Strona 1 z 7 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 65

Temat: Pytanie o GTV 3,2 V6 2004

  1. #1
    lonia
    Gość

    Domyślnie Pytanie o GTV 3,2 V6 2004

    Witam serdecznie.Chciałam zapytać osób z forum o ten konkretny model czyli Alfa Romeo GTV 3,2 V6 Rocznik 2004.Mam mozliwość zakupu od osoby która odkupiła to auto od pierwszego właściciela.Auto zakupione w polskim salonie niewiarygodnie zadbane 2komplety kluczy książka serwisowa i cała masa rachunków co było wymieniane co kupowane itd.Ogólnie martwi mnie ta pojemność.Szwagier podpowida by założyć gazik i nic na tym nie straci...Ponoć.Przeboleje ten gaz ale czy to nie zaszkodzi??Zawsze chciałam taką Alfę lecz ciągle było jakieś ale co do wyposażenia a tym razem jest tak jak bym chciała.Alfa i ten model podoba mi się szczególnie.Gdy rozmówiałam telefonicznie z człowiekiem który sprzedaje to auto mówił wprost ze auto jest zadbane nic nie wycieka itd lecz jedyny mankament to taki że przy wiekszej prędkości lekko kierownica drży co z góry powiedział że jest to wina niewyważonych felg(?) Czy to możliwe.Moja intuicja podpowiada mi że ta Alfa jest przeznaczona dla mnie ale boję się tego gazu i tego bicia przy większej prędkości.Wiadomo że to odrazu zrobię na miejscu by komfortowo wrócić do Poznania ale jeżeli okażę się że nadal drży? W czwartek jestem umówiona na oględziny pojadę oczywiście z kimś kto w miarę zna się na autach lecz jak sam powiedział jest to specyficzna marka dlatego jestem pełna obaw.Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar mario1942
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Stuttgart
    Auto
    GTV PH3 3.2 V6
    Postów
    144

    Domyślnie

    Jest piękna, oglądałem ją na allegro. Na dodatek jeździłaby po Poznaniu... Już teraz zapraszamy na spot
    Nie bój sie gazu ani troche. Swego czasu myślałem właśnie o takiej, 3.2 V6, z gazem. Rozmawiałem z poprzednim właścicielem - żadnych problemów z nim nie ma, można spokojnie zakładać (ale topowa instalacja i tylko w wyspecjalizowanym warsztacie, nie ma mowy o półśrodkach). Silniki V6 Alfy są naprawdę mocne i odporne. Bicie przywyższych prędkościach? Raczej felgi.
    Z góry tylko uprzedze - to auto JEST drogie w eksploatacji. Więc jeśli wiesz, że może Cie na nie nie stać, to odpuść, żal sie męczyć samemu i męczyć taką "perełkę". Poza tym mając Gtv możesz sie przyzwyczaić, że coś będzie biło/stukało/skrzypiało/dzwoniło/migało jak tego nie chcesz. A serwis nie jest tani - w Poznaniu wyspecjalizowane serwisy można policzyć na palcach 1 ręki.
    Poza tym - to NIE JEST auto do miasta. Mam nadzieje, że celem są długie trasy, najlepiej weekendowe Wypady do galerii Malta i parkowanie w okolicy Starego Rynku, czy w centrach handlowych od razu możesz sobie darować
    Ostatnio edytowane przez mario1942 ; 26-03-2012 o 15:58
    Jest:
    Maserati Quattroporte IV 3.2 V8
    Alfa GTV 3.2 V6 Rosso Alfa
    Fiat Barchetta Rosso x2

    Włoska historia:
    Brera 2.0 JTDm
    Maserati Quattroporte IV 3.2 V8 Ottocilindri
    Maserati 222 1989
    Maserati Biturbo 2.5 1983
    Fiat Barchetta
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
    Alfa Romeo Gtv Cup nr 038

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cuma_borek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    była 145 BX Zender, jest 166 2.4jtd progression, GTV 2.0TS oraz 3.0v6 Cup
    Postów
    492

    Domyślnie

    Cytat Napisał mario1942 Zobacz post
    Jest piękna, oglądałem ją na allegro. Na dodatek jeździłaby po Poznaniu... Już teraz zapraszamy na spot
    Nie bój sie gazu ani troche. Swego czasu myślałem właśnie o takiej, 3.2 V6, z gazem. Rozmawiałem z poprzednim właścicielem - żadnych problemów z nim nie ma, można spokojnie zakładać (ale topowa instalacja i tylko w wyspecjalizowanym warsztacie, nie ma mowy o półśrodkach). Silniki V6 Alfy są naprawdę mocne i odporne. Bicie przywyższych prędkościach? Raczej felgi.
    Z góry tylko uprzedze - to auto JEST drogie w eksploatacji. Więc jeśli wiesz, że może Cie na nie nie stać, to odpuść, żal sie męczyć samemu i męczyć taką "perełkę". Poza tym mając Gtv możesz sie przyzwyczaić, że coś będzie biło/stukało/skrzypiało/dzwoniło/migało jak tego nie chcesz. A serwis nie jest tani - w Poznaniu wyspecjalizowane serwisy można policzyć na palcach 1 ręki.
    Poza tym - to NIE JEST auto do miasta. Mam nadzieje, że celem są długie trasy, najlepiej weekendowe Wypady do galerii Malta i parkowanie w okolicy Starego Rynku, czy w centrach handlowych od razu możesz sobie darować
    piszesz jak chcial bys odradzic a sam kupic ta alfe, oj nie ladnie nie ladnie, ale kto pierwszy ten lepszy, 3.2 jak najbardziej odpowiedni motor do takiego samochodu, chociaz gtv nie wygodna do wsiadania i wysiadania, slabo widac do tylu, i skrzypi na nierownosciach czyli tak jak przedmowca powiedzial

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Pawel_Gtv
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Ostrołęka
    Auto
    159 SW Ti
    Postów
    89

    Domyślnie

    Omfg!! Dopiero po Waszych postach ją zobaczyłem - ehh moje marzenie... Gdybym nie miał już swojej, jechałbym w ciemno i brał od ręki...

