Strona 10 z 17 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 161

Temat: Alfa a duze mrozy

  1. #91
    Użytkownik Ogier Avatar -snoop-
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo 147, 1,9JTD Distinctive 2003
    Postów
    161

    Domyślnie

    Dziś rano problem. Auto odpaliło, silnik popracował na parkingu 15 minut i niby wszystko O.K. ale na pierwszych światłach wrzuciłem jedynkę...gaz...a samochód stoi, zupełnie bez mocy. Po chwili ruszył bardzo wolno i przetoczyłem się za skrzyżowanie. Za skrzyżowaniem awaryjne i zgasiłem silnik. Po ponownym odpaleniu to samo, tyle, że na dwójce minimalnie się toczył, wiec postanowiłem dotoczyć go do jakiegoś parkingu. Przejechałem może ze 30 metrów i nagle auto jakby się odkorkowało i wszystko wróciło do normy.
    Co to mogło być? Miał ktoś taki przypadek?

  2. #92
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zales00
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Siedlce/Parczew
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 2003r.
    Postów
    374

    Domyślnie

    poniżej kod błędu ...

    czy moje nadzieje na po prostu zmarzniętą ropę są realne?!

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	error.jpg
Wyświetleń:	120
Rozmiar:	64.4 KB
ID:	46184

  3. #93
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jest taka szansa. Może parafina się wydzieliła i przytkała filtr. Może to też kwestia złącza na czujniku ciśnienia (na listwie). Trzeba było go zapalić i zobaczyć co pokazuje w logach. Na wolnych powinien na listwie mieć 300 bar.
    Podejdź gdzieś na stację i kup jakiś STP czy inny środek do paliwa, który zapobiega wytrącaniu się parafiny.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #94
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slider2002
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 110KM
    Postów
    591

    Domyślnie

    alfa z Włoch pochodzi i zimna zbytnio nie lubi, ale jak jest zadbana to musi chodzić. podstawa to 3 rzeczy: akumulator, świece żarowe i porządne paliwo. jak te 3 warunki są spełnione to musi palic.

  5. #95
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zales00
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Siedlce/Parczew
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 2003r.
    Postów
    374

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Jest taka szansa. Może parafina się wydzieliła i przytkała filtr. Może to też kwestia złącza na czujniku ciśnienia (na listwie). Trzeba było go zapalić i zobaczyć co pokazuje w logach. Na wolnych powinien na listwie mieć 300 bar.
    Podejdź gdzieś na stację i kup jakiś STP czy inny środek do paliwa, który zapobiega wytrącaniu się parafiny.
    Chyba tak by było... tymbardziej że jak postała chwilę z rozgrzanym już silnikiem trochę to już odpaliła i pojechała bez problemu. Do tego ten dziwny spadek mocy.... jutro jadę w trasę 100 km więc po porządnym rozgrzaniu może coś się ruszy. Dzięki kolego za pełny support

    P.S. nie zabardzo wiem gdzie kliknąć "te logi" . W wykresach mam te opcje...niedostępne jeśli o to chodzi...
    Ostatnio edytowane przez zales00 ; 05-02-2012 o 19:10

  6. #96
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał zales00 Zobacz post
    Chyba tak by było... tymbardziej że jak postała chwilę z rozgrzanym już silnikiem trochę to już odpaliła i pojechała bez problemu. Do tego ten dziwny spadek mocy.... jutro jadę w trasę 100 km więc po porządnym rozgrzaniu może coś się ruszy. Dzięki kolego za pełny support

    P.S. nie zabardzo wiem gdzie kliknąć "te logi" . W wykresach mam te opcje...niedostępne jeśli o to chodzi...
    To jak się wybierasz w trasę, to zalej mu jakiegoś uzdatniacza paliwa aby nie mieć takich przygód. Logi w FES masz zaraz koło testów. Ale po prostu odczytaj parametry ciśnienia ON na listwie (wymagane i mierzone).
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #97
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zales00
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Siedlce/Parczew
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 2003r.
    Postów
    374

    Domyślnie

    Dzięki sprawne to jakoś...

    Głupio i naiwnie myślałem, że tankowanie drogiej ropy [6.30 zł/L] nie będzie wymagać dodawania uszlachetniaczy...mam nauczkę na przyszłość....

  8. #98
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ANN
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    świętokrzyskie
    Auto
    GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    362

    Domyślnie

    Cytat Napisał zales00 Zobacz post
    Dzięki sprawne to jakoś...

    Głupio i naiwnie myślałem, że tankowanie drogiej ropy [6.30 zł/L] nie będzie wymagać dodawania uszlachetniaczy...mam nauczkę na przyszłość....
    matko boska a gdzie Ty tankujesz, 6.30?!

    jeździłam JTD 4 lata i ani razu mnie nie zawiodła w mrozy (poza tankowaniem na Statoilu disel golda - wysiadła dwa razy pompa paliwa, jak i wlaniem do baku uszlachetniaczy - wywaliła marchewa).

    Jak sie uporalam z ww objawami, utrzymywałam na mrozie odpowiedni poziom paliwa w baku, tankowałam zwykle ON na Statoilu i Bella latala jak ta lala.

    pozdrawiam

    http://ann156.fotosik.pl/

    GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
    MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
    Spider 2.0 TS '99 (10.2022)
    ______________________________
    156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
    156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)

  9. #99
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zales00
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Siedlce/Parczew
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 2003r.
    Postów
    374

    Domyślnie

    Shell V-Power Siedlce... przykry temat... po prostu myślałem że robię dobrze dla samochodu...

    Dobrze rozumiem z Twojej wypowiedzi że lejesz uszlachetniacze i to wszystko w temacie? bo skoro tak to szkoda kasy na "dobrą ropę" tylko trzeba lać zwykłą + uszlachetniacz. AAA... garażujesz?

  10. #100
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał zales00 Zobacz post
    Dzięki sprawne to jakoś...

    Głupio i naiwnie myślałem, że tankowanie drogiej ropy [6.30 zł/L] nie będzie wymagać dodawania uszlachetniaczy...mam nauczkę na przyszłość....
    slyszalem od znajomego mechanika pewna hipoteze jesli chodzi o te "uszlachetnione" wersje ON, czyli np w przypadku shella V-power diesel,
    statystycznie v-power diesel jest sporo rzadziej tankowany niz zwykly diesel, zatem ropa w zbiornikach V-power nie jest powiedzmy w takim "ruchu" jak zwykla ropa, a niby taka zastana ropa ma gorsze wlasciwosci, czy to ma sens ?

Podobne wątki

  1. Alfa 147 duze spalanie gazu. Pomocy
    Utworzone przez adrian14831 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-09-2014, 19:33
  2. mrozy a wspomaganiwe
    Utworzone przez ŁukaszP w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 14:23
  3. alfa 156 2.0TS Selespeed bardzo duze spalanie
    Utworzone przez patryczek781 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-06-2013, 20:11
  4. Mrozy=check
    Utworzone przez Danek w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 26-03-2013, 16:14
  5. STRASZNIE duze spalanie alfa 145 boxer 1,6 103km POMOCY
    Utworzone przez Daniel w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-02-2007, 00:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory