10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Tak jak widać na zdjęciach w wahaczu są zastosowane kalamitki przez które za pomocą smarownicy wtłacza się smar. Podobne rozwiązanie było stosowane np w zwrotnicach 126P. Poprzez smarowanie tulei powinniśmy uzyskać większą trwłość oraz zlikwidować efekt skrzypienia typowy dla zawieszenia rodziny 156.
![]()
![]()
Ostatnio edytowane przez DamianS ; 06-03-2012 o 10:51
KalamiTki![]()
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
Kwit z zaprzyjaźnionego warsztatu jesteś w stanie załatwić a jeśli w wahaczu są powiercone otwory to nic nie pomoże.
W przypadku FASTa którego sprzedajemy najwiecej importer nie robi problemów jeśli na zdrowy rozsądek sprawa jest ewidentna.
Ostatnio edytowane przez DamianS ; 06-03-2012 o 11:21
Może nie na temat ale nie widzę u was nic z TRW, a interesowało by mnie coś pewnego. Żeby nie trafić na podróbkę.
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
A gdzie patrzysz ?
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.