Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Wymieniłem przepływomierz i dalej problem

  1. #1
    Kazimierz1
    Gość

    Domyślnie Wymieniłem przepływomierz i dalej problem

    Wymieniłem na nowy Boscha w 147 1600 benzyna 120 Ps, dalej mam brak mocy nie przyśpiesza jazda max 90 pod górke z ledwością 70, wcześniej miałem zmieniony cały nowy rozrząd. Czy po wymianie przepływki muszę podjechać na komputer na kasacje starych błędów, czy to coś da, czy będzie to inna przyczyna. Proszę o podpowiedź

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - po wymianie MAF-a nie robimy adaptacji.
    - ale zerowanie i odczyt nowych błędów , TAK.
    - na jakiej zasadzie zrobiłeś wymiane MAF-a, w ciemno czy po przeczytaniu kilku tematów z forum.
    - diagnostyka to podstawa w tym modelu.
    - jak pada MAF to często kończy się także sonda lambda.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Kazimierz1
    Gość

    Domyślnie

    Przeczytałem na forum i wymieniłem czy teraz jechać na komputer, czy coś to da bo jestem za granicą i raczej mam ograniczone możliwości dzięki za podpowiedzi

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - cięzka sprawa, ale ja bym pojechał na komputer, wykasował bledy
    - zobaczył jak działa sonda lambda, (ma być sinusoida), jak temperatura wody, czy działa termostat.
    - tylko jak warsztat ma diagnoskop, czy program tekstowy, nie graficzny to nic nie widac z parametrów.
    - szkoda że nie masz oprogramowania FES, alfadiaga.
    - mozna także zrobic reset parametrów adaptacyjnych, zobaczyć FRA, DTV.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Kazimierz1
    Gość

    Domyślnie

    Prawdopodobnie mam zatkany katalizator, bo odkręciłem pod kolektorem śruby i spaliny uciekają bokiem , moc mu wróciła i można jechać, teraz pytanie gdzie jest konkretnie kataliyator

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    147 1.6 TS
    Postów
    519

    Domyślnie

    no jak gdzie w tych bankach co sondy do nich wchodza

  7. #7
    Kazimierz1
    Gość

    Domyślnie

    Duże dzięki jutro działam dalej

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    no i jeszcze pod autkiem masz jeden katalizator przed ostatnią sondą

Podobne wątki

  1. Brak mocy(przepływomierz). Czy można jeździć dalej?
    Utworzone przez burton w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-07-2014, 23:50
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-03-2014, 18:18
  3. Problem z sprzęgłem 1.6TS co dalej
    Utworzone przez barjew w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-03-2014, 15:53
  4. Pomocy wymieniłem wszystko i dalej puka w zawieszeniu
    Utworzone przez bartek78 w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 29-01-2012, 13:58
  5. Wymieniłem górne wahacze, a dalej stuka
    Utworzone przez alfatita w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-09-2010, 07:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory