Garrett się wycofał, ale trafiają się jeszcze na rynku oryginalne zestawy naprawcze. Miał to ktoś w ręku? Wymieniał?
Garrett się wycofał, ale trafiają się jeszcze na rynku oryginalne zestawy naprawcze. Miał to ktoś w ręku? Wymieniał?
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
sie wycofał ale to raczej ze wzgledów marketingowych. Po prostu turbina jest liczona na około 200 tys przebiegu a co w przypadku zadbanego diesela to jest nic. Lepiej sprzedawać turbiny jak kit naprawczy.
jakbym dorawł taki ori kit to sam bym wymienił ...![]()
ktoś ponoć zaczął to produkować odkupując od garetta, tylko nazwy sobie nie mogę przypomnieć![]()
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
Za gratami do regeneracji turbo zaglądajcie tutaj => http://www.pphu-alpha.pl/ mają praktycznie wszystko co trzeba, również w gotowych kitach dedykowanych pod dane turbo.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Nie wiem na ile ori, ale widziałem na eBayu oryginalny kit. Tani nie był, ale lepsze to niż kupować jakiś szrot turbiny za tysiaka.
Te kity o których piszecie, to robią byli pracownicy Garretta, którzy się wypięli się na swojego chlebodawcę.
Też podobno niezłe.
Powiedzmy, że obydwa są w zakresie moich zainteresowań.
Generalnie chodzi mi o to, czy ktoś w to się bawił. Mam dwie turbiny do ćwiczeń i trzecia ma już wyjść. Później wyważanie u fachowców i powinno być git.
Tak sobie to wymyśliłem i pytanie, czy ktoś też sobie to tak wymyślił i mu wyszło?
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Ze wskazanej firmy braliśmy z kumplami od dłubanych turboVołovinek kity do sprężarek TD04-16T do zrobienia ich na hybrydę ze stroną zimną od 19T, generalnie całość bebechów poza wałkiem ze stroną gorącą wymieniana na nowe z kitu naprawczego, składane w domu przy piwku w sobotę ;] potem wyważenie już w firmie od sprężarek za ~200zł i śmigają bez jakichkolwiek problemów, auta to stare 940tki wydłubane w okolice 300KM regularnie upalane, więc turbo ma co robić.
Koszt na gotowo turbiny robionej w ten sposób wyszedł ~500zł z kosztem kitu, wyważenia i roztoczenia muszli pod większe koło kompresji, wypitego piwa nie doliczam![]()
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 14-03-2012 o 23:26
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Myślałem też o tym ale nigdzie nie potrafiłem znalesć ori kitu pod garreta. wszedzie pisza że nie ma
No tak tylko co komu po kicie skoro wiekszosc ma zajechane wirniki
159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita