Strona 25 z 182 PierwszyPierwszy ... 15161718192021222324252627282930313233343575125 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 1819

Temat: Alfa Giulia w 2014?

  1. #241
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    W sobotę byłem w salonie Lancii. Oglądałem Themę. Mimo najszczerszych chęci, nie mogłem odnaleźć "włoskości" w tym samochodzie. Wygląda zwyczajnie źle, przynajmniej na zewnątrz, bo w środku powiedzmy nie najgorzej. Oby z Alfą nie stało się to samo.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #242
    Użytkownik Romeo Avatar dakoolk
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    WPR
    Auto
    Modra Foka
    Postów
    693

    Domyślnie

    Cytat Napisał confil Zobacz post
    Widzisz,zawęziłeś ilość Alf w salonach tylko do Polski, a Alfa ma naprawdę wielu fanów w innych krajach i tam jest ich pod dostatkiem.Nie wiem jak funkcjonują salony sprzedaży,dostają auta w komis czy musza wywalić żywą gotówkę na modele ,które mają na składzie?Jeśli tak to przyczyna może tkwić tu. Ja jestem z Zielonej Góry i w naszym salonie jest jedno białe Mito oraz dwie Julki-żal Gdybyś wszedł do salonu i byłyby tam trzy,cztery modele i z każdego po kilka egzemplarzy w różnych kolorach to też wrażenie byłoby inne-tak myślę Mam dość ciekawą prace i b. dużo poruszam się po EU(w tej chwili jestem w Italii na południowym krańcu jeziora di Garda w m.Affi) i po przeczytaniu Twojego postu zapytałem się Włocha ,który podjechał pod sklep Alfem Gt ,czy brakuję mu mnogości modeli w stajni Alfy? Stwierdził , że Alfa jest trochę jak Ferrari ,tylko dla biedniejszych Włochów i zapytał mnie czy chciałbym Ferrari w kombiku z fabryczną instalacją gazową
    Może to skrajność ,ale ma trochę racji. A tak abstrahując to w naszym pięknym kraju nawet gdyby Alfa miała 37 modeli to żeby naprawdę zaczęła się sprzedawać , musi pokonać idiotyczne stereotypy ,które krążą o tej marce w śród myślicieli po sześciu klasach podstawówki
    Oczywiście zgadzam się z Tobą , że śliczne kabrio dla zakochanych i większe,dla tych co już wożą owoce zakochania na tylnym siedzeniu
    oraz zgrabny SUV-ik (nawet Maserati takowy zmajstrowało) ,a także odlotowy Roadster byłby miłym prezentem dla miłośników marki , jak też gwoździem w oku dla konkurencji. Cóż ,nie obrażając niczyich uczuć-módlmy się o rozum dla managementu Fiat-a
    No właśnie, w Polsce, żeby dostać się do "top 50" statystyk sprzedaży wystarczy biedne 1500 egzemplarzy A żadna Alfa w 2011 r. i tak nie trafiłą na tą listę, więc nasz rynek zupełnie nie ma i jeszcze długo nie będzie miał znaczenia dla wielu koncernów...

    A co do poszerzania oferty, to tez taki kiedyś myślałem "Po co SUV Porsche?" Ale przecież pewnie najwięcej klientów takich marek jak Porsche to muzycy, aktorzy, sportowcy, nowobogaccy ludzie którzy w ogromnej części (nie licząc chlubnych wyjątków jak Rowan Atkinson, Matt Le Blanc i inni ) nie mają pojęcia o kontrolowaniu poślizgu tylnej osi na mokrym zakręcie i potrzebują czegoś ze znaczkiem Porsche, ale w kształcie takim jak ma ich sąsiad (czyli np. SUV) i ze wszelkimi możliwymi układami bezpieczeństwa...

    Dzięki temu marka może robić bezkompromisowe projekty (typu 4C, albo Porsche 911), bo nie będą ich musieli "zmiękczać" pod nuworyszów i po prostu ich (firmę) na to stać... dlatego dobrze jest oferować Auta w każdym (przynajmniej liczącym się) segmencie rynku ... oby tylko nie popłynęli za daleko i obyśmy nie ujrzeli Dodge Rama ze scudetto na wielkim grillu

    A jeżeli chodzi o Ferrari w kombiaku, to FF było właśnie tym na co np. ja (jeżeli wygrałbym w totka) czekałem Jakbym zgarnął jakąś megakumulację, to właśnie na zimę kupiłbym Ferrari FF, a na lato Maserati GranCabrio, bo mam "czworonożną pociechę", która wszędzie z nami jeździ, a nie będzie się przez pół Europy bujał na kolanach, albo "w nogach"

    A gazem (tym z butli) bym nie potraktował żadnego samochodu, choć ostatnio gdzieś widziałem instalację LPG do Bentleya
    Moja ex - teraz u kolegi "szybka"...

  3. #243
    Tr.maloseryjna.
    Gość

    Domyślnie

    Bronilem i bede bronil C. E. O. Sergio Marchionne. Strategia '' Ograniczyc aspiracje i ponownie sprobowac '' jest odpowiednia. Raporty z ostatniego dziesieciolecia, to straty wyliczone na minus kwote ~ 400 mln. Euro. Istotne jest nie zwiekszanie tej straty.

  4. #244
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    a skąd sie wziela strata, kolego?
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  5. #245
    Tr.maloseryjna.
    Gość

    Domyślnie

    Napisalem, ze bronie C. E. O. Sergio Marchionne, ktorego Plan jest racjonalny i ogranicza nierentownosc. Termin nierentownosc jest zwiazany z nasze historia i wciaz bedzie. Jest tutaj wiele pytan o 159. Decyzja o zakonczeniu produkcji 159 jest odpowiednia. Wiekszosc z was, nie rozumie, ze dla nas, istotne jest np. zwiekszenie produkcji F. I. A. T. Panda.

  6. #246
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    No a co ma do tego sprzedaż Pandy? Poza tym, po cholerę nam Alfa, która nie jest Alfą?
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  7. #247
    boober
    Gość

    Domyślnie

    Jak to dla "nas"? Dla jakich "nas" ma znaczenie zwiększenie produkcji Pandy? Myslisz, ze jesli Fiat będzie zarabiał więcej na takich autach to będzie to miało wpływ na doinwestowanie Alfy? Nie wydaje mi się...

    alfaholizm loading...

  8. #248
    Tr.maloseryjna.
    Gość

    Domyślnie

    Nalezymy do F. I. A. T. G. A. S.p.A. i zwiekszenie produkcji i sprzedazy modelu Panda ma istotne znaczenie.

    ---------- Post added at 13:36 ---------- Previous post was at 13:24 ----------

    Cytat Napisał Tr.maloseryjna. Zobacz post
    Poza tym, po cholerę nam Alfa, która nie jest Alfą?

    Ktora, nie jest?

  9. #249
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    OK:
    1. jaki wpływ na produkcję Pandy ma chociażby produkcja 159? (ja nie widzę związku, no chyba, że brak możliwości produkcyjnych w koncernie, w co wątpię)
    2. to jak powinniśmy komentować przeniesienie produkcji Pandy z najbardziej wydajnej i jakościowo najlepszej fabryki w koncernie do Włoch a zamiast tego sprezentowanie nam Ypsilona, której sprzedaż i znaczenie są niewspółmiernie mniejsze?
    3. Alfa mogłaby zwiększać sprzedaż Pandy, jeśli byłby wokół niej zbudowany odpowiedni prestiż i "promieniowałaby" na tańszą markę (jak VW na Skodę w VAG chociażby), osłabienie pozycji Alfy to nie poprawa sytuacji Fiata - chyba, że rozpatrujemy to w kategorii krótkoterminowych korzyści finansowych - ale tak nie zarządza się międzynarodowymi koncernami
    4. zamknięcie muzeum w Arese, totalnie skopane obchody 100-lecia marki, zniszczenie silnika V6 - w krótkim czasie udało się zdeptać to, co jeszcze pozostało z chlubnej historii marki... w zamian za co? ja nic nie zauważam...

    Trzeba oddać Sergio, że Julka jest BARDZO dobrze zaprojektowanym samochodem i naprawdę udaną Alfą, ale brak jakiejś "kosy" w stylu 147 GTA (kiedyś 6 garów + 250KM w hatchu robiło wrażenie, dzisiaj 235KM z 4 cylinderków już nie), nie wspominając już o segmentach wyżej (berlina będąca konkurentką dla serii 3 BMW i przydałaby się też konkurentka serii 5, coupe, kabriolet) to straszna porażka. A do tego nie trzeba kosmicznego wysiłku. Renault ma w zasadzie wszystkie wymienione (chociaż o konkurencji możemy mówić oczywiście tylko w kwestii wielkości).


    Na razie Alfami są obie wszystkie . Po obejrzeniu w sobotę nowej Themy w salonie śmiem mieć poważne obawy, że Giulia będzie pierwsza.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  10. #250
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tr.maloseryjna. Zobacz post
    Nalezymy do F. I. A. T. G. A. S.p.A. i zwiekszenie produkcji i sprzedazy modelu Panda ma istotne znaczenie.

    ---------- Post added at 13:36 ---------- Previous post was at 13:24 ----------


    Po nowej pandzie raczej się nie spodziewajmy super wyników sprzedaży. Dlaczego? Argumentów jest za dużo, żeby je tutaj przytaczać.

    Z drugiej jednak strony całkiem rozumiem związek z jej sprzedażą i losami AR. Nie od dziś wiadomo, że niektóre produkty dają firmom większe przychody i rekompensują mniejszą rentowność innych. Więc jeśli zysk ze sprzedaży aut bardziej popularnych będzie wystarczający to można sobie będzie pozwolić na pewne "szaleństwa" w marce premium itp. Szczerze mówiąc to nie widzę na tą chwilę hitu w szeregach Fiat'a i już od dłuższego czasu patrzę z pesymizmem na przyszłość AR... I żebyście wiedzieli, jak bardzo chciał bym się tutaj mylić

Podobne wątki

  1. [Giulia] Alfa Giulia- 2015
    Utworzone przez KRS w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 15655
    Ostatni post / autor: 18-11-2019, 20:00
  2. Alfa Giulia Sprint
    Utworzone przez Dymo w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 26-06-2012, 23:51
  3. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  4. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory