Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Oryginalny kit naprawczy Garrett - opinie?

  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie Oryginalny kit naprawczy Garrett - opinie?

    Garrett się wycofał, ale trafiają się jeszcze na rynku oryginalne zestawy naprawcze. Miał to ktoś w ręku? Wymieniał?
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    sie wycofał ale to raczej ze wzgledów marketingowych. Po prostu turbina jest liczona na około 200 tys przebiegu a co w przypadku zadbanego diesela to jest nic. Lepiej sprzedawać turbiny jak kit naprawczy.

    jakbym dorawł taki ori kit to sam bym wymienił ...

  3. #3
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    ktoś ponoć zaczął to produkować odkupując od garetta, tylko nazwy sobie nie mogę przypomnieć
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Za gratami do regeneracji turbo zaglądajcie tutaj => http://www.pphu-alpha.pl/ mają praktycznie wszystko co trzeba, również w gotowych kitach dedykowanych pod dane turbo.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Nie wiem na ile ori, ale widziałem na eBayu oryginalny kit. Tani nie był, ale lepsze to niż kupować jakiś szrot turbiny za tysiaka.

    Te kity o których piszecie, to robią byli pracownicy Garretta, którzy się wypięli się na swojego chlebodawcę.
    Też podobno niezłe.

    Powiedzmy, że obydwa są w zakresie moich zainteresowań.


    Generalnie chodzi mi o to, czy ktoś w to się bawił. Mam dwie turbiny do ćwiczeń i trzecia ma już wyjść. Później wyważanie u fachowców i powinno być git.
    Tak sobie to wymyśliłem i pytanie, czy ktoś też sobie to tak wymyślił i mu wyszło?
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Ze wskazanej firmy braliśmy z kumplami od dłubanych turboVołovinek kity do sprężarek TD04-16T do zrobienia ich na hybrydę ze stroną zimną od 19T, generalnie całość bebechów poza wałkiem ze stroną gorącą wymieniana na nowe z kitu naprawczego, składane w domu przy piwku w sobotę ;] potem wyważenie już w firmie od sprężarek za ~200zł i śmigają bez jakichkolwiek problemów, auta to stare 940tki wydłubane w okolice 300KM regularnie upalane, więc turbo ma co robić.

    Koszt na gotowo turbiny robionej w ten sposób wyszedł ~500zł z kosztem kitu, wyważenia i roztoczenia muszli pod większe koło kompresji, wypitego piwa nie doliczam
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 14-03-2012 o 23:26
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Myślałem też o tym ale nigdzie nie potrafiłem znalesć ori kitu pod garreta. wszedzie pisza że nie ma

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Ze wskazanej firmy braliśmy z kumplami od dłubanych turboVołovinek kity do sprężarek TD04-16T do zrobienia ich na hybrydę ze stroną zimną od 19T, generalnie całość bebechów poza wałkiem ze stroną gorącą wymieniana na nowe z kitu naprawczego, składane w domu przy piwku w sobotę ;] potem wyważenie już w firmie od sprężarek za ~200zł i śmigają bez jakichkolwiek problemów, auta to stare 940tki wydłubane w okolice 300KM regularnie upalane, więc turbo ma co robić.

    Koszt na gotowo turbiny robionej w ten sposób wyszedł ~500zł z kosztem kitu, wyważenia i roztoczenia muszli pod większe koło kompresji, wypitego piwa nie doliczam

    Dzięki!
    No i to jest konkretna odpowiedź.
    Czyli kit, wymiana, wyważenie i po sprawie.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wawa
    Postów
    399

    Domyślnie

    No tak tylko co komu po kicie skoro wiekszosc ma zajechane wirniki
    159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał chunkpunk Zobacz post
    No tak tylko co komu po kicie skoro wiekszosc ma zajechane wirniki
    Żadna z tych, które mam nie ma uszkodzonych wirników.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

Podobne wątki

  1. Zestaw naprawczy wahacza opinie
    Utworzone przez cin1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-04-2011, 23:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory