A przede wszystkim materiał z którego wykonane zostanie nadwozie.
Alfa Brera 1.75 TBi 200 KM, 2009 styczeń 2010 - październik 2012![]()
Alfa GT Distinctive 1.9 JTD 150 KM, 2005 sierpień 2014 - ...![]()
Alfa GT Quadrifoglio Verde 1.9 JTD 170 KM, 2008 październik 2016 - ...![]()
mam nadzieję, że wersja dla "rolników" też będzie![]()
Alfa Brera 1.75 TBi 200 KM, 2009 styczeń 2010 - październik 2012![]()
Alfa GT Distinctive 1.9 JTD 150 KM, 2005 sierpień 2014 - ...![]()
Alfa GT Quadrifoglio Verde 1.9 JTD 170 KM, 2008 październik 2016 - ...![]()
oczywiście![]()
Do tej pory nie było ani słowa o dieslu w 4C, a mi akurat jakoś trudno sobie wyobrazić ropę w takim aucie. Ale nawet jakby diesla nie było w ofercie, to benzyny chyba nie ma co się bać. Silnik TBi najwięcej pali w 159/Brerze ze względu na wysoką masę. W trochę lżejszej Julce już to wygląda lepiej. A jeżeli faktycznie masa 4C nie przekroczy tony, to spalanie może być na bardzo ciekawym poziomie, i być może diesel nie będzie w ogóle potrzebny![]()
Alfa Brera 1.75 TBi 200 KM, 2009 styczeń 2010 - październik 2012![]()
Alfa GT Distinctive 1.9 JTD 150 KM, 2005 sierpień 2014 - ...![]()
Alfa GT Quadrifoglio Verde 1.9 JTD 170 KM, 2008 październik 2016 - ...![]()
850KG + 2.0MTJD + cinek może wyjdz ładne 500NM.. wtedy zamiatamy wszystko..![]()
Brera była z "gnojem" więc czemu nie 4C![]()