Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Temat: Elektryczne otwieranie klapy

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar Wicked
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    145 1.4 TS
    Postów
    517

    Domyślnie

    Miałeś po lifcie środka?

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wicked Zobacz post
    Miałeś po lifcie środka?
    Wnętrze miałem już z okrągłymi dyfuzorami ale to nie świadczy o wersji po FL. FL miał miejsca w roczniku 1998-1999. Wersje z płaską kratką nawiewu wewnątrz to pierwsze TS'y z roczników 1996, czyli pierwsze egzemplarze 145 z TS'ami. Elektryczne otwieranie szło w parze m.in. z klimatyzacją. Co śmieszniejsze pakiet elektryki w mojej 145 był znaczny - praktycznie brakowało tylko otwierania bagażnika do pełnego kompletu i rozważałem jego założenie. Jednak linka miała to do siebie, że była niezawodna, więc porzuciłem pomysł, głównie ze względu na sporo zabawy ze sztukowaniem instalacji, wymianą panelu zegara że o szukaniu siłownika nie wspomnę, choć ostatnio kilka razy na allegro używki się pojawiały. W ASO nowy to około 250 zł jak dobrze pamiętam, jak kogoś interesuje mogę sprawdzić co na ten temat mówi ePER
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar Wicked
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    145 1.4 TS
    Postów
    517

    Domyślnie

    Z moich informacji wynika, że linka pojawiła się dopiero po pełnym lifcie. Siłownik oryginalny kupiłem za 30zł

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wicked Zobacz post
    Z moich informacji wynika, że linka pojawiła się dopiero po pełnym lifcie. Siłownik oryginalny kupiłem za 30zł
    Jak widać rocznik 1997 takim nie był, więc to niezbyt dobra informacja. To opcja a nie kwestia rocznika i to jest pewne. W ePER występuje zarówno linka jaki siłownik we wszystkich wersjach. Jak wyszukuję po VIN'ie mojej 145 linka jest w standardzie, więc siłownik jest to wyposażeniem dodatkowym w przypadku mojego rocznika i starszych. W przypadku roczników do 1996 czyli wersji U1 jest to standard i w tej wersji nie ma linki
    Ostatnio edytowane przez aquarius01 ; 16-03-2012 o 15:13
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar Wicked
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    145 1.4 TS
    Postów
    517

    Domyślnie

    Pokaż mi 145 po pełnym lifcie z tym guzikiem.

  6. #26
    los3r
    Gość

    Domyślnie

    Pany, a ja nie mam ani linki, ani przycisku Wychodzi na to, że otwierania bagażnika z kabiny nie było w standardzie w ogóle

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar Jester
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wrocław/Włodawa
    Auto
    AR 146 1.4 bx
    Postów
    948

    Domyślnie

    los3r ja tez nie mam bogatsze wersje boxerow mialy ten elektromagnes
    If you just let me I'll find a way
    To ease your mind and for you to stay
    And I will untie all the ropes
    It's hard for me but believe me, I'm trying.

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar Wicked
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    145 1.4 TS
    Postów
    517

    Domyślnie

    Silniczek na miejscu, przewody od sterownika centralnego pociągnięte, przekaźnik założony, wszystko dopięte na ostatni guzik, no prawie... Otóż na końcu cięgna od siłownika musi być taki plastik, który wkłada się razem z cięgnem do otworu w zamku żeby go otwierał, bez tego się nie da. W ASO mają tylko po 10szt. tych plastików, na szczęści są po 1,16zł za sztukę więc 11,6zł mnie nie zbawi W przyszłym tygodniu będę już je miał i zdam relacje jak to działa

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar Wicked
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    145 1.4 TS
    Postów
    517

    Domyślnie

    Plasticzek założony, no ale jednak dupa. Cięgno jest tak jakby za krótkie i nie moge zamknać pokrywy bagażnika.. Próbowałem wszystkiego, regulowałem nawet zamek i nic. Jak to możliwe skoro siłownik jest fabryczny?

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    czyli twój zamek jest tak jakby ciągle w pozycji otwartej, dobrze myśle? To jest spowodowane tym że drut w położeniu początkowym zbyt mocno trzyma zamek i ten nie moze sie zamknąc. Ale powodów na odległość nie określe.
    jeśli w odpowiednie miejsca przykreciłes siłownik to powinno pasować no ale jak widać. A nie da się przesunąc siłownika lekko na śrubach?
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


Podobne wątki

  1. [159] Otwieranie klapy bagażnika
    Utworzone przez shockwave93 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 16-09-2015, 17:33
  2. Elektryczne szyby i otwieranie bagażnika...
    Utworzone przez *qba222* w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-08-2015, 09:02
  3. [164] Elektryczne otwieranie szyb przednich
    Utworzone przez Tytanowy w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-12-2013, 00:08
  4. Elektryczne otwieranie i zamykanie klapy bagażnika
    Utworzone przez Artur75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-10-2013, 04:26
  5. Otwieranie klapy z pilota
    Utworzone przez cin1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-12-2010, 18:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory