mi zamarzlo paliwo bo chyba innej opcji nie ma.Tylko pytanie gdzie??Czy napewno filtr paliwa czy moze gdzies na przewodach/pompa w baku itp??Krecic krecil ale tak jakby nie dostawal paliwa.Na dodatek zdejmujac pokrywe silnika zlamalem ja bo gumki przymarzly do mocowan:-/.Jak pech to pech.Moze doradzicie koledzy co w takiej sytuacji powinienem zrobic??Najlepiej do cieplego garazu ale go nie mam chyba ze zaciagne go na firme i wstawie na magazyn+jakas farelka nadmuch??Wymiana filtra paliwa/sciagniecie samego filtra i rozgrzanie go w domu(nie wiem czy tak sie da??).W peugeocie 307 mialem latwiej i taniej bo mozna bylo wymienic sam wklad filtra za 50 zl.Czekam na dobre rady.Pozdrawiam

    A np.cos takiego jak autostart??Tylko gdzie nim psiknac bo nie bardzo czaje??W peugeocie foltr paliwa mialem nzewnatrz od gory wiec problemu nie bylo.Pytanie czy w ogole mozna i czy jest sens uzywac takich specyfikow??Jak paliwo zamarzniete to zaskoczy silnik i zaraz zgasnie
    Ostatnio edytowane przez Czarny_28 ; 03-02-2012 o 16:50

  10. #30
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    Hm...najlepszym rozwiązaniem byłby ciepły garaż bo wtedy paliwo odmarzło by w filtrze,w przewodach i w baku ale jesli nie posiadasz takiego to proponuje ustawić jakąś dmuchawę,skierować nadmuch na głowice i poczekać 0,5-1 godz.i odpalić,-na pewno odpali,ale zanim wsiadziesz i sie gdzieś wybierzesz proponuje żeby chwile pochodziła bo paliwo może być zamarzniete gdzieś dalej i silnik zgasnie.

    ---------- Post added at 17:36 ---------- Previous post was at 17:33 ----------

    A co do samostartu to najlepiej zdjąć pokrywę filtra powietrza,wyjąć filtr i tam go ,,wpsikac,,.Jednak co do tej metody to radzę uważać bo znam przypadek rozerwania kolektora ssącego a sam.osobowym.

Podobne wątki

  1. JTD Problem z odpalaniem na zimnym silniku
    Utworzone przez Keeperek w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 20-05-2018, 16:53
  2. [159] Problem z odpalaniem na ciepłym silniku
    Utworzone przez Mikas89 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 05-04-2016, 19:25
  3. 2.4 JTD Problem z odpalaniem na zimnym silniku
    Utworzone przez Jakub Obuch w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-12-2011, 08:15
  4. Problem z odpalaniem, na zimnym silniku faluja obroty
    Utworzone przez grzes1226 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-11-2010, 13:35
  5. [146] Problem z odpalaniem na cieplym silniku
    Utworzone przez yrokez w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-04-2009, 09:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory