Strona 7 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 137

Temat: Alfę 147 chcę ! :)

  1. #61
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1,9jtd
    Postów
    403

    Domyślnie

    5,2 i 4,8 godne pochwały a ja myślałem że poniżej 5,5 nieda rady, a jednak !!!!ale dla mnie nieosiagalne nie umiem tak spokojnie jezdzic !!!

  2. #62
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebott Zobacz post
    A jak ktoś nie lubi diesla? :O
    To powinien się przejechać JTD


    Cytat Napisał sebott Zobacz post
    Swoją drogą, moja po Warszawie pali nawet mniej niż podaje instrukcja, wg. której spalanie w mieście to bodaj 11,5, a u mnie tydzień w tydzień 9,5-10,5.
    Mi takie coś nigdy się nie udało. A mam dość bogatą historię motoryzacyjną. Nawet w przypadku amerykańskich pojazdów, gdzie jest to bliższe realiów. Dopiero JTD mnie mile zaskoczył.

    ---------- Post added at 09:43 ---------- Previous post was at 09:38 ----------

    Cytat Napisał TOMAJ Zobacz post
    5,2 i 4,8 godne pochwały a ja myślałem że poniżej 5,5 nieda rady, a jednak !!!!ale dla mnie nieosiagalne nie umiem tak spokojnie jezdzic !!!
    E, tam spokojnie. 4,5 - 4,8 na trasie, to po prostu normalna jazda gdzie znak ograniczenia prędkości oznacza prędkość minimalną
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #63
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebott
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Była: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105KM 2001
    Postów
    491

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    To powinien się przejechać JTD



    Mi takie coś nigdy się nie udało. A mam dość bogatą historię motoryzacyjną. Nawet w przypadku amerykańskich pojazdów, gdzie jest to bliższe realiów. Dopiero JTD mnie mile zaskoczył
    Jeździłem. Kilkoma. Diesel jak diesel. Nie wiem, czym się różni od 2.0 TDI, jeździ się bardzo podobnie. I od razu uprzedzam oburzenie w narodzie - ja po prostu nie lubię charakterystyki tych silników i tyle. Ktoś lubi - na zdrowie. No offence.

    I teraz pytanie - spalanie obliczane na podstawie własnych wyliczeń, czy tylko wskazań komputera, który potrafi bezczelnie kłamać?
    Ostatnio edytowane przez sebott ; 07-02-2012 o 13:14
    „Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”

    Blaise Cendrars

  4. #64
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebott Zobacz post
    Jeździłem. Kilkoma. Diesel jak diesel. Nie wiem, czym się różni od 2.0 TDI, jeździ się bardzo podobnie. I od razu uprzedzam oburzenie w narodzie - ja po prostu nie lubię charakterystyki tych silników i tyle. Ktoś lubi - na zdrowie. No offence.

    I teraz pytanie - spalanie obliczane na podstawie własnych wyliczeń, czy tylko wskazań komputera, który potrafi bezczelnie kłamać?
    Mierzone komp + pod korek. Celem było ustalenie rozbieżności. I prawdę mówiąc nie wiem co jest dokładniejsze. Komp, który dokładnie wie ile wtryskuje mg na skok czy ludzkie oko i ręka, dla których przy laniu pod korek pomylić się o nawet 0,3 l to nie problem.

    Czym się różni JTD od TDI ? Od zwykłych TDI czy tych na pompo wtryskach, latami świetlnymi przepaści technologicznej. Owszem są TDI CR ale też nie jest to rewelacja. Jakoś ta technologia im nie leży

    Na marginesie: 2.0 TDI... silnik masakra. Jedna wielka awaria
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #65
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebott
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Była: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105KM 2001
    Postów
    491

    Domyślnie

    No ale nie mówimy o awaryjności, czy o tym jak niesamowicie genialny i misternie wykonany jest silnik JTD, tylko o tym, jak się tym jeździ. Więc, według mnie, kilkuletnią A4 z silnikiem 2.0 TDI jeździ się względnie podobnie do 147 czy 156 z JTD (mówię tylko o charakterystyce pracy silnika). Jeden polubi, drugi nie. Silnikiem diesla, który naprawdę przypadł mi go gustu była trzylitrówka od BMW. Muszę spróbować 2.4 JTD.

    Btw. mój ojciec zrobił blisko 100 tysięcy 2.0 TDI bez nawet najmniejszej oznaki awarii. Widać wyjątek potwierdzający regułę.
    Ostatnio edytowane przez sebott ; 07-02-2012 o 15:53
    „Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”

    Blaise Cendrars

  6. #66
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    Nowy dzień i nowe poszukiwania Na forum śląskim wrzuciłem w nocy 4 prośby o sprawdzenie. Dziś jedynie co mi wpadło w oko, to ta: http://otomoto.pl/alfa-romeo-147-pelna-wersja-skora-navi-C22798813.html ,o której obejrzenie też poprosiłem Wybór jest tych aut trochę, obym tylko trafił na zadbany egzemplarz...

  7. #67
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    147 1.6 TS
    Postów
    519

    Domyślnie

    to jest auto z bielska moge podjechac jak ktos chce

  8. #68
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebott Zobacz post
    Więc, według mnie, kilkuletnią A4 z silnikiem 2.0 TDI jeździ się względnie podobnie do 147 czy 156 z JTD (mówię tylko o charakterystyce pracy silnika). Jeden polubi, drugi nie..
    Wiesz, zakres obrotów pewno jest taki sam...
    Masz rację, że to kwestia gustu, a z tym podobno się nie dyskutuje

    Cytat Napisał sebott Zobacz post
    Btw. mój ojciec zrobił blisko 100 tysięcy 2.0 TDI bez nawet najmniejszej oznaki awarii. Widać wyjątek potwierdzający regułę.
    Przypadek albo awarie, które wystąpiły nie były tymi z zakresu "Check engine" i najnormalniej je ignorował, bo to ponoć dobry sposób na ten silnik
    W naszym kraju są firmy, które zapobiegawczo modyfikują wadliwe rzeczy tego silnika. Wymiana wału korbowego, głowicy, turbiny, pompy oleju, wałków wyrównujących, pompowtrysków... ładne kilka tysiaków (same wtryski najtaniej 1000 x 4).

    Na marginesie ( i nie czepiam się ale zawsze mnie to w oczy kole ):
    Wyjątek nie może potwierdzać reguły. To nie logiczne. Poprawne tłumaczenie to "Wyjątek sprawdza regułę w wypadkach niewyjątkowych "(Exceptio probat regulam in casibus non exceptis).
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #69
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    Cytat Napisał szajbus0 Zobacz post
    to jest auto z bielska moge podjechac jak ktos chce
    No mnie by zależało Ciekaw jestem tego przebiegu i bezwypadkowości. Cenowo może trochę drogawo jak na ten rok, co myślicie? Ale może jest warte tej ceny... Wyposażenie widzę full
    Oczywiście jakoś się "rozliczymy" szajbus0 Teraz muszę uciekać, zajrzę ponownie koło pólnocy, pozdro !

  10. #70
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    147 1.6 TS
    Postów
    519

    Domyślnie

    do rybazowic to mam moze z 10km to juro moge jechac bo teraz u nas juz ciemno

Podobne wątki

  1. Chcę kupić Alfę 147 do przekładki w pół automacie. Warto?
    Utworzone przez rafał 121 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2013, 21:41
  2. [Brera] chcę kupić!!!
    Utworzone przez delejal'holik w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 28-09-2012, 09:10
  3. [156] Proszę o pomoc w ocenie auta, chcę kupić tę Alfę.
    Utworzone przez matezoma w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-09-2011, 20:08
  4. Potrzebne porady, chcę kupić alfę 156 lub 147
    Utworzone przez matezoma w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-08-2011, 10:17
  5. Chcę naprawić wadliwą Alfę
    Utworzone przez bussard w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 27-03-2011, 15:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory