przegral bys zaklad panie wszystkowiedzacy-cuoreventi- ,nie nie mam e-learna ani autodaty i stad pytam,a to nie tak ciezko zobaczyc pod maske i opisac 6 kabelkow
przegral bys zaklad panie wszystkowiedzacy-cuoreventi- ,nie nie mam e-learna ani autodaty i stad pytam,a to nie tak ciezko zobaczyc pod maske i opisac 6 kabelkow
kolego cuoreventi nie chcesz pomagac to przynajmniej nie przeszkadzaj-dzieki
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 15-02-2012 o 13:17
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
serdeczne dzieki bubu, jednak kolory kabli sond lambda i ich opisy znam nie mam natomiast kostki ecu i po podlaczeniu nadal wyskakuje mi blad p1131 i p1151, mysle ze to moj blad w podlaczeniu sondy
---------- Post added at 13:53 ---------- Previous post was at 13:38 ----------
http://www.lambdasensor.com/main/mcolours.htm
- coś chyba mylisz, załączyłes sondy 4 przewodowe.
- w JTS na kolektorze wydechowym są sondy 5 przewodowe w kostce 6 przewodowej.
- mogę coś nie pamiętać ale JTS, silnik widziałem tylko przez 5 minut.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
zlaczylem sondy piecioprzewodowe,czteroprzewodowe sa te za katalizatorami,mi pokazuje non stop bank1 sonda 1
czyli ta bez kostki