Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Temat: gazu do mito

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie gazu do mito

    witam, pytałem juz kiedys ale nic nie było
    potrzeba gazu do 1,4 multiair, robi sie drogo, a 90km/h nie bardzo jezdździc cały czas
    ktos cos wie , słyszł, widział, ?

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    AR 156 1,8 TS 2001; Croma 1,9 16V 2005
    Postów
    1,295

    Domyślnie

    tak z czystej ciekawosci spytam jakie jest spalanie w tym cudzie? miasto/trasa ?
    Z powodów osobistych i światopoglądowych odmawiam składania zeznań.

    PILKA NOZNA DLA KIBOLI !!!

  3. #3
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    A tam nie ma wtrysku bezpośredniego?

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    spalanie w tym cudzie jest: 5.2l/100km na płaskim, nie przekraczając przepisów w pl (do 90km) i na luzie z gorki, jadąc normalnie 100-120km/h - 6,2-6,5l/100km, w miesznym miasto/wieś - 6,9l/100km, podczas proby max predkosci 190km/h - spalnie było 8,7l/100km
    jaki tam jest wtrysk to nie wiem, piszą ze technologia multiar ma byc do zastosowania z roznymi rodzajami paliw - pb, lpg, on - w przyszłości ?

    rozchodzi sie o to ze jest drogo a bedzie drozej, w 1998-1999 jezdzilem fso1500 lpg i kosztowało mnie to chwilami 7pln/100km, dzis chciałbym jezdzic max za 25pl/100km czego sobie i wszystkim zycze

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Ja mam LPG ale w zwykłym starjecie choć nie obyło sie od zawirowań po montażu mimo że pytałem gazowników czy jest wszystko jasne. Kłopotem okazał się moment otwarcia kanałów zmiennej geometrii dolotu) i chłopki sie mocno pociły aż nie dostali mapy z centrali we włoszech, mimo że ich uprzedzałem o różnych patentach w tym silniku. Jeden już z wiertarką się brał za wiercenie dolotu ale miałem zdjęcie z netu kolektora i skończyło sie jego całkowitym ściąganiem i wierceniem na stole bo uszkodziłby jakąś przegrodę. Pomijając komplikacje i możliwość uszkodzenia przy instalacji w nieznanym silniku, multiair ma inną filozofię dostarczania powietrza i możliwe że i wtrysku -w różnych momentach cyklu i zgrane z otwarciem zaworów, może jakies dotryski itp. To może być kłopot, komputery gazowe wprowadzają różne korekty czasu wtrysku i mogą się na tym wyłożyć, a jeśli jest wtrysk bezpośredni (nie znalazłem danych) to w ogóle sprawa nie ma sensu.
    Ostatnio edytowane przez metan ; 24-03-2011 o 16:50

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Metan widzę że piszesz o gotowcu ustawień sterownika z Włoch, więc masz BRC wrzucone, jeśli tak to odwiedź hamownię, niestety nie miło Cię wykres zaskoczy ;/ StarJet to trudny dość temat, na BRC mocno psują się krzywe momentu. zwłaszcza zakres koło 3000rpm gdzie klapa macha.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Mam P&D. Faktem jest że demon mocy ten silnik nie jest, ale nie zauważyłem istotnej różnicy między LPG/Pb. Może warto byłoby coś podregulować ale jak się bawiłem na początku żadnych zauważalnych efektów nie uzyskałem.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotr_c
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Stelvio & Stelvio
    Postów
    555

    Domyślnie

    CZeść,

    jaką instalację polecacie do Mito 1.4 multijet?
    I jaka butla tam wejdzie?
    Ma ktoś jakies doświadczenia?

    pzdr
    było: MiTo - jeździ nią młoda Alfisti
    AR 166 - takich już teraz nie robią...
    AR 146 1.6 bokser - najlepsza alfa jaką jeździłem

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    My wrzucamy do 1,4 ME instalacje AGC model Zenit Pro OBD z reduktorem Tomasetto Artic, listwa wtryskowa Valtek typ 34. Wcześniej Elpigaz Stelle z serii ExclusivLine z listwą i-plus.

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak
    Valtek
    Valdemar nieśmiertelny, w sumie dobrze, że Arctic nie alaska, chociaż przy 120HP kończy się też arctic na dłuższą metę po paru tyś km...

Podobne wątki

  1. [MiTo] Mito 1.4 80/95 KM a Mito 1.3 jtd
    Utworzone przez genero w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 26-05-2015, 17:07
  2. [Mito] AR Mito 1.6 JTDm-2 120KM 2008 rok 110kkm małopolskie Siepraw
    Utworzone przez mca w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-11-2014, 12:46
  3. mito na gaz
    Utworzone przez jjokocha w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-01-2011, 13:47
  4. Gdzie macie zamontowane przyciski od gazu? korek od gazu ?
    Utworzone przez 12345Arturro w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 29-11-2009, 22:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory