Nie zgodzę się z kolegą .Twój skrót nie jest duży - jest kosmicznyNapisał NOE
Proszę , włącz google i zobacz jak jest zbudowany i na jakiej zasadzie działa - jeśli prosta fizyka nie jets ci obca to może zmienisz zdanie. Co do kosztów - nowy blos to koszt 300 pln plus montaż , który każdy jest w stanie zrobić we własnym zakresie , no plus może 50 pln za regulacje na analizatorze spalin , co by ekonomiczność była zachowana. Najzwyklejsza instalacja w zależności od regionu zaczyna sie od 1200 pln. Co do sekwencji za 2400 ... hmmm , wspominałeś o problemach i nerwach i oszczędnościach ? No to zamontuj taką sekwencję do ponad 10 letniego auta u Pana Zdzisia to zobaczysz co znaczą nerwy - po roku może Ci ich braknąć. A co do blosa i nerwów ? Zakładasz go w 30 minut , jak jest trudny dostęp to powiedzmy w godzinkę , ustawiasz i .... no właśnie , twoje problemy z gazem się kończą - zapominasz co to gaz , co to strzał i co to mulenie silnika - silnik odzyskuje wigor . Moc porównywalna do tej na sekwencji , spalanie też - proszę poszukaj dynosheetów z hamowni , jeśli Ci sie nie chce to podeśle je tutaj . Moje autko po zmianie ze zwykłej instalacji na blosa odzyskało prawie 30 koni , spadło spalanie a cała operacja zajęła mi całe 35 minut
A wtryski to sobie można montować do nowych aut , i to nie takie za mniej niż 3000 pln , bo z nimi to dopiero są problemy ... i tak naprawdę koszty. I nie jest on sterowany elektronicznie
To urządzonko wykorzystuje proste prawa fizyki i robi to rewelacyjnie.
pozdrawiam