10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
dcfan. Artic, dlaczego szybko się skończy? co złego jest w listwie Valtek typ 34 ?
Panowie, pomóżcie.
Zaproponowano mi takie konfiguracje:
1. Landi Renzo Omegas z wtryskiwaczami MED i reduktorem IG1, lub
2. Stag 300 premium z Hana 2000 i reduktorem ACR 0.1
macie jakieś doświadczenia czy sugestie? Która lepiej się będzie spisywać?
(do MiTo 1.4 multiair 105 KM)
było: MiTo - jeździ nią młoda Alfisti
AR 166 - takich już teraz nie robią...
AR 146 1.6 bokser - najlepsza alfa jaką jeździłem
Wydaje mi się ze obie instalacje nie obsługują silników bez podciśnienia i MultiAir. Ale może juz dojrzeli i maja taka możliwość.
Ostatnio edytowane przez lechtak ; 16-03-2012 o 21:03
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Stag 300 Premium jak i Stag 300 ISA2 rzeczywiście maja możliwość obsługi ME
piotr_c myślę ze konfiguracja Staga będzie OK.
Ostatnio edytowane przez lechtak ; 18-03-2012 o 21:26
Stag 300, Hana H2000, ACR01.
Zbiornik 630x200 w koło
2,8 kzł.
I hula.
Ostatnio edytowane przez piotr_c ; 18-04-2012 o 19:51
było: MiTo - jeździ nią młoda Alfisti
AR 166 - takich już teraz nie robią...
AR 146 1.6 bokser - najlepsza alfa jaką jeździłem
A co ma nie hulać, na każdej instalacji będzie śmigał. Tylko skutki używania są różne.
Witam,prosba do was,chce kupic mito 1,4 mulitiair 105km,pytanie czy można założyć gaz?
Można, polecam AGC Zenit Pro OBD, wtryskiwacze Hana