Jak w temacieSamochód na chodzie. Wymiana silnika + generalny remont nowego. W tym również wymiana wszelkich uszczelek, rozrządu,panewek, świec, kabli itp, itd. Nowa chłodnica - nowa, nie używana. Nowy wysprzęglik, sprzęgło, koło zamachowe no i zawieszenie przód. 7k pękło ale warto.
Nie hartowałem panewek. Nowe panewki podczas wytłaczania pokrywane są specjalną substancją dzięki czemu mają lepszy ślizg na wale no i nie zużywają się tak szybko. Hartowane, byłyby wytrzymalsze tyle że bez tej substancji, co za tym idzie, hartowane byłyby bardziej podatne na złamanie w wyniku np uderzenia i prowadziłyby do ścierania wału, również istnieje możliwość, że mogłyby grzechotać wewnątrz silnika:/ niby by to nie przeszkadza ale przyzwyczaj się do brzdąkającego silnika![]()