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Warto z takim silnikiem, naprawdę warto Jak już Kolega wyżej napisał Gtv jest drogie w utrzymaniu (same tuleje tylnego zawieszenia to wydatek ok 1000zł) więc dobrze się zastanów. Ja tam po cichu liczę że dołączy do nas nowa zavirusowana bakcylem osoba
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kolaś
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    OPOLE
    Auto
    Subaru Forester 2.5 230 KM
    Postów
    494

    Domyślnie

    Gaz do takiego silnika hmmmm-szkoda.

  7. #7
    lonia
    Gość

    Domyślnie

    mario1942 Poznań faktycznie jest dziurawy i rozkopany więc na Euro będzie jeden wielki wstyd no ale co tam...W mojej dzielnicy jest całkiem przyzwoicie i na te trasy co ja bym robiła to aż takiej eksploatacji się nie boję.Stary Rynek i Galerie Malta omijam z daleka..Niestety nie ma takiego auta w którego by sie nie inwestowało.Chyba każdemu coś tam stuka i puka ale od tego są serwisy...Oh odrazu tuleje za 1000zł...Myślę że zgodzicie się ze mną .

  8. #8
    ViP Maniak resoraków Avatar maciekk
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    brzesko
    Auto
    156 2.5V6 i 147 1.6 Ts
    Postów
    733

    Domyślnie

    lonia kupuj a nie zastanawiaj sie ja tak kupiłem moja alfe i do dzisiaj nie żałuje
    o co k'mon???

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ROBSON-OKR
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    AR SPIDER 2.0 16V TS 97r.
    Postów
    116

    Domyślnie

    Kupuj,tylko nie kalecz jej gazem

  10. #10
    Użytkownik Świeżak Avatar mario1942
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Stuttgart
    Auto
    GTV PH3 3.2 V6
    Postów
    144

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuma_borek Zobacz post
    piszesz jak chcial bys odradzic a sam kupic ta alfe, oj nie ladnie nie ladnie, ale kto pierwszy ten lepszy, 3.2 jak najbardziej odpowiedni motor do takiego samochodu, chociaz gtv nie wygodna do wsiadania i wysiadania, slabo widac do tylu, i skrzypi na nierownosciach czyli tak jak przedmowca powiedzial
    Chciałbym, w końcu kto by nie chciał. Ale mam swoją Alfę i niestety sie jej nie pozbędę za żadne skarby


    Cytat Napisał lonia Zobacz post
    mario1942 Poznań faktycznie jest dziurawy i rozkopany więc na Euro będzie jeden wielki wstyd no ale co tam...W mojej dzielnicy jest całkiem przyzwoicie i na te trasy co ja bym robiła to aż takiej eksploatacji się nie boję.Stary Rynek i Galerie Malta omijam z daleka..Niestety nie ma takiego auta w którego by sie nie inwestowało.Chyba każdemu coś tam stuka i puka ale od tego są serwisy...Oh odrazu tuleje za 1000zł...Myślę że zgodzicie się ze mną .
    Jeździłaś kiedyś wcześniej Gtv? To ma być auto codzienne? Nie chce, żebyś mnie źle zrozumiała, że odradzam. Po prostu ja też Gtv kupiłem z myślą, że będe nią jeździł codziennie i chce Cie ustrzec przed nietrafnym wyborem. U mnie ciągły strach o zawieszenie stworzył konieczność kupna Seata Arosy. Poza tym ważna informacja: z Gtv nie widać sygnalizacji!!! Nie wspominam o braku możliwości otworzenia drzwi na parkingach, cofaniu na lusterka i średnicy zawracania godnej tankowca. Poza tym z Gtv odbywasz przyspieszony kurs jazdy slalomem między dziurami W innym przypadku wyskakują plomby. To jest Gran Turismo Veloce - turystyka dużych prędkości

    A tuleje to konkretnie (sam tył) 1200 zł + ok. 500 wymiana Uszczelki drzwi - 800 zł jedna, tylko w ASO. I tak by można wymieniać

    A gaz przy takiej pojemności to na dziś chyba konieczność. Tylko powtarzam - renomowany instalator za grube pieniądze - powyżej 3000 zł, bo w innym przypadku ciągle będzie coś przerywało, niestykało, stawało, prychało a na końcu przestanie chodzić.
    Ostatnio edytowane przez mario1942 ; 26-03-2012 o 18:54
    Jest:
    Maserati Quattroporte IV 3.2 V8
    Alfa GTV 3.2 V6 Rosso Alfa
    Fiat Barchetta Rosso x2

    Włoska historia:
    Brera 2.0 JTDm
    Maserati Quattroporte IV 3.2 V8 Ottocilindri
    Maserati 222 1989
    Maserati Biturbo 2.5 1983
    Fiat Barchetta
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
    Alfa Romeo Gtv Cup nr 038

Podobne wątki

  1. Pytanie dotyczące radia blaupunkt cd alfa 156 2004.
    Utworzone przez bartekg0121 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-12-2012, 22:37
  2. 156 1.9 jtd 2004
    Utworzone przez xweb w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-02-2012, 19:33
  3. [156] Różnice pomiędzy modelem sprzed 2004 i po 2004.
    Utworzone przez Paweł24 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-01-2009, 23:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory