qrcze - nie wiem czy takie wygłuszenie coś Tobie pomoże. Jaką matę chcesz zastosować?
qrcze - nie wiem czy takie wygłuszenie coś Tobie pomoże. Jaką matę chcesz zastosować?
Jaką? Nie mam bladego pojęcia. Ja nawet wymianę wycieraczek powierzam profesjonalistom. A dlaczego miałoby nie pomóc?
Podepnę się pod temat jako "młody alfaholik" potrzebuje dystanse na przednie koła - tylko nie mam zielonego pojęcia jaki musi być ich rozmiar. Bo mam koła 225x40 - 17cali... Kupował ktoś z Was takie rzeczy? A z tego co się orientuje musi to być idealnie wymierzone...
Mario nie zmieniaj felg. To główny wyróżnik wersji TI, możesz mieć później problem ze sprzedażą auta. Ja mam Goodyear F1 Asymetric i jestem naprawdę zadowolony, dobre na suchym, mokrym i ciche tylko wygląd kiepski
---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:32 ----------
Jakie ET felg?
Przy oponie 225/45/17 i ET 37,5 nic nie ociera
Podobno do wielowahaczowych zawieszeń są lepsze opony asymetryczne niż kierunkowe.
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
Kolego, ten huk to albo łożyska, albo opony, albo jeszcze coś innego. Niedawno przesiadłem się z 205/55 R16 na 225/45 ZR17 i różnica w prowadzeniu i twardości jest bardzo wyczuwalna, ale huk nie jest dużo większy na 225, niż na 205. Tyle, że ja latam na Pirelli P Zero Rosso - i póki co uważam, że są warte każdej złotówki. Wcześniej miałem Pirelli P7 i również mogę polecić. Toyo T1R ma jodełkę, która trochę hałasuje, poza tym to średnia półka, ponoć bez rewelacji.
Pozdrawiam,
Felg nie zmieniaj bo pasują znakomicie. Auto widziałem na spotkaniu w Piotrkowie z tego co pamiętam i ładnie się wszystko komponowało. Problemów z głośnością nie szukałbym w wielkości kół. Pytanie - zaczęło być głośno po jakimś czasie używania tych opon, stopniowo czy od razu?
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Już mi przeszło. Zmieniać nie będe. Co do hałasu to nastąpił po zmianie kół z zimowych 15" na letnie 17". Jak byłem na wyważaniu to niestety jedna felga ma delikatnego babola i trzeba ją wyprostować. A więc na początek prostowanie, potem sprawdzenie łożyska a na końcu zmiana opon choć tu mi szkoda bo te są całkiem ok.
edit - okazało się, iż jedna opona wyząbkowała się. Pamiętam, że w tamtym roku wymieniałem amorki ponieważ jeden był uzkodzony - niestety swoje zdążył jednak zrobić. No nic. Szukam opony.
Ostatnio edytowane przez mario595 ; 26-03-2012 o 08:24 Powód: rozwiązanie problemu