ja tylko dopowiem Ci, że te świeczki NGK są francuskie (zielony napis) i zazwyczaj prosto z pudełka nadają się do śmieci. Ja już ngk to z czarnymi napisami![]()
ja tylko dopowiem Ci, że te świeczki NGK są francuskie (zielony napis) i zazwyczaj prosto z pudełka nadają się do śmieci. Ja już ngk to z czarnymi napisami![]()
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
Duże są Made in France, małe Made in Japan.
Sprawdzałem w katalogu NGK i numery małych się nie zgadzały.
Ciśnienie sprężenia, zrobione. Wyszło między 14,8 a 15,6 na poszczególnych cylindrach. Czyżby manometr do dupy?!
Po podpięciu pod FES'a okazało się że przebieg to nie 195 000 km tylko 300 000 km![]()
300k km dla TS'a to dość sporo... Ciśnienie ok, bez znacznych różnic, zwłaszcza przy tym przebiegu..![]()
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
Zastanawiająco duże ciśnienie, może padnięte są pierścienie olejowe
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Koledze w astrze g 1.8 pb+gaz wyszło po 17,8 rok 1998r. więc pewnie manometr do dupy. Sprzęt to Yato yt-7302 nowy.
No ale tak czy siak wskazuje w miarę równe pomiary, a gdyby było coś nie tak na w którymś cylindrze powinna być większa różnica.. Chyba, że wszędzie źle pokazuje...
W TS'ie powinno być koło 11/12 o ile dobrze pamiętam, tak?
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
No właśnie nie wiem ile powinno być. W miare równe wartości dowodzą że jest równomiernie zużyty, bez żadnych anomali.
Po wlaniu oleju do pierwszego tłoka pokazał 0,5 więcej. na Reszcie tłoków nie sprawdzałem.