Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Czy smarować śrubę wahacza górnego

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    166 2.4 jtd 2002
    Postów
    231

    Domyślnie Czy smarować śrubę wahacza górnego

    Witam, jestem w trakcie montazu zawieszenia, pytanie mam na szybko czy smarowac srube która wchodzi w wachacz gorny czy skrecic to na sucho( chodzi mi glownie o miejsce styku sruby z wewnetrznymi czesciami tulei, tam praktycznie pracuje metal o metal, dac troszke smaru? jesli tak to jaki ? dysponuje miedzianym i blizej nieokreslonymi w kolorze bialym i ciemno-niebieskim ? i jak z pozostałymi elementami, przesmarowac czyms przed skreceniem czy na sucho ? pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    jak to się mówi, kto smaruje ten jedzie. Ja co do smarów miedzianych mam mieszane uczucia, niektore po pewnym czasie nie wyglądają najciekawiej. Osobiście używam jak najgęstszych smarów litowych.

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Samej śruby nie ma sensu paćkać, nie będzie pracować wewnątrz tulei po skręceniu, bardziej tuleje gumowe te jak najbardziej kręcą się w wahaczu i z czasem zaczną popiskiwać.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    166 2.4 jtd 2002
    Postów
    231

    Domyślnie

    ale tulei nie mam na wierzchu, kupilem cale wachacze TRW, narazie wszystko idzie jak po masle, jednak problem mam ze sciagnieciem objemek od gum stabilizatora... ciezko mi tam dojsc z wiertarka a wkretarka nie daje rady, jakis pomysl jak to wywalic ?

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    przecinak +młotek załatwia sprawę, jak obejma puści z jednej strony to z drugiej już się otwiera.

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    166 2.4 jtd 2002
    Postów
    231

    Domyślnie

    bardzo ciezko idzie przecinakiem... ;/ myslalem tez nad wygrzebaniem tej gumy, gdzies czytalem o wytopieniu , ale ja myslalem bardziej nad rozwiercaniem gumy i pozniej zsune to i spokojnie sobie rozlupie ta obejme...
    jeszcze 1 pytanie, wahacze dokrecac na opuszczonym aucie ? z zalozonym kolem? czy wystarczy jak podloze klocek pod wahacz dolny i opuszcze auto?

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Wszystko możesz dokręcić na max na podnośniku poza śrubą do zwrotnicy, tą Ci "skręci" gumę po opuszczeniu auta. Więc najlepiej na kołach już.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

Podobne wątki

  1. Tuleje wahacza górnego
    Utworzone przez sixtus w dziale 147
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 05-08-2015, 22:59
  2. Śruba wahacza górnego.
    Utworzone przez maxxx222 w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 08-06-2014, 16:25
  3. Jak wybić śrubę tylnego wahacza?
    Utworzone przez Majkel™ w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 10-08-2013, 19:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory