OK, wieczorem wjadę do garażu podłączę KTSa i posprawdzam. Co jeśli któryś z punktów 1 do 3 będzie nieprawidłowy?
Mniemam, że jeżeli wysokie ciśnienie to regulator na CR, jeżeli niskie to pompa wstępna?
OK, wieczorem wjadę do garażu podłączę KTSa i posprawdzam. Co jeśli któryś z punktów 1 do 3 będzie nieprawidłowy?
Mniemam, że jeżeli wysokie ciśnienie to regulator na CR, jeżeli niskie to pompa wstępna?
za małe ciśnienie na listwie masz
Wcześniej palił przy ciśnieniu 130, 140. Nagle się zesrało i nawet po wymianie pompy nie gada.
no to musi chodzić, innej opcji nie ma... a czujnik położenia wałka sprawdzony?
Czujnik położenia wału wymieniony, rozrządu po odpięciu wywala błąd, więc wnioskuję, że jest ok. Wymieniłem nawet czujnik ciśnienia na listwie.
no to jaja sobie alfa robi, mi to wygląda na ukł paliwowy, niskie ciśnienie przy rozruchu... wtryski na stole probierczym były sprawdzane?
Tak, też się nad tym zastanawiam, czy pod kątem elektrycznym wtryski nie padły, ale wtedy ni hu.........ja by nie paliła, a tu troszkę plaka i śmiga. Jaką oporność powinny mieć wtryski?
tego to nieweim ale jutro sie dowiem jak w pracy bede, małe ciśnienie przy rozruchu, innego wytłumaczenia nie ma! cewki na wtryskach beda ok bo przecież po plaku chodzi, co z mocą? wszystko ok? i jeszcze czy skacze ci ciśnienie na CR podczas jazdy?
Moc jest, ciśnienie rośnie wraz z obrotami, 470, 510 itd.
ale czy nie skacze jak np jedziesz ze stała prędkością?