Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 50

Temat: Hałasująca pompa oleju 2.4 JTD

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    jeśli o mnie chodzi to po prsotu sa inne wydatki z tym można jeździc a z kiwającym zawiasem juz cięzko czekam na lepsze czasy a drażni mnie to juz bardzo jak pojdeżdzasz pod kogos otwierasz drwi a zamiast słyszecxz jak ładnie gra r5 to słyszysz jak łańcuszek na pompie gra ;/ a jest to juz dosyc głośne.

    W silniku po delikatnych zmianach czyli 140 km juz to chyba zmienieli tylko jak ? inną pompe dali czy co zrobili ? bo jak juz to robic to może w ten sposób ...

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar QQlek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Pustków/Dębica/Kraków
    Auto
    była Alfa Romeo 166 2.4 JTD CF3 ... jest Vectra B
    Postów
    105

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    W silniku po delikatnych zmianach czyli 140 km juz to chyba zmienieli tylko jak ? inną pompe dali czy co zrobili ? bo jak juz to robic to może w ten sposób ...
    Ja mam 140 konny motor i mam dokładnie to samo ... pompa hałasuje i jest to mega wpieniające... z czasem się przyzwyczaiłem i teraz mam to w nosie... szkoda zachodu z wymianą, gdyż nowa co by tu dużo mówic to najtańszych nie należy, sama wymiana pracochłonna, a używka nie wiadomo kiedy znowu zacznie huczec ... o ile mi wiadomo to hałasująca pompa nie grozi niczym silnikowi, z wyłączeniem hałasu

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    hmm gdzies czytałem ze w 140 km wyeliminowali ten problem. Co by nie było w nowszych jednostkach tego nie ma może da sie jakos zaadaptowac rozwiązania z nowszych jednostek do naszych

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar grosii
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    TLW
    Auto
    AR33 1.5, AR33 1.7, 146 1.7 16v, 156 1.6TS, AR 166 2.4, 166 FL 2.4 jest 159 2.4 TI, Giulietta QV
    Postów
    459

    Domyślnie

    tylko jak sie dowiedzieć jakie były zmiany w nowszych motorach?? o ile faktycznie były

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    można tez sciągnąć starą i założyć jakis inny łańcuch ........ hmmm

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar QQlek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Pustków/Dębica/Kraków
    Auto
    była Alfa Romeo 166 2.4 JTD CF3 ... jest Vectra B
    Postów
    105

    Domyślnie

    nie słyszałem, żeby ktoś w ten sposób próbował

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99r
    Postów
    60

    Domyślnie

    Powem wam panowie, że wymiana w warunkach garażowych jest fatalna. Drugi raz raczej nie chciałbym tego robić.

  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    wymieniałeś na nową ?? i jaki efekt ?

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar grosii
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    TLW
    Auto
    AR33 1.5, AR33 1.7, 146 1.7 16v, 156 1.6TS, AR 166 2.4, 166 FL 2.4 jest 159 2.4 TI, Giulietta QV
    Postów
    459

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    wymieniałeś na nową ?? i jaki efekt ?
    i czy stara miała wyłamany ząb jak wiekszość używanych?

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99r
    Postów
    60

    Domyślnie

    Ja miałem wyciek z miski olejowej i do wymiany rozrząd i jescze parę innych rzeczy do zrobienia. Więc jak już miałem sciągać miskę to postanowiłem wymienić tą pompę przy okazji, która rzęziła jak cholera. Z tym, że ja założyłem używaną z rozbitka który miał przejechane mniej niż 100tyś załatwił mi ją znajomy. Pompa leżała u jakiegoś kolesia parę lat w garażu wraz z innymi częsciami. Zastanawiałem się nad nową ale szkoda mi było kasy tym bardziej, że wymianiełem przy okazji kilka innych częsci po drodze i pochłoneło trochę zł. A pompę dostałem za flaszkę Tak czy inaczej różnica jest naprawdę imponująca. Narazie jest o.k a minął już rok. Jak ściągnąłem starą pompę to różniła się od tej drugiej tylko tym, że miała wyraźnie luźniejszy łańcuch. Ale narazie znowu zakłóca mi dźwięk silnika wyrobione koło pasowe i skaczący napinacz paska osprzętu. Co chwile coś...

Podobne wątki

  1. [159] Hałasująca pokrywa silnika
    Utworzone przez patryczek90 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-01-2014, 21:14
  2. [146] Pompa Oleju i Pompa Wspomagania
    Utworzone przez TheRomanist w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-02-2013, 15:49
  3. [155] Pompa oleju...:(
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-01-2012, 19:34
  4. Hałasująca klapa od schowka
    Utworzone przez Kali_33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-03-2011, 10:09
  5. Pompa oleju!
    Utworzone przez PiotrDymek w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 19:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory