Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: [156] Błąd

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Rzeszów/Irl.
    Auto
    159 1.9 jtdm 16v 2007
    Postów
    122

    Domyślnie

    Sam jestem zaskoczony. Po podpięciu do testera okazało się że 3-cia sonda nie daje napięcia.
    (nie pokazało wykresu).tzn. wyglądało to tak samo jak rozpiąłem wtyczkę. Czy jest to wina sondy czy może kabel sygnałowy jest gdzieś przetarty?

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Cytat Napisał emzet156
    Sam jestem zaskoczony. Po podpięciu do testera okazało się że 3-cia sonda nie daje napięcia.
    (nie pokazało wykresu).tzn. wyglądało to tak samo jak rozpiąłem wtyczkę. Czy jest to wina sondy czy może kabel sygnałowy jest gdzieś przetarty?
    Jak to nie daje napiecia Przeciez sam pomierzyles napiecia miernikiem i wyszlo ci ze daje w granicach 0,4-0,5 V Czyli tak jak powinno byc
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Rzeszów/Irl.
    Auto
    159 1.9 jtdm 16v 2007
    Postów
    122

    Domyślnie

    Przed chwilą zmierzyłem ją jeszcze raz i miernik pokazuje 0.42V. Sam nie wiem co robić bo nie chcę kupować sondy na darmo. Błąd wykasowany więc kontrolka nie świeci.Czy sonda morze się wieszać tzn. czasem dawać napięcie a czasem nie, czy problem tkwi nie w sodzie a w jej połączeniu z ECU. Jeśli tak to jak to sprawdzić bez wymiany sondy?

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    emzet156,
    Polaczenie mozesz sprawdzic wpinajac sie miernikiem poprostu od strony ECU w gniazdo a nie od strony Sondy we wtyke
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Rzeszów/Irl.
    Auto
    159 1.9 jtdm 16v 2007
    Postów
    122

    Domyślnie

    Wpiąłem się tak jak napisałeś i napięcie wynosi dokładnie tyle samo 0.42V. Poczekam aż błąd powróci i wtedy zmierzę jeszcze raz.

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Rzeszów/Irl.
    Auto
    159 1.9 jtdm 16v 2007
    Postów
    122

    Domyślnie

    Dziś rano silniczek znów zaświecił! :x . Przed chwilą zmierzyłem sondę i jak zawsze 0.42-0.44V. Pomóżcie bo ja już nie mam pomysłów. Może kupić nową i założyć-może się uda?

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Rzeszów/Irl.
    Auto
    159 1.9 jtdm 16v 2007
    Postów
    122

    Domyślnie

    Kilka dni temu założyłem nową sondę i nic! po 2 dniach błąd powrócił. Załamuje ręce. Czy może to być przepływka lub przestawiony rozrząd? Dodam że błąd wyskakuje gdy silnik zaczyna łapać ok.85 stopni.

  8. #18
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Rzeszów/Irl.
    Auto
    159 1.9 jtdm 16v 2007
    Postów
    122

    Domyślnie

    Odświeżam temat. Czy te błędy może powodować przepływomierz, lub nieszczelny wydech?
    proszę o pomoc?

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Jak masz nieszczelny wydech to sonda może źle pracować, a błędy sondy są często pokazywane przy uszkodzonym przepływomierzu
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #20
    tomkap
    Gość

    Domyślnie

    Zapytam także w temacie. Co by oznaczało napiecie sondy 0.60V-O.80V. Tak skacze w programie serwisowym Boscha.Sonada jest nowa uniwersalna NKG.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-08-2015, 21:48
  2. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-05-2015, 15:56
  3. Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 19:00
  4. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 16:34
  5. Błąd sondy lambda (PO150) + błąd zapłonu?
    Utworzone przez Natalia79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-09-2009, 13:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory